4 Haziran 2012 Pazartesi

tep edemessin

Çok mantıklı cevaplarımız var...

N: Sakın kıpırdama,bekle.Bak Berk, eğer beklemezsen teperim
M: puhaaaa
B: hahaaaa tep edemessin anne, sen askel misin yahu,annesin.


Çok açık olsa da sırlarımız var...

N: Berk, mutfağın kapısı bozulmuş, bir de panjur. Senden bir ricam var,sen söyle babana, biliyorsun kızıyor Fatma Teyzene, sen gülerek söyle olur mu ? Çünkü kızmamamız gerekir, o bize yardım ediyor.

B: ayvah ayvah Patma Teyze, ah sen yaptın?

N: Berk halledilebilecek birşey bu, baban kızmasın yeter ki

B: Tamam anne, ben gülerek söylerim.

Dedesi geldi, panjuru tamir etti. Babası gelince

B: hahaaha (sahte bir kahkaha) biliyo musun baba, Patma Teyze bize yaldım ediyol, kapıyı kızmadan yap.

M: anlaşıldı, kim söyletiyorsa artık.

B: panjulu söylemedim

Kadın vırvırına karşı mat edecek cevaplarımız var...

B: anneeee ben seninle yatçam
N: Berk yat uyu babanla, daha oturmadım bile ben, arkanızı topluyorum.

İşim bitince odaya gittim.

B: Belin mi ağlıdı ?
N: Evet, yoruldum. Eve geldiğimizden beri oturmadım.
B: Otulsaydııın.
N: Nasıl otursaydım acaba, kim bana durmadan yemek hazır mı dedi ?
B: Ben (gülerek)
N: Kimin kirlilerini yıkadım,astım?
B: Benim (gülerek)
N: Kimin kıyafetlerini ütüledim ?
B: Benim (gülerek)
N: Bunları yaparken nasıl oturacaktım ?
B: Anlagım, gel dinlen anne, benimle uyu, belin ağlımaz.


Alpi'nin elinde ayfon,oyun oynuyor.Ah bir verse diye Alpi'ye yapışmış, Ege ve Berk....

26 yorum:

  1. Ben böyle şahane bir fotoğraf görmedim, Berk ve bilhassa Ege'nin bakışlar şahane, bu fotoğrafı kaydedip bakmalıyım aklıma geldikçe :)

    Bunun pabuç kadar dili annesine çekmiş olabilir mi sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şipşakçı yakalamış:) O kadar kursa gitti (yihuuuuuuuuuu bittiiiiiii)

      Ya Esra bilmem ki :P Bana çekmesi ile ilgili bir post yazacağım geçen annem dedi ki, tepelerden inmemesi aynı sen.Şok oldum emin misin bile dedim anneme, çünkü ben korkak biriyim, annem de sen çok gözü kara bir çocuktun dedi. Hatırladım okul yıllarımı ben ne ara tırsak oldum ki????

      Sil
    2. Sen bence halen Berk dışındaki konularda çok gözü kara birisin, korkak olduğunu söyleyip duruyorsun ama ben hiç öyle bir sonuç çıkaramıyorum ilerleyen muhabbettimizden be canım! Kendini yerme gibi bir özelliğin var biliyor musun :)

      Sil
    3. Haydaaa, valla tırsağım Esra'm, yeminle bak.Hiç beklemediğin yerde korkmam, hak ararken cesurum ama tırsağım çok konuda. Yererim kendimi ayrı, bilirim çünkü kendimi:)

      Sil
  2. niye çocuğu aracı koyuyorsun nil, hiç yakıştıramadım sana :)) bu çocuk büyüyünce stendapçı olacak herhal.. bunlar nasıl cevaplar yaw..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi,gün gelir hatırlatırım sana:))) Ki sen şanlısın senin zaten sırdaşın olacak kızın:) Heee stendapçı olcak benim oğlum:))))) Yahu derken duyman gerekir:)))

      Sil
  3. Bayıldım fotoğrafa ya, tam posterlik. Nil ekran koruması yap bunu yani ben yaparım :))
    Esra haklısın bence de, sen teperim dersen o neler der :)))
    Seviyorum sizi ben Berk' le annesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasıııııın aynı cümlede sevmişin bizi:)))

      Sorma, durmuyor Berk, arabadan indik koşmasın diye çantasını alırken dedim, döverim diyecektim vazgeçtim, teperim çıktı, Allahtan eşek misin demedi, nedense asker misin yahu dedi:))) Ailecek güldük:))

      Sil
  4. Benimle uyu, belin ağrımaz :))) bayıldım. Süpermiş, çok zeki olacak bu çocuk. Kızları da böylemi kandıracak acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kızları var ya:))) Ne kızı, yok kız mız :))) Sağolasın, istediği olsun diye tatlı dillidir, hinlik uğruna acayip kafa çalıştırır:)))

      Sil
  5. ayvah ayvah Patma Teyze, ah sen yaptın? cümlesine bayıldım:))Hatta mimiklerini ve ses tonunu bile getirdim gözümün önüne.Fotoğrafı çok güzel yakalamışsınız tek kelime ile şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi, replikler, tonlamalar çok yakın:)))) Ayrıca papağan bunlar, ben çok fazla eyvah derim:)))

      Fotoğraf sevgili koncamın eseri, kendisi dün akşam balkonda çakan şimşeği fotoğraflıyordu, ay çarpar dedim, bana bir tarafıyla güldü:) Zaten balkonda fotoğraf çekiyor yakında atılacağız apartmandan:))

      Sil
  6. Sahte kahkaha atmayı da biliyormuş serseri.
    Ege nin bakışlara koptum :D Benm kızım telefonda nasıl oynanacağını bilmiyor.ha benim ayfon yok o ayrı mesele de, mouse kullanmayı bilmiyor. bence ben yanlış yapıyorum.
    Sizin erkeklere bak. şipşakçının kursu işe yaramış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deftere bakıp, Sevilay'ın yazdığına gülüyorum, yeye gülüyorsun dedi, deftere yazılana dedim, göster dedi, ben koltuktayım, Berk yerde arabalarıyla oynuyor, öylesine uzaktan tuttum defteri, hahaa çok komikmiş dedi. O kadar sahte de güler benim oğlum:))

      Berk ayfonu eline ilk aldığında parmağıyla kullandı.Şaşırdık. Hiç de yanlış yapmıyorsun , ilk oturduğunda kullanır mouse bak görürsün.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Yaa bunlar daha mı tatlandı ki acep :)))

      Sil
  8. Berkcim anneler tep eder de, terlikte fırlatır ama sen daha küçük olduğun için o level e erişmedin.. :))
    tep edemezsin anne deyor ha:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama, levelları var bu işlerin:)

      Çok güldük inan, tep edemessin demesine:)

      Sil
  9. verdiği cevaplara gülerek okudum yine..öperim küçük adamımı
    fotoya bittim resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif ben yolladıydım di mi bu pozu sana ? Harbi çok güzel poz ama ya :)))

      Sil
  10. :)))) süper bir adamsın berk ya hasta oluyorum oğlum sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hiç geçmesin oğluma hastalığın:)))))

      Sil
  11. resim güzel.
    işte bunu kursta gösteremiyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok haklısın, ayrıca en güzel kurs bitmiş olandır :P

      Sil