12 Ekim 2012 Cuma

naffıııl


12 Ekim 2012 Cuma , saat 06.45, Berk kendiliğinden uyandı, kendi kendine tuvalete gitti, sorunsuz bir biçimde el yıkadı, diş fırçaladı, burun spreyini yaptırdı, sonra mutfağa gitti hadi şulup içelim dedi.

Bu anı çok bekledik biz, hiç firesiz, hepsi sorunsuz, hadi demeden, Murat da ben de ağlamak istedik, yine geç kaldık ama bugünü ömrümüz boyunca unutmayacağız !

  Dünün etkisi var mıdır bilmem, dün yine sabah delirtmelerinde, otur dedim karşıma, tek bir cevap istiyorum, neden yapmak istemiyorsun ?

B: Bilmiyolum
N: Ama bilmelisin, ben işe geç kalma sebebimi öğrenmek istiyorum. Neden her sabah, hayır diyorsun, neden senin için yapılması gerekli işleri yapmayacağım diye diretiyorsun bana cevap ver!
B: Bilmiyolum
N: Tamam madem bilmiyorsun nedenini, o zaman tercih yap. Ya burun spreyi sıkılır ya da
B: Oyuncaklalımı mı atalsın ?
N: Hayır oyuncaklarını atmam, ben onu çok kızınca söyledim yanlış yaptım, hiçbir zaman senin oyuncaklarını atmam. Sen burun spreyini yaptırmazsan, burnundaki sümükler dışarı çıkamadığından boğazına akar ve orada hastalık olur ve sonunda iğne olursun, tercihini kendin yap, iyi düşün ama
B: böhüüü ben telecihlelimi tek başına yapmak istemiyolum böhüüü
N: Tamam ben yardımcı olayım, burun spreyini yapmamız gerekiyor
B: Tamam

Arabada,

N: Bak anneciğim, baban da ben de, senin sebebini bile bilmediğin yaptıklarına çok üzülüyoruz bunu bilmeni istiyorum. İşe geç kalıyoruz, seni üzmemeye çalışıyoruz ama biz çok üzülüyoruz. Hiçbirimiz üzülmeyelim olur mu ?
B: Tamam

Dün akşam , ben sinema gecesi yapmak istiyorum dedi. Murat da izin verdi. Kuzey akşamında da izin vermişti ve Berk seyyar dvd oynatıcısının karşında, hadi uyku vakti serenatlarına gerek kalmadan uyuyakalmıştı, bu umutla izin verdi. Ancak Berk sonuna kadar izledi, izin verdiği için de geri dönemedi Murat, ben de olmaz ama haftaiçi sinema gecesi dediğimde, bana da ağzımın payını verdi; çarşamba gecesi oluyor ama! Sonuçta saat 10 olmuştu ve Berk hala ayaktaydı.

Bu unutulmaz sabahın, akşamı ve öncesi bunlar oldu, hangisi etkili bilemedim. Hangisini yineleyeyim, konuşmayı mı, geç yatırmayı mı ?

Bu sabah neşeli neşeli el yıkarken ! ( ay burayı defalarca yazasım var, biz bu sabah herşeyi sorunsuz yaptık ya, hala rüya gibi geliyor ) 

B: beni dinleyin anne baba ! Ben bi üya göldüm.
N: Ne gördün ?
B: Hayalet göldüümm. Benim kafamı çülüttü.
N: Höynk iç ses: çürüttü mü ?????
B: Ben onun kafasını tuvalete soktum, sonra kaçtım kaçtım, kultaldım kendimi
N: Hııı biraz korkutucu bir rüyaymış anneciğim
B: Benim hayaletimin adı ne biliyol musunuz ?
N- M: Ne bilmiyoruz
B: Naffıııll
N- M: kahkaları içlerinde patlar

B: Baba şimdi sıra sende, sen anlat ülyanı

M: Benim rüyamda kuzular çimende oynuyordu, çok mutluydular
B: Hayalet ne zaman geldi ?
M: Hayalet de geldi, beraber oynadılar
B: Oynadılar mı ?
N: Bu hayalet ,sevimli hayalet ! Berk

B: Şimdi sıla annemde

N: Ben rüyamda korkuuuunç bir hayalet gördüm. ( Berk 'in üzerine doğru hareketlerle)
B: Hahaaa, senin hayaletinin adı ne ?
N: Benimki de bafıl olsun

Neşeyle çıktık evden, valla yazdım, nazara gelmeyiz biliyorum çünkü, bu uzun sürmez, Berk yine arızaya bağlar ama bugün keyfini çıkarmak istedim. Yol boyunca içimden gülerek, nafıl bafıl dedim. Ne anlama gelir, neden Nafıl bilmiyorum ama sevdim ben hayaletin adını Nafıl ya da Berk gibi dolu dolu söylersem; Naffıııılll


Bu doktor setini çok sevdi, hele bize iğne yapmaya bayılıyor, acımaz acımaz kolkma diye diye ,üstüne de gülüyor :)

Japonya postunu okuyanlara bir düzeltme yapmam lazım, nasıl da hayal etti Japonya'yı derken, okuldaki dünya çocuk gününde anlaşıldı; "May maymis Berk Kınaycı, Ayem fulom Capon" dedi...

Not: Okuldan karate kıyafeti istediler, çok araştırdım, kızdım, söylendim Dünya Çocuk Günü de nerden çıktı diye, neyse buldum kıyafeti bir spor salonunda, telefonla konuştuğum adama, şey bir de siyah kuşak dedim, demez olaydım, adam bana siyah kuşağın felsefesini anlattı, zoruna gitti adamın öyle bir paket de siyah kuşak deyişim, ya sabır çektim içimden, hatta kıyafeti de vermek istemedi, küçük değil mi, okullar yeni açıldı ne gösterisiymiş bu diye, kardeşim alla alla deyip parasıyla aldık. İhtiyacı olanın aklında olsun bizde bir adet 120 cm'lik karakete kıyafeti ve siyah kuşak pardon siyah kurdele var aklınızda olsun :)

17 yorum:

  1. Darısı bize diyerek başlıyorum yorumuma. Gerçi çok şükür bizimki de bu aralar pek arıza çıkartmıyor ama, işe geç kalınacak sebeplerimiz illa oluyor.Senin Berkle yaptığın konuşmalara bayılıyorum.Birkaç gün sonra tekrar arızaya bağlasa da, bugünün tadını çıkar be kardom.

    Ece şimdiye kadar hiç ülyasını anlatmadı. Merak ettim doğrusu.Neden nafıl acaba :D

    Bu arada tüm arıza adamlar seni mi bulur be Nilim? Sayah kuşak işte. yemişim felsefesini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarıyorum Kardom :))

      Kardom birgünü benle geçir, gör bakalım nasıl çekiyorum arızayı, bir arkadaşım durumu şöyle özetliyor "normalde zıt kutuplar birbirini çeker yalnız anlamadığım arıza da arızayı çekiyor işte " şeklinde arıza olduğumu belirtir cümlesini hiç unutmam.

      Sil
  2. masallah!
    hep boyle olsun sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :))) sağolasın Gülçin...

      Sil
  3. hahaha küçük japon :)))
    çok yakışmış ama o kıyafet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sırrakalem :))) Berk'i böyle görünce ben de iyi ki araştırıp, bulmuşum diye sevindim.

      Sil
    2. E deli Nil bende vardı öyle bir kostüm , Japonyadan almıstım elaya , insan bir sorar .

      Bu arada Murata koptum bu kez ben , ne o öyle koyunlar kuzular , pek romantik takılmış , ehehehe..

      Sil
    3. Hayat'ım, harbiden ha gerçi sürem çok azdı, nasıl aklıma gelmedi ki, ne bileyim akılsız kafam ,karate ile Japonyayı bağdaştırsam zaten ilk seni arardım :)))

      Sil
    4. Haa bu arada, haklısın ben de şaşırdım, hatta kuzu vardı rüyamda deyince çevirdik yedik diyecek sandım, bazen beni şaşırtıyor kocam :P

      Sil
  4. Maşallah Berk'e. Darısı bizim başımıza diyorum ben de, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Fadiş, umarım, dilerim arkadaşım, zaten arızaları olmazsa olmaz gibi :))

      Sil
  5. Büyüyor, büyüyor!!!
    Hic karamsar düsünme, büyüdükce daha da rahatlarsin. Yeter ki sabirla her seyi anlat, dogrusunu, güzelini....(ki yapiyorsun zaten)
    Böyle kostüm bulmak zor tabii. Özellikle ufak beden. Benim oglanin Aikido kiyafeti vardi, bilseydim yollardim sana. Ama sadece turuncu kusak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla, karamsarlıktan çok, umut ettiğimi kendime bile belli etmemek :))Sabır benim için büyük erdem, sabırlıymış taklidi yapıyorum çoğunlukla. Ah Semi, zaman verselerdi zaten illa ki yazardım bloga yardım edin diye, olsun biz de ileride başkasının işine yararız diye düşünüyorum :))

      Sil
  6. Maşallah maşallah maşallah böyle sabahlarınız çok olur inşallah...Kıyafeti de öyle yakışmış ki paşama..Eray da sabah kalkar kalkmaz röyasını anlattı babasına röyasında babası gitmiş görmüş gece neden o kadar ağladı anlaşıldı yani..sıçrayarak uyandı,ağladı ağladı susturamadık tahmin ettik aslında kötü bir rüya görmüş olmalı ama babası gitmiş meğerse:((

    bilmiyolum işine gelmeyen şey olduğunda erayın ilk verdiği cevaplardan biridir ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, inşallah :) Kıyamam, kabus görmüş röyasında...
      Tabi canım Berk de öyle, ancak ben yarı sinirli ve tam kararlı konuşurken Küçük Emrah modunda bilmiyorum diyordu, sanki ondan dünyayı kurtarmanın yolunu öğrenmek istedim, çaresizce bilmiyorum dedi, valla ben oğlumu oskara aday gösteriyorum :))

      Sil
  7. Ya Nil, bu konuşmalarınıza bayılıyorum sizin. Bilmiyolum...
    Öyle güzel anlaşmışsınız ki yine... Sabahki ailecek keyifli haliniz bence Berk' in bir süre daha problemsiz olmasına sebep olur... İnşallah yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Renk'im, eminim siz ana kız daha olumlularını yapacaksınız.İnşallah inşallah :)

      Sil