20 Şubat 2013 Çarşamba

palyanço


Artık yaşlandım kabul ediyorum...Çocukluğumdan beri kaçıncı ev taşıyışımız, ayrıca kendimin sorumlu olduğu kaçıncı taşınmam...Hiç bu kadar zor olmamıştı..Kış günü ne taşınması diyene, maddiyat derim, sesini keserim !!! Aynen sesini kestim birinin,hoş bir durum olmadı ama ikinci olana daha kırıcı olabilirim söyleyeyim, salak sanılmak ne sinir bir şey ya, salak değilim, mecburum arkadaş !!!!

Berk hazır, kendisine Koçtaş'tan tekerlekli kocaman plastik kutu aldık, aynı gün bütün oyuncaklarını içine topladı, her akşam ortada olmayan oyuncağını bulmak için döküyor hepsini...O kadar hazır işte !!!  Cuma günü taşıma şirketi ile taşınacağız. Ulan yan bloktan yan bloğa ne taşıma şirketi diyene de; Yedi günde bir odayı anca boşaltan sevgili eşimi buradan öper, konuyu anlamanızı sağlarım...


Bu sefer taşınmanın zorluğu ; ne yapayım kardeşim haftada üç gün Ay Yapımın dizisi var, evet dizi sayımı üçe çıkarttım önemli bir neden bence...O dizilerde izlediğim aşklarla mutlu oluyorum, anla halimi,hatta istersen acı bana...Ayrıca bir de Berk var...Yemek saati, oyun saati, uyku saati değişmesin diye o uyuduktan sonra haşat olmuş ruh halimizle, birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Abartıyorsun diyene sabah ve akşam Berk'i yatmaya ve kalkmaya hazırla der,  sadece abartıyorsun demiş bir  insandan ,çok adi bir şekilde, hiç de adil olmayan bir biçimde intikam alırım.Anla artık işte, o derece !!!!

Bir de yaşamamışız evde, resmen içine sıçmışız, neler attığımı görünce, yeni kararım yeni evde insan olabilmek !!!

Ha bu arada lütfen lütfen lütfen dua edin, cuma yağmur yağmasın. Cuma taşınalım, cumartesi Arca'nın partisine gidebilelim.Gerçi yağmur yağsa taşınma cumartesiye kalsa biz Berk ile yine partiye gideceğiz sağlıklar yerinde olsun da, Murat'ın bundan haberi yok :)

Sinir katsayımı ne kadar yükseltse de Berk, beni en çok neşelendiren ve kahkaha attıran da kendisi...

Eşyalar; atılacak, verilecek, toplanacak diye evin her yerini işgal ederken, 

"Anneee evimiz çok güzel oldu " diyen bir kişiliktir kendisi....Bu arada kayıp pandamızı bulduk, bir de parmak kuklamız var panda şeklinde. Berk ile oynadık oynadık oynadık.Doymaz oynamalara benim oğlum, tüm gün ayrı olunca illa birarada oynanılacak, Allahtan babası gelince beni satıyor, satıldığıma şükreder haldeyim o derece :) 

Murat eve gelip yemek yerken yani daha satılmamışken, mola verip kendime,kendi insiyatifimle, sigara ziftlenmeye balkona çıktım, tabi kime sordum ki ? peşimden gelen Berk parmağına panda kuklayı takmış, sesini bebek sesi gibi yaparak ve bebek konuşma taklidiyle

B: Anni annniii baya süt vel 
N: Berk gider misin ? 
B: Ama ama ama baya süt vel
N: Ben senin annenim, o pandanın annesi değilim, git salona büyük panda anne olsun, küçük pandaya süt versin.

İkiletmedi hızla gitti, hehe dedim oyunu da kurdum bir süre bulaşmayız birbirimize... Ama hey hat !!!

Eline büyük pandayı da almış geldi

B: Anane anane bize süt ver

Ulan dedim pis Murat öğretti, salona geçtik sen mi dedin anane desin diye dedim.Murat öyle bir baktı ki, bizi bile tanıdığından şüphe ettim.

Oha dedim zekasına daha doğrusu hinliğine Berk'in, madem annesi değilim küçük pandanın, ananesi ilan edilir, oyuna dahil edilirim. Çok güldüm ama anane anane diye gelince...

Bu arada Berk mesleğini seçti, palyanço olmak istiyor hem de tutku ile.. Bizi güzel resmedebilmek için palyanço anne, palyanço baba konulu çalışmalar da yapıyor. Gerçi bana, "sen palyançosun anne, hahaaa çok komiksin anne" dediğinde biraz bozulmuştum ama günler geçip palyanço tutku haline gelince iyi birşey olduğunu anladım.

Ben de dansöz olmak istiyordum, bakalım kader :)










13 yorum:

  1. Tasinma sirasinda yagmur yagmasin,Nilim hemen duzenini kursun,yardima ihtiyaci olunca ilk akla gelen isim Elif olsun .....AMİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın, merak etme ihtiyaç duyarsam seni arayacağım söz verdim biliyorsun :) Allahım Elifimin duaları kabul olsun, AMİN....

      Sil
  2. Allah'ım lütfen cuma yağmur yağmasın. işler kolayca hallolsun. Her şey tez zamanda yoluna girsin.
    Berk seni anane de yaptı ya pes diyorum. Babaanne de ol inşallah vakti geldiğinde. Keşke oralarda olabilsem de yardımım dokunabilse elimden geldiğince.
    Hadi bakalım sakin sakin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkerim, ya ayıyım, ya da pandanın anneannesi yani bir nevi ayı kılıklı :P

      Canımsın, sakin sakin :)))

      Sil
  3. İnşallah yağmaz yavrım :( arca hasta biliyor musun ama parti hala iptal değil atlatır dedi doktor. 20 dakikayı izliyor musun ay yapım şeysi benim tek dişi kalmış dizimdir:)
    Palyançomu gözlerinden öperim bu arada ablam da dansöz olmak istiyordu hatta lise yıllarına kadar son derece ciddiydi. Sizden mezdeke filan kuralım ne dersin:) cumartesi kaynaşırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  4. ana oğul beraber çalışırsınız artık ileride. doğum günü partilerine, sirklere falan gidersiniz palyanço ile anne dansöz olarak. ben de tef gezdirip para toplayan sümüklü, kirli kız olurum. sirkte ucube de olabilirim. öyle bir potansiyelim var bu ara.
    ah daha ne günler göreceğiz nilciğim. zaten benim defne (yeğenim) de beni bir pavyonda konsamatris sanıyor :)

    dün yağmur botu aldım kendime, bugün yağmur yağmayınca hayal kırıklığı yaşamadım değil. "amaaan neeese artık yarın, öbür gün yağsın bareee" demiştim ama yağmasın. ben haftaya giyeyim o botları. önce sen bir taşın.
    kolay gelsin nilcim, öperim :))

    YanıtlaSil
  5. Nilimmmm, Cuma cok az yagisli diye geciyor Accuweather'da. Bu ya 3-5 damla ya da yagmaz demek biliyorsun:) Kolaycacik gecsin tasinma fasliniz. Yardima gelmek isterdim ama Berk' intekerlekli yeni kutusuna bizi maaile oturtup uzaklara surebilme ihtimalnden dolayi bulasmiyorum:) Opuyorum cok cok.

    YanıtlaSil
  6. Nilim izindesin biliyorum. Ama yeni evin size çok güzel şeyler getireceğine inanıyorum ben. Ben hiç taşınmadım. En son lisedeydik annemler taşındığında. o da alt kattan üst kata.

    ama şimdi ben de evdeki atıklardan arınmak için taşınmak istiyorum.
    Yağmur yağmıyor di mi Kardom? bugün cuma.
    Hayatımda iki dizi var ikisini de bana sen kattın. İzlerken aynı anda seninle aynı şeyi yapmak bile mutlu ediyor beni.

    Yarın partide bol bol eğlenin palyanço oğlumla. Sende iki kıvır içinde kalmasın. Arca ya da geçmiş olsun.
    Ben hep kuaför olmak istemiştim :D

    YanıtlaSil
  7. ne yaptınız.meraktayım.yeni evinizde güle güle oturun.
    taşınma arınma gibi bir duygu aslında.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcığım, iyiyiz,yerleştik.Elim varmadı daha yazmaya. Arınma evet...Attıklarımızı görünce:)

      Sil
    2. ben arada yapıyorum bunu.atıyorum.gereksiz herşeyi,gereksiz herşeyi ama.iyi geliyor.ferahlıyorum.
      kahve içmeye geliriz artık.kırk yıllık hatırı olandan ama.

      Sil
  8. Ne zamandır uğramadım sana. Neler değişmiş meğer!
    Keyifle oturun yeni evinizde.
    Neden taşındınız şimdi diye sormayayım, korktum verdiğin cevaplardan:))

    YanıtlaSil