2 Kasım 2011 Çarşamba

boncuklu...

Bu post istek üzerine yazılmaya başlanmıştır.Berk'in Kuçe'si,"Allah aşkına bi kere,eniştem ve oğlum için iyi birşey de" dedi,telefonda çemkirerek."Dünyada onları benden çok seven var mı acep" dedim ama buraya yazmıyorum:)

*Berk,çok akıllıdır.Öyle böyle değil.Geçen gün; şekerini nereye sakladığımı bulmaya çalışırken bana "sayda mı "diyor.Anlamadım.Say ne ola? Kızdı,yakışıklı oğlum, "say diyolum sana,say mı? sol mu? Hönkk.Canım benim sağ ve solu öğrenmiş.Kesinlikle denk gelmemiştir,zekidir benim oğlum, doğru tarafı söyledi.(iç ses; denk getirdi be,nerden bilecek sağı solu? )

* Taksici sordu,ne tarafa, "sola döncez" dedi.Ben de onayladım.Adamcağız baktı kaldı,eee kimin oğlu,akıl küpüm,yakışıklım...( iç ses;fil hafızalı,daha önceki tarifim aklında)

* Pazartesi akşamı,ananesine gitmek istedi.Anneannen dinleniyor dedim.Salı akşamı anneme gitmemiz gerekti,annem blog okuyor! Bir arkadaşının,sayfa açılmıyormuş,onu düzeltelim diye( iç ses,hayatta söylemem bir blogum olduğunu,topa tutar beni,donunun rengini herkes biliyor işte diye) neyse serviste dedim ananeye gideceğiz,sevinecek umuduyla,"hayıl anane dinlencek" dedi.Zorla götürdüm canım oğlumu,ne kadar düşünceli ne kadar düşünceli bir sözümü iki etmez yavrum benim...(iç ses;arıza bildiğin arıza)

* Öğretmeni;ritimleri çok güzel yakalıyor,müzik kulağı var dedi.Derste en yakın çalan Berkmiş...Yetenekli oğlum benim.Gerçi geçen sabah, radyoda çalan şarkıya eşlik etti,yakın bir tonda,kesin yeni Tarkan geliyor! "giytme,giytme,yeoluuur" dedi.Yetenek safi yetenek! ( iç ses;puhaaaa eşlik etti ama ses süper:p)


Ya oğlum,bakma sen teyzenlere; seni en çok ben severim.Ben oğlum olmanla övünüyorum zaten ama bizim sevgi sözcüklerimiz böyle işte..Babasının eşek sıpası,benim denyom...

İç seslerim, doğru valla annem,ne yapayım.Sen normal bir çocuksun ama benim için bir numarasın.Hiç baskı yapmamama rağmen! ileride sesli sesli kendi iç sesinle fener dediğinde,tam süper olacaksın ama kader, babana çekersen,dört dörtlük olamıyacaksın:) Tamam mı Tuğçe,oldu mu? Bak eniştene de iyi birşey dedim:)

                                      Berk,Murat ve Sarı Lacivert :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder