13 Haziran 2012 Çarşamba

hastam bitti...




Cumartesi yılsonu gösterimiz vardı, çok güzel geçti, Berk uyumluydu, geçen seneki gibi ağlamadı, eğlendi.

Ben ağladım :P Ama uzun etmedim çünkü ben de eğlendim. Geçen sene yılsonu gösterisinden sonra, kalksın gösteriler yazıktır, günahtır,bu ne durduk yerde işkecedir bilader  diye bir sokaklara dökülmediğim kaldıydı,  ama yaşları büyüdükçe sanki daha bir eğlenceye dönüşüyor, bu sebeple bana sormasınlar kalksın mı, kalkmasın mı :P

Gösteriden sonra dışarıda yiyelim dedik, oğluma acı lahmacun getiren garsona demediğimi bırakmadım, asıl Berk acııı deyince, lahmacunu aldığım gibi bir kalkışım var,bulamadım garsonu. Murat masada iki erkek var sen ne yapıyorsun dedi ama bunun erkeklikle alakası yok, o an kalktığımda yani garsonu bulsaydım gerçekten erkek olmakla ilgisi olmadığını göreceklerdi. Adam kusura bakmayın diyor, ben, bakarım kusur çünkü diyorum. Bak hala sinirimi alamıyorum.

Ha bir de üstüne Berk trafiğin aktığı yolu yandan geçerim ben diyerek karşıdaki parka göz süzüyordu, hayır derken, birden fırladı annem yakındı o da fırladı, annem yakaladı, Berk düşüyordu, annem de düşüyordu, annem Berk'in eline ayağı ile bastı gibi oldu...

Berk ananem bana bastı dedi durdu :) Yap soslu makarna be kadın, ne işin var gösteriden sonra dışarıda kıssadan hissesiyle akşamı kapattık.

Ertesi gün Alpi'nin doğumgünü vardı, Ela'lar bize geldi. Gittik doğumgününe, Bingo !!! Berk ve Ela ateşlendi :( İkisi de boğaz enfeksiyonu geçiriyorlarmış.

Pazartesi evdeydim, çünkü pazar akşamı hiç uyumadım Berk'in en düşük ateşi 38 di. O kadar ateş düşürücüye rağmen. Neyse iki iğne, bir şurupla atlatıyoruz. İki iğnenin birincisinde ilk kez popodan olunca, ben tutmayı beceremeyip,hemşire Berk'in bu kadar hareket edeceğini tahmin etmeyerek çok canının yanmasına vesile olduk. İkinci iğnede çok yalvardı yütfen kolkuyolum yapmayın diye ama kuzu gibi kendi yattı yine yavrum,bu sefer üç kişi birden sıkıca tuttuk kendini kassa da bir gün önceye göre daha az acıdı eminim.

Dün gündüz anane bakımındaydı, akşam yıktı ortalığı ananemde kalacağım diye. Sabah aradılar, hayatımın özel anlarından biriydi, annem benden tarif istedi, değişik yumurta yapıyormuşsun, kaynatıp kaynatıp yoğurdu,bişeyle karıştırıyormuşsun ne ki bu, annem gibi yap diyor dedi annem. Ben de tarife başladım, suyu kaynat, yumurtayı bu suya kır, sonra süzgeçle tabağa al, üzerine yoğurt koy dedim. Annem banaaa bak, çılbır işte bu dedi. Heheey yavrum, elime fırsat geçmiş tarif ederim alla alla, tamam herkesler çılbır diyebilir ama biz ona değişik yumurta diyoruz.

Ama duygulandım, tarif etmeye kalkmış, al tencele kaynat yoğultu, sonra patlat bölee kalışıl diyormuş. Ekmeği bandığımız anı anlatıyor:)

Sonra bir daha aradılar

B: Anneee benim ateşim düştü, hastam bitti
N: Çok sevindim anneciğim.
B: Yolur okula gideyim
N: Tamam anneciğim...

Zaten yemek yemek istemesinden belliydi iyileştiği, saat 15.00 gibi gideceklerdi Mental Aritmatiğin ilk günü rica ettiler gelsin biz burda yormayacağız ilk ders bulunsun dediler. Allah yardım etti Berk'in ateşi düştü tamamen "hastam bitti",kahvaltıdan sonra okula götürdü annemler, ha şart koştu melvisle döncem ama!

İyi dedim, tamam dedim, sen iyi ol da, bugünlük Kuzey başlayana kadar her dediğin emirdir :)





34 yorum:

  1. geçmiş olsun.
    ister cahil de ama bilmiyorum,mental aritmatik nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun ne cahil demesi, ben de Berk katılsın dedikleri için yeni öğrendim, bizim okul bayisi gibi oldu sistemin biz de katılsın bakalım dedik.
      burada daha detaylı anlatıyorlar ben kısaca 415+312 akıldan hemencecik toplamak için beyni çalıştırma yöntemi diyorum (ben hesap makinası ile anında topluyorum ama demek adamların bildiği başka bişiy var :P )

      http://www.alohaturkey.com/tr

      Sil
  2. Nil senin en özel anlarından birinin benim de en özel anlarımdan biri olduğunu öğrendiğimde kahkahamı tutamadım,seni gerçekten ama gerçekten çok iyi anlıyorum(tabii benim olay biraz daha başka versiyonlu)Yemekteyiz annem dedi ki misafir gelecek senin ıspanaklı böreğin güzel oluyordu tarifini verir misin? Elimde kaşık öylece kalakaldım.Börek mi?agüzel mi?annem benden tarif mi istedi? Sonuçta verdim tarifi uzun uzadıya,ama sorsan ben bu böreği biliyordum ki diyor:))

    Tekrar çok geçmiş olsun ayrıca,o ilk fotoğrafdaki bakışı,duruşunu,tavrı yok mu?fethetti beni...Birde Allahım yavrularımızı kazadan beladan korusun tontalak da tehlikeye bodoslama dalar:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayla, seninki daha bir fiyakalı olmuş annenin beğenisi var işin içinde. Ben anneme tarif vermenin yanı sıra ömrü hayatımda ilk kez oğlumun "annemin değişik yumultası" adı altında sevdiği birşeyi yapıyor olmanın sevinci,kıvancı içindeyim:)

      Ah ah dün aşağıya düşerken koltuktan, kafasını elimle tutup, tişortundan çektim, sonra da bas bas bağırdım, çok korktum çünkü elim ayağım titredi, hala düşmedim ama diyor ya pes!

      Sil
  3. Ben bu oğlanı nasıl sevsem bilemedim ya... Ananesi üstüne mi basmış kuzumun :))
    Nil yavrucum sen her gün yazsan, yani bir gün önce Berk ne etti ne dedi bir bir anlatsan, çok şey mi istiyorum :P
    Çok şekersiniz ya, yüzümdeki gülümsemeyi düzeltemedim düzeltmek de istemedim zaten. Onun o kaytan bıyıklarını da bandanasını da ilk fotoğraftaki "haydaaa" gülümsemesini de ayrı ayrı severim...
    Keşke sen benim komşum olsan da her Kuzey' de Berk bize gelse :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Allahım komşuya bak benden daha çok Kuzey müdavimi olacak, Berk için.

      Yazmaya çalışıyorum ama bu aralar bir yaz tembelliği geldi üzerime, ama sevenleri için daha çok yazmaya çalışacağım, arada kendimden de bahsediyorum sorun yok değil mi :P :)))))

      Sil
  4. tipe bak ya..allahım yerim seni ben yerim.. nil o lahmacunu üzerine bolca arnavut biberi sürerek yedirseydin o garsona.. hatta direk biberi soksaydın ağzına.. allah allah ya..

    YanıtlaSil
  5. bu arada rengime katılıyorum.. sen hep berki yaz.. hep yaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi bu üçüncü yazisim nedense bağlantı kesiliyor, mesaj alındı tamam hergün Berkten haber verilecek;)
      O garson beni delu etti bir de bastan söyledik cocuk icin diye bizim yemekleri getirdi hani nerde cocuğun dedim bu arada Berk oyun odasında biz rahat yiyelimmis ulan denyo dedim ki bu kararı bana sormadan nasıl aldınız ki? Ama bir kafa atamadım ona yanarım

      Sil
  6. ilk resimdeki çoşkusuna bittim:)) bunlar efe oynamayacakmıydı ya, ben mi yanlış hatırlıyorum, Öğretmen korsan bıyıgı çizmiş yavruma, hani pala bıyıgı nerde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru doğru kıyafet yarım bunlar da minyatür efeler :))))
      Kedı de oldular bıyık ortaya karışık bir de çıktılar hangisi oğlum zor tanıdım :)

      Sil
  7. Fotoğraflar bomba ama en favorim ilki galiba :)
    Garsona kızmakta çok haklısın, daha iki gün önce balık yemeye gittik, dil şiş istedim oğlan için, garson siparişi alıp gitti, sonra tekrar gelip sosunda pul biber olduğunu söyledi, doğrusu da budur tabi, ayrıca çok güzel canlandırdım gözümde masadan elinde lahmacunla kalkış halini :)
    Canım Berkimin hastamı bitmiş çok şükür, Allah tekrarlatmasın, koca bir yaz inşallah hiç hasta olmasın.
    Anneye tarif vermek nasıl bir duygu bilmiyorum zira hiç öyle bir tecrübem olduğunu hatırlamıyorum :)

    melvis servis oluyor değil mi :) Berkçeyi söktüm sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigaha gitmem oraya hiyarlar, bir de ozur dilemek yerine kusura bakma nedir ya ???
      Evvvvet saa yüz puan :))))

      Sil
  8. Ayy iyi bari , eloş hala atlatamadı , iğne vurdurmadıgımızdan belki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat im valla olsun derim ayrıca dut pekmezi ağzını toparladı cocuğumun dili çilek gibiydi :(

      Sil
    2. aklımda olsun ama nerden bulsamki

      Sil
  9. arayamadım nasıl oldunuz diye..aklım kaldı ama iyi olmasına sevindim..
    fotolara yarıca bittimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim yemeğini dün ama bak toparlan Ege ile oynayamazsin diye yedirdim bilesin:)

      Sil
  10. Geçmiş olsun kuzuma yaaa fotolarda da harika çıkmış bu arada şu ne işin var be kadın otur evinde iki yumurta kır daha iyi dedirten sevgili evlatlarımıza noooolur diyorum azıcık bize de acıyın artık:) Kıssadan hisse gece gezmesini unut hatta eşinin 3 yıldır ah bi annemlerde kalsada bıraksak seninle felekten bir gece çalsak sözlerini bi kenarlara yaz belki gerçekleşir hani böyle seninki annaneden geri gelmiyor ya çatlıyorum okudukça:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelim bir gece felekten çaldık annem cok zorlanmış Berk efendi herkesi yaninda istiyor anca uyku vakti ben burada kalacam diyor :)

      Sil
  11. Kuzey başlayana kadar, masada 2 erkek var :))) koptum valla hastalık postunda. yılsonu gosterileri iyidir yahu. kalkmasın da cok pahalı kostum aldırmasınlar. bir de çocukları prova manyağı yapmasınlar.
    geçmiş olsun yavruma tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni arayacaktım bu Berk benim yanımda arkadasinın annesine saclalin Ulya gibi dedi pes dedim aynı senin gibi sarmış kadın saclarını bilesin :)
      Aynı dili konusunca koparsın tabe :)))

      Sil
  12. Fotoğrafları önce belirtmem lazım sanırım: çok beğendim!
    Gösteriler küçük yaşlarda gerçekten eziyet, çok bekliyorlar, ağlayanlar oluyor vs. Yapanların bile morali bozuk oluyor. Amaç velileri eğlendirmek değil, çocukların da bu işten keyif alması lazım.
    Garsonu bulsan ne yapardın acaba? Ben senden korktum:)
    Boğaz enfeksiyonu çok yaygın, ben daha yeni atlattım.
    Berk'e çok geçmiş olsun....
    Çılbır tarifine bayıldım. Bende de genelde tersi olur. Geçen yaz annem çocuklara krep yapmış. Bende çok sık yaparım. Tutturdular anneannemin krebi diye. Açtım sordum ki tek farkı küçücük tavada yapması:))
    Bu arada bana bir yorumunda solakların ne derdi var ki diye yazmıştın. Son yazımda dertleri sıraladım:)))
    Sevgiler Nil...

    YanıtlaSil
  13. Semi canım, ohhh niyayet yorum bırakabildim sana, solaklarn derdini senin güzel yorumunla okumak istemiştim, çünkü eşim de solak :)
    Çok hoşuma gitti yazman ve haber vermen benden de kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. bu günlerde çok tembelsiniz Nil Hanım.

    Fırsat bulduğunda kuş çizmeni bekliyorum tamam mı?
    Cuma son gün:)

    YanıtlaSil
  15. sen nasıl bir şey oldun yaaa.. allahım gözümün önünde büyüdün.. ısıramadan koklayamadan.. ağzını yediğim evlatttt.. yavrum benimmm...

    YanıtlaSil
  16. Kaytan bıyıklım benim. Oğlum Nilhan teyzeni affet yavrum ancak fırsat bulabildi bloglara girmeye. Nilim geçmiş olsun paşama. çok şükür de geçmiş. Senin şu içindeki cazgır kadın Murat'ın karizmasını fena çiziyor haberin olsun :D

    Değişik yumurtaya ben de bayılırım. Damak tadımız uyuyormuş Berkimle.
    MEntal aritmetik hakkındaki yorumlarını dört gözle bekleyeceğim Nilim. seneye yollayacağımız kreşte de varmış.
    Çok özlemişim seni okumayı ben ya. Öperim

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun. fotolar süper maşallah onlara. Bende beklerim.
    www.bakbuharika.blogspot.com
    Eğer kullanıyorsan Facebooktan da takip edebilirsin

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
  18. gecmis olsun Berk'e. Kuzeyden once ne naz yapti yapti artik :)

    YanıtlaSil