28 Kasım 2012 Çarşamba

ayı...


Dün Berk'i servisten aldım, komşumuz ile denk geldik. Sever Berk, Nihal Ablasını...Sonradan tesadüf olarak,tabi bizim için tesadüf, Nihal'in kayınvalidesi, okulumuza müdür oldu. Dünya şekeri bir müdür olarak. Ayrıca Berk onu da çok seviyor, Berk'e yakışıklım diyormuş...

Asansöre bindiğimizde, resmimi gösterelim dedi. Ara tara  okulda yaptığı resim çantada yok. Çok bozuldu. Eve girince nasıl içli içli ağlıyor, Nihal'in yanında gururundan ağlamadı da. 


B: Tuğçeee çantaya koyacam dedi, gökkuşağı yaptım ben, adam çizdim. Böhüüüü. Kandırdı beni, iyanmıyorum iyanmıyorum....

Sarıldım şefkatle, o inanmıyorum dedikçe içimden kahkaha atıyorum.Ben sinirlenince inanamıyorum ya, yok böyle şey derim, o da aynısını tekrarlıyor. İzah ettim kandırmamıştır, unutmuştur diye. Sabahleyin öğretmenine olan kaprisini görmeniz lazımdı, bahçede duruyor adım bile atmıyor. Anlattım yazık öğretmenimiz de kahkaha atacak atamıyor. Hani durum acıklı olabilir ama Berk'in mimikleri kahkaha attıracak şekilde....

Dün Elif ile telefonda konuştuk, iki akşamdır Ege kendi kendine yatıyormuş ayısına sarılarak. Dedim anlatayım Berk'e.

Bu arada anlatırken yatakta yan yana uyku pozisyonundayız

N: Berk biliyor musun ? Ege artık büyümüş, kendi kendine uyuyormuş. 
B: Yasıl ?
N: Atakan gibi, vız vız arı gibi, ayısına sarılıp uyuyormuş.
B: Gözlelini böle mi kapatıyormuş ?
N: Eveeet
B: Ayısı büyük mü ?
N: Bilmiyorum Ege'ye sorarsın partide. Sen de istediğin zaman kendi kendine, ayına sarılarak uyuyabilirsin.
B: Tamam

Üç beş dakika sonra

B: Anneee benim ayılalımı getirsene. Kutup ayımı, gelgedanımı bi de diğer ayımı
( Kutup ayısı aslında panda, gelgedan su aygırı,diğer ayı ise el kuklası şeklinde ayı)

Getirdim, yanına koydum, sarıldı hemen. Ve sordum

N: Berk ayılarınla mı yatacaksın ?
B: Anneee bugece sen de benim ayım olur musun ????


Oldum tabi, sarılarak uyuduk. Amaaaan dedim kaç sene sarılarak uyuyacağız ki... Ayrıca oğlum ben senin büyüme isteğin ve benimle uyuma isteğin arasındaki o karar anını,müthiş fikrini yerim....



Renkli leblebi şekerine sevinmenin pozudur....






32 yorum:

  1. Çok tatlısınız çok:)

    YanıtlaSil
  2. :)) güzel berkim benim.. senin o aklıyı seveyim ben hemi..

    YanıtlaSil
  3. Yerim ben seni nasıl bir yakisiklilik, tatlilik buuu:))

    YanıtlaSil
  4. "Anne bu gece sen de benim ayım olur musun?"

    Berk ölürüm sana. Nil bizimkiler ne zaman incelik öğrenecekler, ne zaman ruhumuzu okşyacaklar. varsa yoksa gerçekleri yüzümüze çarpıyorlar :D

    Bu arada asansörde gurur yapıp ağlamamasına , evdeki narasına ben okurken bile güldüysem, sen kahkahana nasıl engel oldun helal.
    Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaaa gerçekler :))) Sen şimdi yani sen de bana ayı mı dedin, koptuuum:)) Odada yalnızım biliyorsun, ama sesli güldüm, akşam ağlayan oğlumun karşında gülemezdim dudağımı ısırdım gülmemek için ama şimdi beklemediğim yerden geldi patlattım kahkayı

      Duydularsa kesin nette birşeye güldüğümü anladılar :)))Ay hala gülüyorum ama Kardom...

      Sil
  5. Hem çok duygusal hem çok akıllı hem de çok şeker.
    Ben de benimkinin ayısıyım o zaman. Oysa ben uyku nesnesiyim sanıyordum okuyana kadar Berk'i :)) Neyse ama ayı güzel hayvandır bence. Güven verir, homurdanabilir, pofuduktur dimi Nil' im :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di Ülker'im:))))

      Allahım :)))sayende iyice ayı ile özdeşleşeceğim :)ne güzel ifade etmişin, evet güven veririm sevdiklerime, homurdanırım da sürekli, e malum 70 kg oldum gayet pofuduğum:))) Ben bir ayıyım:)))Ay Renk'im yaaa seviyorum seni....

      Sil
    2. Bence tüm suçlu Elif. Yani ayı yerine başka bir hayvan bulamadı mı oğlunun koynuna verecek? Ben kutup ayısıyım kesin, güven verebilirim, 80 kg sayesinde gayet yumuşağım ama buz gibiyim.
      Kendimi keşfettim sayende Elif :D

      Sil
  6. Dostum BErk,
    Evde annem denen kadin bana surekli hikayeler anlatiyor..yok oda kucukken kendi kendine uyuyamiyormusda, yok korkuyormus da..beni boyle boyle kafaya aldi oglum...ben saflik yapip kandim bunlara sen kanma dostum..sicacik annenin koynu varken ayi ile sarilip yatmakta neymis..bos isler bunlar bosss....ben yandim sen yanma dostum
    İmza:Uydurma hikayeler sayesinde sevmedigi yemegi yiyen,yalniz uyumayi beceren kisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ege annene takdirlerimi sunuyorum. Önünde saygı ile eğiliyorum.
      Hikayelerin bir kopyasını bize de yollamasını söyler misin? bizimkiler hala bizi kullanıyor ayı yerine de :)

      Sil
    2. Sevgili Dostum Ege;

      Şimdi mi söylenir, mami gözlü annen, anneme anlatmış, eh be dostum dedim, başıma iş açtın. Ama annemi akıllıca kandırdım, şimdilik yedi. Dostum bize sormadan böyle adımlar atma, babamın bile gözü parladı, sardın bunları başıma.
      Neyse inşallah cumartesi görüşürüz de benim odamda taktik veririz birbirimize.Ben de çok şaşırıyorum yemeklerin hikayelerine, nerelerinden uyduruyorlar anlamıyorum, daha da saçmalamasın diye yiyorum anlayacağın. Arca neler yapmış okudun mu, annem alacak bana o kitabı, aslanım Arca yine kanmamış Yeyiz teyzeye.

      Öperim

      Sil
  7. He he:))) Oğlan kafalamış gene seni Nil:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, boynuz kulağı çoktan geçti, kimle dans ediyorsam, yemedi, yedirdi :)))))

      Sil
  8. :) Pratik çözüm diye ben buna derim...Çok akıllı maşallah çok...valla yazının sonunu zor getirdim bir hinlik çıkacak ama ne ama ne dedim sonra anne benim ayım olur musun diyince hahhh işte dedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayla'm, kısaca aynısından bizde de var diyorsun :))) Beklentideyiz ama hep beklemiyorken geliyor :))

      Sil
  9. ayı mayı farketmez bu akıllı yakışıklı için herşey olunur!

    YanıtlaSil
  10. Çok güldüm tatlı Berk'e :) Maşallah ona :)

    YanıtlaSil
  11. hahahahah çok güldüm, başka da yorumum yok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha ne yorumun olacak Sırrakalemim yaa, ben de yorumuna güldüm :)

      Sil
  12. HEPİMİZ AYIYIZ HEPİMZ NİLİZ:))))
    yavrum benim ya :))

    YanıtlaSil
  13. Bizimkinin uyku arkadaşı var çook uzun süredir ama beni de istiyor ille beraberinde. ben de inanamıyorum ayrıca o resmin berk'imin çantasına girmediğine :P
    Renli leblebi şekeri, artık Berk'tir benim gözümde :)

    YanıtlaSil
  14. KAÇ KEZ GELİP YORUM YAZMADAN DÖNÜYORUM.BU SAYFALAR BENİM gülümsediğim sayfalar.Berk ve Sen.
    Bu günlere morlim sıfırda.Gelipte güzel şeyler yazamam diye korktum.
    Ama çok fazla ayrıntıya girmeden doğum gününü kutlarım Berk'in.Bu sene ne çok kutladık Berk'in doğum gününü.3 yaş büyüdü artık:))
    Sana da sıkıntın için kolaylıklar diliyorum.Canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar, umarım çözülecek bir konudur.Benim de tadım yok.sağolasın iyi dileklerin için

      Sil
    2. kafam o kadar dağınık ki,yanlış yere yazmışım yorumu ,anla artık.Kendi iyi niyetimin içine sıçayım o derecedeyim yani.
      Bilirsin kolay kolay küfür etmem ama yoruldum sanırım.
      İyi niyetimden yoruldum.
      Somut değil benim sorunum,çözebilecek tek kişi benim.
      Sanırım değerlerimi değiştirmem gerekiyor.Kendimle mutlu olamıyorsam kendimi değiştirmeliyim.Çünkü kendime zarar veriyorum bu şekilde (dr Hanım) :))

      Sil
    3. Pınar, moralini bozmak değil niyetim ama değişemiyorsun be arkadaşım, sadece bir sonraki tekmede sanki çok koymamış gibi davranıyor daha sonraları insanlara yeni insanlara çok şans vermemeye çalıştığını sanıyorsun oysa sen hala tekme atılmaya gayet müsait ortalarda geziniyorsun içinden ben değiştim diye duyulmayan çığlıklar atarak...

      Sil