28 Mayıs 2012 Pazartesi

hanımcı


Öncelikle, her telden bir post olacaktır. Sonra bana, daldan dala demeyin ona göre,baştan belirteyim dalın üstünden rahat atlayın :))

Blogu takip edenler için, "güzel ol" başlıklı posta ilave olarak bir açıklama yapmam gerekli; Berk'in denyo olduğunu anlatamadığım fanlarına ispat olsun diye:)

Hani Bahal Öletmen askılı giymiş, ovuzlalı gölünmüş ve illa onun gibi güzel olmalıydım ya, dur dedim ne kadarı hayal, ne kadarı gerçek, askılı giymiş diye ben mi yönlendirdim. Aradım, adı gibi Bahar'ı.

Bhr: Ah evet yaaa, var ya, inanılmaz dikkatli ve çapkın bu çocuk.O gün askılı giydim, gözlerini aça aça yanıma geldi, her zaman ki gibi, öpüştük, koklaştık. Kucağıma oturdu, kollarımı sevdi, baktı engel olmuyorum omuzumu öptü, baktı ses etmiyorum ne yaptı dersiniz ?

N: valla nerden bileyim, benim ovuzlarım güzel değil ki :)))

Bhr: Haha, Nil Hanımcım alemsiniz. Omuzumu öptü, ses çıkarmayınca "alkadaşlal gelin gelin, ovuzunu öpüün " diye arkadaşlarıyla da paylaşmak istedi. Paylaşımcı benim çocuğum

N: puhaaaaaa eşşek ya bu valla eşşek.

Bhr: Bayılıyorum ben ona.

N: Ben de size

Evet budur, benim oğlum budur. Ha bir de bunun babası var, ayrı alem.

N: Hiç film izlediğimiz yok, hadi sinemaya gidemiyoruz bari bir gün süpriz yap da güzel film al, izleyelim.
M:..............................

( Murat genelde sessiz konuşur:P )

N: Şu plus ı aldın, orada ne güzel filmler çıkıyor valla. Geçen Tom Cruise'ın filmi vardı Rene Zelweger ile
M: Ben sevmem Tom'u
N: A ben severim.
M: Ben bir kokteyde beğendiydim.

Veee Murat süpriz yapar, canım kocam, tencere kapak hallim !!!

M: Film aldım
N: Aa ne aldın ?
M:Bak bakalım

N: ???????????????????????

N: Nasıl yani, İndiana Jones serisini mi aldın?
M: Sevmez misin ?
N: Dalga geçiyorsun di mi, bunu kolleksiyon için mi aldın. Anlamıyorum izlediğin filmi anlamadığından mı bir daha, bir daha izliyorsun?
M:Zevk meselesi
N: Aaaa bu ne ? Görevimiz Tehlike'yi mi aldın. Set !!!
M:Ghost Protocol'ü izlemedik.
N:İyi de diğerlerini izledik.
M:Tom 'u seviyorum dedin.
N: Offf


Veee Nil işe el koyar, 4 tane film aldım d&r'ın sitesinden, izleme imkanı bulamadığımız "benjamin buttonun tuhaf hikayesi", "dedemin insanları" "senden bana kalan" bir de aha işte film nasıl alınırı Murat'a kapak yapacakken adamı ters köşe eden, havasını söndüren aha şu film

İyi de kim almaz ki bunu, kim afişi görünce filmi "vaaay bu izlenir" demez ?



Bir tek kadın oyuncuyu ben tanımıyorum, lan Brad var, Sean Penn var. Ama baksana be seçerken, Altın palmiye ödüllü film yazıyor. Bıırrrr, film başlıyor yani başlıyor sanıyorsun, ilerlemiyor,belgesel mi lan bu oluyorsun, değil, tamam görüntü felan iyi ama ben yarısında gittim yattım, Murat inat etti ama beş dakika sonra o da yattı, arada kavga bile ettik ,film ilerlemezken !!! O derece ilgimizi çekti yani :P

Kısaca benden film yorumcusu olmaz belki ama, bana soran olursa ; bu filmi izlemek için asla çaba sarfetmesin, yok ben Altın Palmiye alan, ödüllü, sanatsal, öyleee ilerlemese de, illa izleyeceğim diyen çıkarsa, kargo ücreti dahil benden, direkt yollayacağım.

Madara oldum be, neyse dün "The Descendants-Senden BanaKalan"ı izledik. Var ya, izleyecek olan varsa diye anlatmayacağım ama çok sevdik filmi, baba-kız ilişkisi, anne-kız ilişkisi, karı-koca ilişkisi, zenginlik, cimrilik,  aldatma, sevgi, saygı, vicdan....Ne ararsan var ve çok dokunaklı, yerinde, düşündüren,sorgulattıran çok güzel bir filmdi.Üstelik ödül almış mı bilmem ama, zaten bu ödül verenler neye göre veriyor bilmiyorum , Altın Palmiye'yi Altın Küre fena ezer gözümde, izlediğim bu iki filme göre, sevdiğime metiyeler düzer illa alın izleyen kardeş der, sevmediğimi ise almayın diye elimden geleni ardıma koymam, o ka !!!

Dediğim gibi ben eleştirmen değilim benim lafımla hareket gereksiz olur :P E o zaman sorduk mu diyene de cevabım;  blog benim istediğimi eleştiririm bu bir, ikincisi para verdik kardeşim eleştiririm :P



Balkonda ziftlenirken yorum bilem yaptık, dedim ki " Aldatan kadar bazen nedene de bakmalı, bence iki taraf da suçluydu " dedim o an öyle hissettim,karakterlerden dolayı.

Murat lafı koydu !!! "Aldatmada iki taraf da suçlu olmaz, nedeni niçini olmaz, aldatan suçludur"

Vaaay lafını yerim, dedim ne ka zeki ve karizmatik erkek.

Aha bu zeki adam oğlunun dediğini bir türlü anlamadı, en bi zeki Berkçe çözücüsü olarak yine ben anladım !

Sahne uyumaya çalışma sahnesi. Yatakta Berk efendi oyun kurar, ben doktolum, sen haystasın, sen de annesin der. Anne babası olacaktır, o doktor, ben de sırtı ağrıyan hasta

B: Sıltınızı açın
N: Açtım, doktor bey çok ağrıyor.
B: Hııım, acı bibel sülün geçel. Hanımcıııı, duydun mu,acı bibel sül.

Ben koptum.

M: Hanımcı ne ya ? Anlamadım.
N: Offf Murat bozmasana oyunu, Nil Hanım gibi düşün.
M: Haa









27 yorum:

  1. :))nilim bu salahattin diyo ya hani orçun için bu çocuk olmamış, biz bu çocuğu yapamamış diye.. bende diyorum ki bu berk fazla olmuş :)) valla bak.. fazla, fazla.. çok fazla.. öpücük
    manyağı yapmak istiyorum onu ben ya.. benim için bi kaç tane alsan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi; senin Berk'i sevmelerini seveyim:))))

      Sil
  2. ama ben hayat ağacı'nı çok sevmiş ve sinema bloğumda da güzel güzel bir post hazırlamıştım.

    her neyse sen de demişsin zaten ben film eleştirmeni değilim ama burası bloğum benim istediğim çamuru savurum diye, saygı duyarım efendim.

    berk öptü öğretmen ses çıakrtmadı berk öptü öğretmen ses çıakrtmadı yaa, birden bunun sonu nereye varacak diye de az korkmadım.
    ama paylaşımcılık ruhunu sevdim Berk'in.
    iyidi yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu mu güzeldi ? :P yarısında yattık ta:)))

      Ben de sana saygı duyarım hemşerim, ama senin o postunu görmüş ve bundan sebep almış olsaydım ve sonuç yine yazdıklarım olsaydı, Murat ve ben sana saygılarımızı ilettiğimiz bir mesaj illa ki atardık :))))

      Aklıma geldikçe gülüyorum Berk'e :)))

      Sil
    2. Harbi saygı duymuşsun ve konuşmamışsın Cüneyt teşekkür ederim. Şimdi okudum postunu, hele hele yorumlarını :)))

      Sil
  3. Brad Pitt'in filmini hypo nun bloğunda görmüştüm. Görseller çok güzel yazıyordu.

    İkinci filmi mukakkak izleyeceğim . İşin içinde adamım corç var.:D

    Gelelim postun anlam ve önemine. Berkim sen nasıl güzel bir kuzusun böyle? Bu kadar da güzel sevilmezki be oğlum. İnsan sevdiğini paylaşacak kadar masum olabilir mi :D
    Hanımcı sen bu şipşakçıyı çok mu aradın? Seçtiği filmler harbi koleksiyonluk :D Geçen bizimki gözünü bile kırpmadan izledi Indiana Jones u:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nilhanım, görseller güzel Allah için amaaa Brad gibi bir görseli izlemek için :P aldığın filmde o görsellere ne gerek var oluyorsun:P

      hehe izle izle, zaten seçimlerime dikkat çekerim:)

      hahaa şipşakçı hayatımın 20 küsur senesinde her daim var biliyorsun aramadım yani :)))) ama Tom'u sevdiğimi ve onun sevmediğini yeni öğrendi ve öğrendim. Eşinizi tanıyor musunuz'a katılsak, boşanmayla sonuçlanır diye endişedeyim:))

      Nilhanım bir ara ailecek bekleriz bir odamız var Murat'ın kolleksiyon filmleriyle dolu, biri bile ilgimi çekmeyen:)))

      Sil
    2. Berk'e gelince çooook masumdur teyzesi :)))

      Sil
  4. Eşine saygılar:) Adam haklı aldatan her zaman sucludur, bosan arkadas mutlu degilsen boşan göbeğin beraber kesilmedi ya.
    Berk süper kime çekti acaba/:))paylaşıma dikkat çekerim yalnız:)))oğlum çikolatanı paylaş, sakızını paylaş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbiden ben de dediğinden etkilendim, dialog genele göre ters oldu, onun dediğini benim demem lazımdı ama 1-0 öne geçmiş oldu,hehe hanımcıyı çözemeyince 1-1 olduk :))

      hahaa bu konuda babasına ve bana değil valla normaliz biz, yazdıklarıma çok takılma valla billa normaliz :)))))

      Sil
  5. allah cocuklarimiza hep omuzlari opulesi ogretmenler versin isallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin amin:)))) Gerçi elini öpse daha iyi ama çok haklısın:)))

      Sil
  6. Berk Fan dedin üstüme alındım Nil'im:)
    Berk' im yaşamdan(!) aldığı zevki sevdiği arkadaşlarıyla paylaşacak kadar da özel bir çocuk işte :)Canımın içi demiyor ki öptüm öperim, ben öptüm siz de öpün diyor. Yerim ben onu :))
    Babayı anne yapmak da çok yaratıcı bir fikir kesinlikle Hanımcııı :))
    Murat' taki koleksiyonculuk hali Hasret' te de destek verelim boyutunda :) Mesela yerli bir filmi izledi beğendi der ki DVDsini alalım da para kazansın insanlar, onlar bizden zengin ama olsun; aynı şey müzik albümlerinde de olur. Dinlemese de izlemese de alır piyasayı ve yaratıcılığı destekler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direkt alın zaten Renk'im:))

      Allahım ne olur ben de Renk'in baktığı şiirsellikle bakayım oğluma ne olur, senin gözünden melek görüyorum oğlumu ben.

      Aynen bu kadar olur, korsana kesinlikle karşıdır , aynen desteklemek lazım der,aynen aynen aynen onlar bizden zengin anladım Hasret ve Murat desteği ile:)))

      Sil
  7. Canım benim, üzülerek söyleyeceğim ama benim hayatımın filmlerinden biri o sevmediğin film :) Ben de filmlerle ilgili yazmıyorum ama bunu yazmıştım. Bi gün uzun uzun konuşuruz seninle, ondan sonra izlersen şüphem yok çok beğeneceğine :) Film, öyle giriş, gelişme, sonuç gibi ilerleyen bir film değil, sonunda ne oldu filan da hiç önemli değil. Tamamen insana hayatı, kaderi sorgulatan bir film bence. Etkisinden kurtulamamıştım ben uzunca bir süre.

    Veee Berk paşama gelince; Bahar öğretmenin omuzlarını öptürmesini doğru bulmadım bir kere ama adam paylaşımcı orası doğru, ilerdeki kız arkadaşının vay haline :P

    Bizimki de oğlanın dilinden hiç anlamıyor, sabah çocuk parçalıyor kendini kurşun kalem diye, babası ısrarla cevap veriyor 'ne,kuş mu' diye! Bir de lokman hekim mi kardeşim o çocuk, ne o yazdığı reçeteler öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'm; Cüneyt yazdım deyince döndüm okudum. Senin yorumunu görünce postunu okudum böylelikle üçüncü kez!!! Ama ben senin duygularına takılmışım o postta, filmin adı bile aklımda kalmamış. Murat'ı aradım seni ve Cüneyti söyledim. Bil bakalım ne dedi, uzun uzun sessiz kaldı, demek biz anlamıyoruz filmden dedi,ohh rahatladık:)

      Ben sahneyi sana şöyle anlatayım, çocuğunu uyutmuş, mısırları hazırlamış, acı patates cipsi adı altında satılan ama asla acı olmayan cipslere acıso bocalamış hatta ve hatta yan yana oturalım sevgililik günlerimizdeki gibi, evliliğimizdeki gibi malak gibi birimiz bir koltuğa birimiz bir koltuğa yayılmadan otururalım diye, lenslerim batsa da çıkarmadan rahat izleyeyim diye kurulmuşum, başladı iyi, ilerledi iyi, evrimi gördük iyi ama beklentim başka,alımda anneliğim de yoktu izlerken:) oğlanın ölmesine üzüldüm tabi ama Brad bile Brad gibi değildi, dinozorun diğer dinozora bastığı anda aslında sigara içmeye gidecektim ama görsellik etkiledi hani o kadar da öküz değilim değiliz aslında genel bir öküzlük var ayrı :)

      Ama beklentimiz farklıydı, gelmem kardeşim bigaha alla alla, biyenmedim !!!

      Zaten sen Bjklisin, ben FbLi hayat görüşümüz farklı :))))))

      İyi beee izleyeceğim kaldığım yerden bir ara:)))

      Bahar'ı görsen sen de öpmek istersin, Berk'in o an ki halini görsen izin verirsin:)) Hülya özel olarak saçını yapıyor,o bakış için :))

      Ah Borga ah!!! İnan anlamadık niye acı biber sürdü,ilaca acı diyoruz bizimkilere herhalde oradan bağlantı kurdu:)

      Sil
    2. Ne Bahar'mış o zaman desene, görünce öp madem benim yerime :P

      Bak onu diyecektim ben de, beklentini karşılamadığı için kaptıramamışsındır kendini filme, bence çok önemli izlediğin zamanki psikolojin ve filmden beklediklerin. bu sebepten dedim zaten bi gün konuşalım sonra tekrar izle diye, kabul etmiyorum ben ayrı dünyaların insanları olduğumuzu özetle :)

      Sil
  8. Alem valla senin bu oğluşun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babası ayrı, anası ayrı alem,çocuk napsın:))

      Sil
  9. Nil uzun zamandır aklımda olan bir filmi yazmışsın.Ama şimdi fikirler farklı ya çok daha merak ettim:)) hatta bu hafta izleyeceğim mutlaka...

    Berk olayına gelince paylaşımcı olmasına hayran kaldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger sen de beğenirsen illa ki bir daha izleyeceğim ama yok beğenmezsen bigaha asla izlemiyecegim oh top sende Ayla:))

      Sil
  10. Bahar öğretmeni merak ettim:)
    Nasıl omuzlarmış onlar öyle! Senin oğlan da az değil Nil:)
    Filmler hakkında yorum yazmayayım, kişisel mesele bunlar.
    Bazen de insanın o anki ruh hali film hakkında karar verir ya...
    Herkesin beğenip benim beğenmediğim filmler de olmuştur mutlaka, belli ki zamanlama yanlışmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi, ben çok seviyorum Bahar'ı:) Ah ah daha neler görüp, duyacağız bakalım Berk ile ilgili.

      Çoook haklısın hem kişisel konusunda, hem de zamanlama konusunda.

      Yıllar evvel bir arkadaşımla buluşacağım dertli, ilişkiyi yeni bitirmiş bir arkadaşla, onla buluşmadan önce kuzenim ve anneme söz verdiğim için Gönül Yarasına gittik, salondaki herkes ağlıyor, ben buz. sevmedim, etkilenmedim bır bır söyleniyorum Cumbul yüzünden diye ona mana buldum, abartılı oynadı falan diye hala film etkisinde olan kuzenim ve anneme hayretle bakıyorum. Sonra filmi bu kez de mecburen evde izledim, ama mecburiyet çoğunluğun isteği, bu kez ben dağıldım, Meltem Cumbula bile bayıldım, çok ağladım
      yani harbiden zamanlama

      Sil
  11. Öğretmen de yani omzu öpmeye kadar gelmiş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 aylıktan beridir onlarla, herşeyine ilklerinin belki de benden önce şahit oldular, ilkokulda olsa noluyor derim ama bu durumla mutlu oluyorum, seviyor, seviliyor,insanın teyzesiyle ilişkisi bu boyutta olmuyor çoğu zaman, ovuz önemli :P

      Sil
  12. Canım benim, sevdiğini paylaşmak şimdiki duygularla bu mümkün ama ilerde....

    YanıtlaSil
  13. Berk'e öpücüklerimi gönderiyorum annesi, seni de bir güzel kucaklıyorum:)

    YanıtlaSil