2 Kasım 2012 Cuma

kılaliçeeee


Dün akşam Murat'ın gelmesini beklerken, aradı Murat, 100.yıl kutlaması var, gelmek ister misin ? Ben gitmeyi istiyorum dedi. E Berk ne olacak dedim, hep birlikte işte dedi, saat sekizi oniki geçe yakılacak meşaleler, uyku vaktinde evde oluruz dedi. 

Yaa şimdi kalabalık olur, olay falan olmasın dedim, gitmezsek babası gelmeden uyumayacak biliyorum, içim hayır diyor, ama daha yeni, bir arkadaşıma annelik duygusu sevgililik duygusundan ağır demişim, iki arada bir derede kaldım, hadi dedim tamam.


Bu arada deli oluyorum Murat biz çıkarken de , yolda gidiyoruz varılacak yere, telefon gelir, yoldayıM, geliyoruM derdi. Deli olurdum, bonus muyum, etkisiz eleman mı, yok muyum ben ? Şimdi de Berk bonus oldu Murat için, sen diyor, siz demiyor. Buradan da lafımı sokayım, ohh rahatlayayım.

Karşıyakalıyız sonuçta, yani ben Karşıyaka'da yaşıyorum, öyle önce memleketimin takımını tutarım abicim durumları yok bende, severim, özellikle Gözgöze karşı feci desteklerim, şamatalarını, takım tutma aşklarını severim, Kaf Kaf da çekerim ama kimse kusura bakmasın Fenerim ile oynasa, tabi ki gözümü kırpmam. Karşıyaka da aşktır, İzmir'li olmanın yeri  ülkem içinde başkadır, özenir millet, ama İzmir'de Karşıyakalı olmak daha daha başkadır. Bir de yeşil-kırmızı kardeşim, bayrağını da sallarım, salı-kılmızı deyyil yani...

Gittik sahile, Bostanlı'da olmak yerine, merkezine gidelim dedi Murat. Murat normalde diğer takımlıdır ama harbi Karşıyakalıdır. Karşıyaka'yı takım olarak da tutar, maçlarına gider özellikle basket maçlarına, hatta hayalleri var Berk ile gidecekler. Artık bu sene giderler, Berk oturur izler artık çünkü. Zaten değişik bir tiptir bana göre Murat, Fenerbahçe başka milletin takımı ile oynadığında Fener'i destekler, bana göre ters, ölsem salı-kılmızıyı desteklemem, diğer memleketin takımını tutmam (zaten ben Fenerbahçe'den başka takım tutmam, Karşıyaka'ya olduğu gibi sempati beslerim )  tamam ama yenildiklerinde 6S hehee mutlu olurum, buyum ben kardeşim.

Tam sekizi oniki geçe, meşaleler yakıldı, KafKaf sesleri yeri göğü inletti, o ana kadar iyiydi, Berk ağzı bir karış açık olanı biteni izledi, tam yanı başımızda havai fişekler pardon, halali şişekler patlatıldı, görüntü muhteşem ama o patlama sesi içimizde resmen, bir de sağolsunlar millet meşaleleri atmaya başladı, Berk babaaaa diye bağırdı, Murat Berk'i kucağına aldı, ben altıma yapmamaya zorluyorum kendimi, bu sefer tutayım, olmaz yani altına yapmak şimdi.

 ( Bu sefer derken, Berk'in bezi yeni bıraktığı dönem, tam tuvalete oturmuş resmen çişimi yapacakken, Berk'in çişim geldi demesiyle, aniden kendi çişimi yapamadan kalkıp, klozet hakkını oğluma verip sırf altına yapmasın, hazır söylemiş modundayken, ucuna gelen çiş durmaz bilader, oğlumun gözleri önünde altıma çiş yapmışlığım vardır, unuttu gerçi şükür, ama buraya yazdığım için, okuma yazma öğrendiğinde, anlatır artık kız arkadaşına, offf anam offf, bir de kız arkadaşı olacak )

Uzattım, farkındayım ama blog benim, çene ishalim olduğu gibi, klavye ishalim de var :P

Neyse, korkudan altıma yapıyordum, yapmadım, Berk'i kucağıma ben aldım, onu benden başka kimse koruyamaz duygum vardı tabi ama Murat fotoğraf çekmek istiyor, kırk yılın başı birşey istemiş tamam demişim, fırsat vereyim. 

Etrafa bakınıyorum, kucağımda Berk. O da korkuyor, bana soruyor kolktun mu diye, resmen cevap veriyorum, ödüm patlıyor anneciğim diye, o sırada hiç de korkulacak birşey yok diye yalan söyleyemiyorum çünkü Berk'i sardığım kollarım titriyor. Kıyamam, korktuğunu belli etmeden, baba artık eve gidelim diyor.

Tamam diyor Murat, meşale faslı bitti, oh şükür, pusete oturtup Berk'i, hızlı hızlı sürüyorum, arabaya doğru.

Allahıııım, millet deniz kıyısından, hızla caddeye akıyor, bir coşku, bir mutluluk halinde, sıçtık diyorum, yolu kapattılar.Neyse arabaya ulaşıyoruz, bir fasıl arkadan gelmeye çalışan arabaları bekleyip onların arkasına takılıp evimize ulaşma hedefindeyiz.

Arabaya bindik, kendini güvende hisseden oğlum, Kaf Kaf çekmeye başladı. Gerçi önce, Faffaffaf sil sil sil dese de, doğrusunu öğrettik, birlikte arabada coşkuya dahil olduk. Dışarıdayken, biz de Kaf Kaf çekerken Berk bizi susturdu, siz şarkı söylemeyin başım ağlıyo, onlar söylesin dedi. Onlar dediği, denizin kenarında korunaklara tünemiş, en fazlası 25 yaşında genç, gür sesli delikanlılar ve Karşıyaka'nın harbi övgüyü hakeden güzel genç kızları....

Sonunda ilerlerken yolda, gözlerime inanamadım, belediye otobüsü diğer istikamette ilerlemeye çalışırken, gençler yola oturup tamamen yolu kapattılar ama neşeyle, gözgözün anasını anarak, coşkuyla...O sırada gençlerin bir kısmı, bir deli oğlana merdiven olmuş, belediye otobüsüne tırmanmasına yardım ediyor, o deli oğlan bayrak açacak tepesinde otobüsün...

O sırada arabalar tek sıra ilerliyoruz, sağımız solumuz kalabalık genç dolu. Berk birden 

B: Aaaaa kılaliçeeeee bak annee

diye bağırdı.

Yeşil kırmızı, soytarı şapkası takmış bir kızı kraliçe zannetti, şapkayı da tacı.

B: Bütün bunlal kılaliçe için mi ?
N: Hahahaa, kraliçe de kutlama yapıyor annem, onun için değil kutlama,Karşıyaka'nın yüzüncü yılı...
B: Ben de doğumgünümde böyle istiyolum, kılaliçe gibi kutlayacağım...

Yani ben evde mütevazi bişiy düşünüyordum ama hey kızlar,evde  halali şişek konusunda karar vermeye çalışıyorum :P

Allahım hayırlısı ile sağlıkla kutlayalım şu doğumgününü yoksa bu çocuk daha neler isteyecek :)






Not: Sırrakalemciğim, görmezden gelmedim ödülünü, çok teşekkür ederim, yazacağım ilk fırsatta...

15 yorum:

  1. :))Yok yok uzatmıyorsun ya da uzatıyorsun da ben zevkle okuduğum için anlamıyorum bu bir..İkinci olarak şaşırdım ben diğer takımlı yabancı takım ile oynadığı zaman diğer takım tutarım sonuçta Türkiye'yi de temsil ediyor bir şekilde o yüzden böyle düşüneceğin ilk aklıma gelmemişti:) üç)annelik ve sevgililik-hala pazar akşamı çocuğum uykusundan etmeden nasıl giderim onu düşünüyorum

    Final;Berk'im çok tatlısın hele annenle çektirdiğin o poz yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1- Canım sağolasın, sana demedim zaten, biz uzun uzun konuşuyoruz ki :)
      2- Şaşırma, sadece salı kılmızı için geçerli, Bekiştaş :P oynayabilseydi, desteklerdim.
      3- Git be Aylam, bi seferlik, laf aramızda nasıl oluyor da oluyor bilmem geç uyuduğunda daha erken kalkıyor Berk, bir günden birşey olmaz, baktın uyanmıyor, günü senle geçirir, şimdi imkanın da var, inşallah çok iyi geçer geceniz.

      Pozda benim korkum iyi görünüyor değil mi :)))

      Sil
  2. Goruntulu,er gercekten cok guzelmis..sarkadaslarla konustuk gidelim diye ama bazi kendini bilmez ksk'lilarin olay cikardigini duyunca vazgectik gelmekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim, çıkmıştır kesin, biz erken yol aldık çok şükür. Meşaleyi yak tamam ne atıyorsun, hele yol kapatmak ya doktora yetişiyor olsak ???

      Sil
  3. Nilim bu nasıl bir coşkudur. Bence iyi ki gitmişsiniz. Yılmaz Özdil'i okur gibi hissettim bir ara. NAsıl bir memleket aşkıdır bu?
    Yalnız sen harbi üç buçuk atmışsın.

    Berk, kılaliçen olayım senin oğlum. Sana o şapkadan yollasam annen oyar beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirliler böyle, sahilde toplanmak olsun :))) Tüm mitinglere bak, bize coş densin yeter :) Karşıyaklılara coş demene bile gerek yok :)

      Kardom; göndereceğin renklere bağlı , pis jelibomlu :)))

      Sil
    2. Sen bir karar versen şu doğumgününe, tarihini bildirsen. renklerine katlanırız elbet. salı kılmızı gönderecek kadar karartmadım gözümü.vazgeçmedim senden.

      Sil
    3. Aaa deli, bişey falan gönderme sakın, şımarıklık tavan zaten.Yapcaz yapcaz kasımın 17sinde hayırlısı ile

      Sil
    4. Aa sanırım aynı tarihlerde olacak doğumgünümüz :D

      Sil
    5. Şimdi anladım doğumgünü olayını :)) Fotoğraflar harika bu arada şipşakçıya hürmet ve selamlar :)))

      Sil
  4. biz de gündüz sözde resim sergisine gittik latife hanım köşküne, meğer 100. yıl kutlamaları varmış belediyenin. tanıdık konuşmacı çok olunca kaçamadık da hemen ayıp olmasın diye. gerçi hala şüpheliyim bilmeden mi gittik, yoksa avram beni mi kandırdı sergi var diye :P malum hasta ksk li. ben sadece karşıyakalıyım. spor kulübü ile pek ilgim olduğu söylenemez. hatta k.yaka lisesi mezunu olduğum halde mezunlar derneğiyle bile ilgim yok. bir yere ait olamama halim evlere şenlik :)

    diğer konuya gelince; rica ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya akraba çıkcaz, çıkcaz biz :))

      Sil
  5. Okumuştum cuma günü hızlıca ama şimdi bi daha okudum, kucak kucağa fotoğrafınıza bayıldım öncelikle, çok güldüm bir de sizi susturup dışardakileri dinlemek istemesine.
    Borga geçen 29 Ekim yürüyüşüne gitti, bizi de götürmek istedi ama ben cesaret edemedim oğlanı o kalabalığa sokmaya, ki iyi ki de gitmemişiz biber gazı yemişler sonra ama burası İzmir değil tabi Ankara :)
    Şimdi sizin kutlamaları okuyunca düşündüm de çok eğlenirdi herhalde bizim oğlan da.
    Nilhan'dan sonra ben de gönüllüyüm Berk'imin kraliçesi olmaya :)
    Bu arada kutlama geciktikçe beklentiler arttı Nilim galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Esra, hayırlısı ile bi kutlasak :))

      Ben de aynı korkularla çıkmadım 29 Ekim'e, anlıyorum seni. Gerçi İzmir de daha şenlikli oldu 29 Ekim ama karşıyakada değil, merkezde.

      Sil