25 Ocak 2012 Çarşamba

teyefon

Ben Nil

Telefonumda numarası kayıtlı olan, bunu bilen ve bilmeyen tüm dost, eş, akrabadan peşin peşin özür diler, haftaiçi akşam saat 19.00 ve 21.00 arası, haftasonu sabah 09.00 akşam 21.00 arası, benim numaramdan gelecek olan, mesaj, mail,çağrı gibi garip olaylardan şahsım olarak sorumlu olmadığımı belirtirim. Murat'ın telefonundan gelebilecek her türlü çağrı, mesaj ve mail normaldir, çünkü onun telefonu bozuk !

Saygılarımla



Dün öğlen Galip Abim aradı. Önce heyecan yaptım, hayırdır diye. Hoş beşten sonra, ya sen iki gün önce bana bir mesaj göndermişsin, bir numara, bugün anca aradım. İş arkadaşın çıktı dedi. Hönk oldum ve anladım. Berk !!!! Nasıl yaptı bilmiyorum. İş arkadaşımın telefon numarasını Galip abime yollamış. Benden gittiği için, benim adım geçmiş, iş arkadaşım evet Nil diye birini tanıyorum, soyadı ne demiş. Yazık Galip Abim, ben babasının soyadını biliyorum demiş. Bingo o Nil benim.

Zaten hemen anladım çünkü iş arkadaşım pazar günü beni arayıp, yetişemedim kusura bakma, beni aradın dediydi. Telefon çaldığında bana getiren de Berk olduğundan hemen anladım,kusura bakma dedim. Dün arkadaşım izinliydi, bu olayın üzerine bir daha arayıp, yine kusura bakma dedim.

Teyefonu alabilil miyim diyor, hayır diyorsun, arkanı dönüyorsun telefon yok ! Niye hayır, o anda elimde birşey var, ya yemek yapıyorum, ya birşey. Telefonu uçak moduna alamadığımdan hayır diyorum, uçak modundayken telefonda sadece puzzle yapıyor, basket oynuyor. Ama telefonu kaptıysa sonuç böyle oluyor.

Murat'ın telefonu niye bozuk; çünkü Berk öyle diyor, dokunmatik olmadığından bozuk olarak niteliyor.

Hala aklım almıyor, telefon numarasını nasıl yolladı. Aslında düşünmeye gerek yok. 1-1,5 yaşındaydı. Babası ile öğlen uykusuna yatmışlardı. Pazar günü. Ben salonda takılıyordum, telefonum çaldı, arayan Murat. dedim kesin, Berk kolunun üstünde uyuyakaldı, kolu uyuştu. Odaya doğru giderken, kapattığım telefon bir daha çaldı, koştum bu sefer. Ne göreyim, Murat uyuyor, Berk Murat'ın telefonunu almış beni arıyor. Hala cebinden nasıl aldı, tuş kilidini nasıl açtı ve beni aradı bilmiyoruz. Telefonum çalmasa, Murat'ın telefonunu Berk'in elinde görmesem, inanmazdım.


Bu fotoğrafta daha 1 yaşında bile değil, bu bakış, bu hareketlenme sadece elimdeki fotoğraf makinasını almak için.


Not1: Elifim, akşam uyuyamadım. Bilirsin ben bir manyağım, tedaviye ihtiyacım var. Tiyatroya metro ile gideriz dediğin andan beri, yürüyen merdiven fobim ile uğraşıyorum, elimizden tutarsın değil mi? Akşam mesaj atacaktım, aramaya utandım, buraya yazıp, herkese rezil olmaya karar verdim, lütfen elimizden tut.

Not2: Mont almaktan vazgeçtik. Bilek kısmını iyice çekince, oluyor. Ne yapalım, hala pembe mont alalım diyor. Yengesi, mavi mont almış yazın getirecek, bir aile krizi de böylece halloldu:)

Not3: Sonunda dün netten, çocuğuma bornoz aldım.Bebekken aldığımızı giyiyordu, nedense:P olmuyordu. Yakın çevremde bir tane havlu bornoz olmaz mı ya, bir de neden olanlar da ya bebeklere, ya büyüklere. 3 yaşın ihtiyacı yok mu,sayın mağzalar. Dandikten yapılmış bornozlar var, suyu çekmeyecek aslında polar sabahlık gibi, tabi ki vakvuyinli falan.

Not4: Böhüüü okuldan Bakugan' ı öğrenmiş. Allahım bir Ben10,bir Bakugan sevmediğim karakterler.Ne yapalım kader !

35 yorum:

  1. Öncelikle fotoğrafa bittim. O nasıl bakış bir kaş havada :)) Hafif clark :)
    İnsan yapabildiklerine inanamıyor, sınırları yok bu çocukların. Bir de doğuştan geliyor sanırım erkek çocuklar hakikaten teknolojik zımbırtıya daha meraklı oluyor. Bir arkadaşımın 20 aylık oğlu alet çantasındaki tüm aletlerin isimlerini biliyor ve kaşla göz arasında sürekli tornavidayı prize sokmak için hamle yapıyor, engellendiğinde de "tamiy tamiy" deyip acıklı acıklı bakıyor... Elinden alındığında ise kıyametler kopuyor... Allah size kolaylık versin Nil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk; arada bakarım bu poza,çok gülerim.Şimdi sayende clark çekiyor diye isimlendirdim. Hep kaşa bak kaşa şey gibi diyordum evet o şey clark !!!
      Aman Tanrım,tamiyci oğlana bak sen, Allah korusun. Hani kızım olsaydı diyorum ama annem benim vardı da ne değişti diyor:P Kızı olan,olacak olan tüm dostlarıma ve oğlu olan zaten 1-0 yenik bizlere aynen senin gibi kolaylık diliyorum:)

      Sil
  2. Fotoğraftaki bakış neler yapabileceğinin habercisiymiş aslında :) Bizimki de geçen babasının telefonuna duvar fotoğrafı koymuş ve nasıl olduysa ana oğul çekildiğimiz harika bir fotoğrafı bulmuş, hal böyle olunca inandıramadım Borga'ya sahiden oğlanın işi olduğuna :(
    Çok becerikliler teknolojik aletler konusunda ama rehberden bir numarayı başka bir numaraya mesaj atmak da biraz daha fazla beceri gerektiriyor galiba :)
    Ben10 ve Bakugan'a ben de sinir oluyorum ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra, Borga'ya Berk'in de yaptığını anlat:) Belki bir örnek daha inanmasına sebep olur:) Murat geçen gün, yorumlarda bazı şeyleri anlamıyorum dedi,alakasız cevapları, nerede konuşuyorsunuz :)) Takip ettiğim blogları oku dedim. Düşün blog olayına sıcak bakmazken, yorumlara kadar takipte.Şimdi yine niye alakasız bir yorum yazdığımı anlayamıyacak:))

      Sil
  3. bende hiç sevmiyorum ben 10 ve diğer yaratığı ...bizimki henüz öğrenmedi yakındır.
    Çok çapkın bakıyor fenaaa fenaaa..
    seninki numara yollamış ablamın kızı,annemin amcasının kızının kocasına ablamın mayolu resmini yollamıştı 3 yaşındayken.Kocasının numarasının ablamda olma sebebi araba tamircisi eşi..
    en beteri de bu annemin amcasının kızının ablamı arayıp bu ne demek oluyor demesi ve 5 yıldır küs olmaları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem, an itibariyle kopmuş,dağılmış ve hatta cebimdeki fotoları kontrol etmiş bulunmaktayım:)))))))))

      Sil
    2. ben de, ben de :) tatil fotoları tutmamak lazım demek ki cepte :)

      Sil
  4. hahahaha ne guzel bir yazi olmus:D:D:D
    masallah ona =D

    YanıtlaSil
  5. Berki öperim annesi, kollar nasıl öne atılmış, tutmayın beni der gibi, maşallah kuzuya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadiş, özlüyoruz be bu hallerini, bakış aynı ama sanki bebekken daha mı farklıydı, gerçi şu hallerinde tatlı,aman iyi ki doğurduk, bunlar hep tatlı olacaklar kesin:)

      Sil
  6. ay yazının devamı varmış:D pardon anladım şimdi yani geç oldu ama tezi oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çok güldüm ama ya, saygılarımla da bitti sanmana:) harbiden öyle okuyunca sert biraz,tüh az sonra tadında olmuş:)

      Sil
  7. Beni ara berk beni araaaa:))

    resme bayıldım..

    bakugan ben10 hoşgeldiniz aramıza:)

    sende bornoz bende de bu uyku tulumu dert oldu.. 8,9 yaşa niye yapmıyorlar onlarda çocuk onlarda üst örtmüyor kiii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yaaa, ikide bir, pardon demek zorunda kalmam:)
      Özgeeeee, uyku tulumuna kahkaha attım be, Murat da açıyor üstünü dolayısıyla üstümü,varmıdır 40 yaş :))))

      Sil
    2. nillllllllllll:))))))))))))) bulursan haber ver vallahi alırım gökhanada..

      Sil
  8. nilim benim telefonumu bi görsen 2.ele versem küfür ediyorsun derler.. diloş kemirmekten mahvetti telefonumu.. geçen abim aradı.. beni aramışsın ancak döndüm diye.. e ben aramadım ki dedim.. diloşşşşşşş... turkcellden mesaj geldi.. internet kotanızı doldurmuşsun isterseniz şu pakete geçirelim sizi daha ekonomik olur diye.. diloşşşşşş.. bizde de var yani aynısından.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'm deme yaa, kemiriyor ha:) offf kota fena olmuş:) Aynısı tamam da, Diloş'a dikkat et derim,üç yaşında ne yapar bilemedim ben şimdi:)))

      Sil
  9. nil selam...
    pek güzel anlatmışsın. biz de telefon mağdurlarındanız, benim kinin bir tuşu kayıp, anneminkinin iki tuşu :)
    ufaklıkların eli çabuk, biz anlayamadan iş bitiriyorlar.
    çok tatlı maşallah ona!
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge merhaba, seni Semi'nin blogunda ilk gördüğümden beri çok yıllardır tanıyor gibi hissettim,esmer sevmemden kaynaklanıyor sanırım hemen ısındım ben sana bilmeni isterim:)

      Tuşlar mı kayıp, ben Berk'ten şikayet etmekte erken davrandım sanırım:)

      Teşekkür ederim, benden de sevgiler.

      Sil
  10. kıyamam... ama en çok sana ben 10 nefret ediyorum bakugan aynen dilimi ısırıyorum ama nefret ediyorum!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeliz yaaa, şimdi ne güzel vakvuyin, şilinler... böhüüü o günler de gelecek mi, biz nerden aldın bakuganlı pijamayı diyecek miyiz? demeyelim ya, bulalaım bir çözüm,sen düşün bakalım :P

      Sil
  11. Nil'im, elinden tutarım tabii ama asansörle ineriz korkma sen :))
    Mont olayını çözmenize sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim, yaşa sen:) Asansör bozulursa diye baştan söz alayım dedim,kilitleniyorum biliyorsun.çıkarken sorun yok,Ege ve Berk'i aynı anda çıkarırım, inerken fobim benim:)yaşasın asansör,kahrolsun yürüyen merdiven.

      Montun bilek kısmını biraz düzeltince oldu :)) Hani foto çekecektim ya,nasıl gülerdin bana kimbilir:)

      Az önce bornoz geldi, mavi renkte ama göğüs kısmında pembeli ayıcık var, herkes mutlu olacak:)

      Sil
  12. Yorum ayarlarını tekrar pop up yaptım, çok kasıyor. Baştan diğeri olduğundan ve değişiklik yaptığımdan anlamsız gülmelerim var gibi gözüküyor ama gayet anlamlı gülmüştüm:)))))

    YanıtlaSil
  13. yürüyen merdivendeyken sizlerden biri seni videoya çeksin lütfen.
    ben genelde köyden gelenlerde veya yaşlı teyzelerde görürdüm. inmemeyi veya binememeyi.
    merak ettim bak şimdi.
    nasıl bir fobidir bu:)

    resim her şeyi anlatıyor.
    mükemmel:)

    YanıtlaSil
  14. Benim annemde korkar yürüyen merdiven ve asansörden.
    zorluyoruz.Korkularının üstüne gitmen gerekir diyoruz.
    Şu aralar daha iyi.
    Sende öyle üstüne gitmelisin.
    YORUM AYALARININ DÜZELMESİ İYİ OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  15. Hypo,çekseler görüntü aynen şu, manyak bir kadın,terden ıslanmış, gözler büyümüş, merdivenin başında kilitlenmiş.Evet komik ama benim için ayrıca korkutucu,öcüüü,bööö (korkma efektleri de verdim bak)gibi birşey:)

    Kendi başıma inmeyi öğrendim ama illa bir panik olurum. Berk ile beceremem yemin ederim akşam uyuyamadım.Bir kere öyle kaldık teknosada o kadar kötü oldum ki, düşeceğiz diye korkuyorum.

    Murat benim gibi birine yakıştıramıyor hani serde erkeklik var ya, anlatamıyorum, hele ki Berk'in sorumluluğu bendeyse yutkunamıyorum. Kaç kez tanımadığım insandan yardım istedim ben.Metroya her binişimizde bebek arabası vardı, inerken yürüyen merdivenden, asansör bozuktu, kaç kez ele verdim oğlumu. (burada okuyanın ağlaması lazım, çok acıklı çünkü :P )
    Metronun asansör yetkili bakım servisindeki adam beni tanıyor, bin kez aradım, mail attım, adımla hitap ediyorlar bana. O derece korkuyorum, neden babam müsaitken servisle geliyor eve Berk, çünkü olur da babamın işi olur ve biz kısacık yolu yürümek zorunda kalırız ve yürüyen merdivenden inmek.Kabuslar görüyorum bu konuda.

    Sanırım anlatabildim:))) Murat gülüyor halime, sen de gül, sana da alınmam,sensin diye gülmene alınmam,anlarım...(arkandan söylenirim:P )

    cidden tedavisi varsa olmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  16. domatessuyum, bırakın anneni ya, rahat rahat korksun:)

    yorum ayarları böyle daha iyi bence de, beni bile bekletiyordu hem bi de kendi öz blogum:)

    YanıtlaSil
  17. Evet gelecek mi acaba şöyle kitap okuyup odasında bişeyler yazdığı günler. Şu oyuncak mevzusundan vazgeçtiği günler hala hazırda her gördüğünü isteyen bizim velet sayesinde oyuncakçı dükkanı açacağız nerdeyse.

    YanıtlaSil
  18. hala varmıdır diyorduk geçenlerde eşimle,yürüyen merdiven fobisi olan diye...üstüne bu yazın geldi:))neyse elinden tutar gidersin arkadaşının.Bakü'de görmüştüm bizim yürüyen merdivenlerin neredeyse 3 katı uzunluğunda öyle derine iniyor ki,ondan ben bile tırsmıştım...

    YanıtlaSil
  19. Sibel gelecektir o günler umarım elbet birgun:)))

    YanıtlaSil
  20. Deren;:))))) hahaaa benim evet numuneligim:))) vay hayatta bahsettigin sekilde binemezdim ay urperdim şimdi, adım atana kadar bende. Kendi basıma her seferinde tırsa tırsa adım atıyorum ama Berk ile inmek bana kabus gibi geliyor

    YanıtlaSil