17 Ocak 2012 Salı

ayyaşkına git

Dün akşam, oğlum tarafından annemlerden kovuldum.



"Sen git dedim..."

"Popoma vulma benim..."

"Ananemle yatçam..."

"Öpme dedim anlasana..."

"Off anneee,yeden öpüyosun, ananem öpsün..."

"Git dedim anneee..."

"Off anneee,ayyaşkına git..."

"Yahatsız etme bizi..."



Ananesi ile sarılırken, ben de katılmak istedim,"allahaşkına git" dedi bana...Ben hakettim. Annem sarılsın,mıncıklasın bayılır, senelerce offf anne dedim izin vermedim, herşey sırayla, öyle kedinin ciğere baktığı gibi baktım, kös kös çıktım odadan, beraber uyudular, istenmediğim yerde ne duracağım böhüüü

20 yorum:

  1. Ananesi napıyor Berke'e böyle, nasıl bir keyif hali var yüzünde :) harika fotoğraflar ama benimki aynılarını söylese -annem bile olsa- yıkılırım herhalde :(

    YanıtlaSil
  2. Esra,yıkılırdın herhalde, sanırım kanımca, bence...

    SEN BEN YIKILMADIM MI SANIYORSUN :)))

    zorla yatağa girmeye çalıştım, annem bana da gülüyor orada:)

    YanıtlaSil
  3. Bizimki Allahın adını ağzına alsa bir derece babası ile oynaşırken bana "sen git yemek yap" diyor. Besle kargayı oysun gözünü!

    Fotoğraflara bayıldım. O nasıl bakışmadır, aşktır :)

    YanıtlaSil
  4. Hahaha , evet ya , Ankaradayken Ela da sürekli anneanne peşinde , benim pabucum dama atılıyor . Git anneee gitttttttttt, sen gittt.
    Allah muhabbetlerini bozmasın derim ben bu fotolara , anneciğe sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ne kadaar tanıdık ne kadar..

    YanıtlaSil
  6. Evrim, merak etme bana da iş buyuruyor oğlum:) Bu modeller böyle:) ilk kez allahaşkına/ayyaşkına dedi, ben çok kullanırım,"yeter artık oğlum allahaşkına kızdırma beni" şeklinde:)

    Yaa valla yanındaki annem olduğu için ben de bayılarak bakıyorum ama bana da sarılsa böyle diye ağzımın suyu da akıyor:)

    YanıtlaSil
  7. Hayat, bizimkiler şanslılar valla, umarım uzun uzun sağlık dolu yıllar boyunca birarada olurlar,varsın ağzımın suyu aksın.

    YanıtlaSil
  8. Özge, ne güzel ama ne güzel di mi:)

    Allah başımızdan ayırmasın,iyi ki varlar:)

    YanıtlaSil
  9. Nil' im nispet mi yapıyor sana bu cüce :)) Allahtan sarıldığı annen, yoksa gıcık olur insan... Yalnız gerçekten çok keyifli görünüyor fotoğraflarda.

    YanıtlaSil
  10. Valla bilmiyorum ki Renk'im, bir oturmadı akşam kucağıma,bir sarılmadı,karga bu karga :)))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir görüntüdür bu böyle, maşallah. Berk'te senin lafları sana satıyor ha, seni tatlı kuzu seni, sen evde sıkıştırırsın annesi, resmen sana nisbet yapmış:)

    YanıtlaSil
  12. OOO Nil'im kötü koymuş lafları insan bir tuhaf oluyor böyle olunca.

    YanıtlaSil
  13. Fotoğrafki mutluluğa bayıldım.Bizimkide kapıyı yüzümüze çarpıyor gitt Eray'ın evine(bakarmısın bizim ev değil Eray'ın evi)git men annanenin evinde kalcam diyor:)))Valla ben birşey diyemiyorum bazen hak veriyorum.Bazen sesli düşünüyorum sen en ihtiyacı olduğu zamanda yanında olma işte ol,annane olsun yanında sonrada trip atmak olmazzz diyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. Sorma Sibel ya, ne yapalım böhüüü:P

    YanıtlaSil
  15. Ayla:))) Eray çok tatlısın ya, hem git, hem Eray'ın evine git:)))

    Deme be Ayla,vicdan yapıyorum zaten,dün gidemedim doktora yanında diye zaten üzgünüm, bugünler çabuk geçecek ve bir gün umarım arkadaşımın kızının dediği gibi,sen işini benden çok sevdin demez. Amaaan moralimi bozamayacağım, akşama yine rüşvetimi götüreceğim,çıkmadı şirin baba hala,olsun ben götüreceğim:)

    YanıtlaSil
  16. :))) Coooook tatlilar! Cok tatlisiniz! Ben de anneannemden donerken aglarmisim, en son arizayi da kapida ayakkabilar giyilirken cikarirmisim, "sen birak, anneannem giydirsin ayakkabilarimi" diye :) Ne guzel ne sanslisiniz, yanibasinizda boyle bir anneanne, tu tu tu masallah! ;)

    YanıtlaSil
  17. Ananesi Berk'in her istediği yapıyordur çünkü,hemencecik hem de.

    Şımarıyorlar onların yanında.

    Benimkiler öyleler ordan biliyorum.

    Ve büyüklerimizin yanında otoriterimiz sarsılıyor.

    Berk daha iyidir inşallah.

    YanıtlaSil
  18. Evren, haklısın şükredip duruyorum. Allah bozmasın diyorum ama dün akşam yine ve yine aynı şeyi yaptı, bir de siz evinize gidin diyor,senin evin neresi dedim, bulasııı dedi.Oğlum diye söylemiyorum,pis satıcı,hehee öletmeni de sattı:)))

    YanıtlaSil
  19. Gezginim, valla billa otoritem sarsılıyor,dün sinirden yemek yiyemedim sofrada. Berk arızaya bağladı,ben tam ikna edeceğim, babam sen karışma,annen halleder dedi!!! Valla eve dönüş pek sancılı olacak,daha iyi, ateş yok artık ama öğlen uykusu uyuyor ya,dinleniyor,sağolasın

    YanıtlaSil
  20. Fadiş, aynen satmış lafları di mi, sürekli kendimle çelişmekteyim zaten:) (Kusura bakma geç cevapladım, gelen maillere cevap verdiydim,anlamadım ama daha şimdi gördüm)

    YanıtlaSil