18 Kasım 2011 Cuma

"babayım ben"

Dün öğleden sonra ve akşam pek güldüm,kafam dağıldı..Aslında normal ben,Yeliz ile konuştuktan sonra,panik halinde doktoru arıyor olmalıydım.Ateş ve karın ağrısı üzerine,arkadaşımı rahatlatmak amacıyla aradım...Berk ateşlenince biz panik olduğumuzdan,kalnım ağlıyo,sıltım ağlıyo der, anca,doktor bizi azarlayınca,yiyor bizi denyo kıvamına gelmiştik.Bunu anlatayım dedim,daha ateşlenince karnım ağrıyor diyor dediğim an,Yeliz anemiden,genetik oluşundan,gen tarama testinden bahsetti ve ailede var mı dedi.O an kalbim çok hızlı atmaya başladı,babam! Annem demişti zaten,ki anında aradım,yine dedi,bin kez söyledim,bende yok dedin,doktor söyledi hepinizin bu testi yaptırması lazım,genetikmiş.Serdar da dinlemedi beni,diyerek telefonu hiç kapatmayacaktı,konuyu nasıl sigaraya getirdi de ben hadeee dedim,kaçtım...Ahmet Bey'i arayacaktım,o sırada ekranda blog açıktı...İzleyeci sayısına biri eklenmiş,kim acaba diye baktım...Aaa bir baba! Bir heyecan yaptım,blogunu okumaya başladım.Akşam saat 10 oldu,ben hala okuyorum...Bazı postları iki kez okudum...Evde,acil yemek hazırlayıp,vakvuyini açıp,Berk'i oyaladım.Ama kahkaha atıyorum,okurken...Yeden gülüyorsun diyor,mater'a diyorum...Maytır yok ki diyor..Bu sefer Berk de gülsün diye,boğuşuyoruz.Bir güldüm,bir güldürdüm...


Bitiremedim daha okumayı...Bugün de,öğleden sonra rahat olur burası,okumaya devam..Eğer bir babanın gözünden çocuklarını ve bir babayı  dinlemek ister,üstüne kahkahalarla gülmek isterseniz okuyun derim.Kızına bayıldım,oğlu favorim...

Benim onu anlatmama bile gerek yok,zaten tanınıyor,seviliyor ama ben ne yaşadıysam anlattığım için,dün akşamımı paylaşmak istedim.Bir de okurken,satır arasında bir süprizle karşılaştım,ortak bir tanıdığımız varmış,onun akrabası ,benim ayrıkotum...Ailece,biri beni panik yaptı,biri hiç bilmeden beni başka bir aleme sürükleyerek rahatlattı...

Gen tarama testi yapılacak,kararlıyım...Murat da,"babayım ben" sayesinde yırttı...Normal ben,akşamı uyumayarak ve nasıl atlarım ben diye diye kendimi ve ayrı gayrı olmaz Murat'ı yiyerek geçirecektim...Şu blog okumaya bayılıyorum...Biri seninle alakasız birşeyler yazıyor,çiziyor paylaşıyor,sen okuyorsun ve günün değişiyor...

Bu arada,kimse kusura bakmasın blog buram buram İzmirli kokuyor...

Özel Not: Ben bir kadınım,merakımı illa sabırsızca ve anında gidermek isterim:))cevap veriyorum çocukken göztepeliydim,dayım sayesinde ama,karşıyakaya taşınınca 6 yaşında,karşıyakalı olduk:)))) Yine de sevenleri :)) için; göz göz göztepe!!! Sevdim ben sizi:)

İsterseniz film tavsiyesi de yapıyor,asla izlemeyin! :))) dedikleri de var :)

6 yorum:

  1. eğitimdeydim.
    mola verdiler. sigara içeceğime, bloğuma bir bakayım dedim.
    aman allahım hayatımda yapılan en büyük jesti gördüm.
    beni çok mutlu ettiniz.
    kuzenim yeliz'in kankisi olduğunuzu bilmiyordum. Bu ayrı bir mutluluk dalgası olarak vurdu beni, şimdi kalktım oturayım da karşıyakalı:( da olsa hemşehrime bir yorum atayım dedim.
    çok teşekür ederim. mutlu ettiniz beni.

    YanıtlaSil
  2. :)) abicim akşam kulaklarını çınlattık:)

    Nil yavrım o kadar sıyırma be kafayı. tamam bir vakit bulduğunda yaptır ama dert etme. FMF hastalığı o kadar önemli değil, evet varsa bilmek lazım ama geç kalmadın. Dün ben de ilkere bir daha hatırlattım. dediğim gibi bizim düdüklerin karın ağrısı gibi değilmiş. ama baktıracağız biz de.

    öperim:)

    YanıtlaSil
  3. Hemşerim; karşıyakalı da olsak,size yaptığım tek jest; göz göz çekmektir:)))) Diğer yazdıklarım tamamen içimden gelenlerdir.o kadar iyi anlıyorum ki,fanatikliğinizi,beni rahatsız edeceğine okuduklarım,antifenerli oluşunuz falan,inanılmaz keyif aldım.Yaşlandım ben yahu:)))Takım da böyle tutulur ama,bu yönünüzü de sevdim,beni en iyi siz anlarsınız ben de o renkli biberlerden almam eve,oysa mantarla falan güzel olur:)

    Yelizim; panik olurdum dedim bak olmadım:) Arada gazlayalım ama birbirimizi:) Öperim ayrıkotum:)

    YanıtlaSil
  4. :)
    gülümsemeniz eksik olmasın Nil.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun yahu önemli bişi değildir umarım.

    YanıtlaSil
  6. g ; çok teşekkür ederim:)hep birlikte,hep gülelim:)

    balböcükleri; sağolasın.Yok yok,şu an hiçbir problem yok,ama babamda genetik anemi var,çocuklara da baktırmak lazım,es geçmemek lazım.

    YanıtlaSil