21 Kasım 2011 Pazartesi

oğlumun aşkları...

Uzun zamandır aşık Hülya'ya...Hülya benim arkadaşım ama Berk Tuna'yı sormaz,Ülya'yı sorar.Yeden gelmedi diye de sorar...Bu arada pipisine de aşık sanırım...Normalmiş,net,kitaplar ve bilenler öyle diyor.Hülya,Berk'e vakvuyinli külotlar almıştı...O vakit,Berk için vakvuyin çok da önemli değildi.Pek ilgilenmediydi.Ne zaman filmi izledik,evimizin baştacı oldu.Hatta pipisinin...


Haftasonu Hayat ve Elif & Elif bizdeydi.Ben miki ve mini krizini çözmek için telefonda Murat ile konuşuyordum. Ela'nın mini fare peluş oyuncağı için kavga çıktı.Ben de ,kemeraltına kendisi için giden Murat'a acil miki ve mini alınacak ricasında bulunuyordum.Berk efendinin,çişi gelmiş.Mami gözlü Elif de,acil götürdü tuvalete.Bu arada kız çocukları başka bir güzel kokuyor,doyamadım koklamaya Ela'yı..

Berk bir Elif'e,bir Hülya'ya aşık,hayran.Bu sebeple,esmer mi seviyor,sarışın mı bilmiyoruz.Hülya'dan utanıyor ama saçlarına hayran,Elif'e daha hiç öpmesi konusunda itiraz etmedi.Belki de ileride,anne sen de Elif gibi kibar olsana bile der.Çünkü Elif'im Berk'e bebek  gibi yaklaşır,paşam der,kibar kibar konuşur Berk ile..

Neyse; çiş yaparken biraz külot ıslanmış.Telefon görüşmem bitince ben gittim yanlarına.Yeni külot getirdim.Tabiyki,vakvuyinli.Genel tuvalet muhabbetimiz;

B:bunu kim aldı?
N:Hülya..

hep böyle sürer ama cumartesi günü;

B:bunu bana Ülya aldı.
N:evet anneciğim.
B:Ülya benim pipimi çok seviyo di mi?
N:kahkaha atmamak için kasıp; evet anneciğim seni de pipini de çok seviyor.
B:yeden gelmedi Ülya?
N:işi varmış...


Dün akşam uyurken,bana sen kötü adamları ayağınla döv dedi.Şaşırdım.Sonra Elif beni kultalır (aradaki r ler kaynıyor ama r leri söyleyebiliyor) dedi.Şaşırdım.Hangi Elif dedim.Mami gözlü Elif dedi.

Ulan nasıl bir hayalgücü var diye düşünüyordum ve Elif niye kahraman?

Bugün Elif ile telefonda konuşurken,kıyamam kulağı acımış,biraz kızarmıştı dedi.Kulağım diye ağlıyordu,kucağıma aldım dedi.Malum üç çocuk birarada üstelik odada yalnız kalınca ne olduysa? Ağlama sesine Elif koştuydu.Sanırım bunu kastediyor Berk! Ben de krizi çözeceğim diye,hepsine bağırıp,Berk'i odaya götürüp,yalvardım,sakin ol,mutfakta işim var,anlayışlı ol dedim.Sonra işime baktım.Bir ara yine,ağlarken Elif'e sarılmış,içini çekiyordu...Bu çok önemli benim için,başını omzuna yaslamış,anne güveni gibi...Elif'i  çok seviyor Berk...Ege de bana Nilcim diyor naber:P

Bazen hayalgücü deyip geçmemek lazım.Elif her seferinde ona şefkat ve sevgi gösterdiğinden,hayalinde kötü kahramanlardan da korudu onu.Canım arkadaşım ya,insanın çocuğunu güvenle teslim edeceği arkadaşları olması ne güzel be ya...

Pipisini özel seven arkadaşları da olması güzel bişiy tabi:)))

Ha bu arada Berk çok komik oldu.Uleyn demeye bayılıyor.Hatta,"bana uleyn deyin" diyor.Bakkalda,komşumuza; uleyn çekilil misin yütfen,çekel alacağım dedi.Adam koptu.Ben gayet kibar ( :P)" aaa nereden öğreniyor bu uleyn demeyi" demeyi ihmal etmedim...

Aynı komşunun, manavdan aldığı (torbası isimsizdi) havuçları görüp,asansörde,boynunu büküp bizim palamız val mı? avuç alacak mıyız deyip,adamın ısrar,kıyametiyle bir tane de havuç aldı.Eve geldik,ben avuç sevmem dedi.

Budur benim denyomun halleri...

10 yorum:

  1. :) Katıldım gülmekten yine. Nasıl ya :)) Uleyn ve lütfen aynı cümlede 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Sen de az değilsin bu arada.. 'Nereden öğreniyor bu çocuk bunları ya' :))) Ben havuç sevmem de de son noktayı koydu yani, yerlerdeyim... :))

    YanıtlaSil
  2. kusura bakma cahiliğime.
    vakvuyinli nedir?
    devamlı yazılarında geçiyor.
    sormazsam çıldıracaktım:)

    YanıtlaSil
  3. Renk; ben çocuğa uleyn deme lan diye eğitim veriyorum,değişecek değişecek:)))

    Hypo;bunu sana yaptığım yorumun karşılığı olarak,süper düper espri olarak adlediyor,ama sazana yatıp, vakvuyin şimşek mcqueendir diyor ve hala gülüyorum:))))

    YanıtlaSil
  4. :)
    bende gülüyorum haa:)

    YanıtlaSil
  5. pipine ayrı çapkın bakışlarına ayrı hastayım olm senin
    imza:ülya

    YanıtlaSil
  6. ben alcam seni kesin oğluma Ülya,tespitlerin kraliçesi,hatırlat bir ara alnından öpeyim:)

    YanıtlaSil
  7. Berk'imin iç çekerek bana sarılırılışını ömür boyu unutmuyacağım..
    İçimden sanki birşeyleri kopardı.
    Bir çocuğun gözünde kahraman olmak, onu kurtarmak nasıl güzel birşeymiş.
    Beni öyle göremesi çok çok mutlu etti.
    Öperim onu ben hemde çokkkkk :))

    YanıtlaSil
  8. Beni de öp ya:))))Kahramanımız Elif,çok seviyoruz seni:))

    YanıtlaSil
  9. seni neden bu kadar çok sevdiğim (hiç görmediğim koklayamadığım halde) ne kdar açık değil mi.. o kadar akıllısın ki o kadar tatlı dillisin ki.. ağzını yediğimsin.. ay işte anlatamıyorum..

    YanıtlaSil