6 Ocak 2012 Cuma

oğlum aşık oldu...

Oğlum sanırım aşık oldu. Ve ben sinir oluyorum. Kız çok güzel,böhüüü. Üstelik oğlum beni aşağıladı, senin saçlalın güzel deyil dedi. Senin gözlelin siyyah deyil dedi. Senin bunun güzel deyil dedi, pantolonumu söylüyor. Tek aldatılan ben değilim, Hülya'da aldatılıyor. Çünkü şu hayatta bir tek Hülya'nın saçlalı güzeldi Berk için. Yeni birini buldu, yalnız bu kızın gözleri de güzelmiş. Saçlalı da güzelmiş, böle böle saçlalı valmış, böle böle paytolunu çok güzelmiş. Oha dedim kıyafeti de incelemiş.

İçim çok buruk a dostlar, karşılaştırıyor bir de. Zaten ben dedim, kurum sahibine söyledim, ne yaptınız siz dedim, haksızlık dedim. Kızın suratına da gıcık dedim.

Arıza dolu yılbaşı partisinde tanıdık ana oğul onu. Oğlum benden üç saat önce tanışmış, o gün incelemeye aldıydı ama ta o gün anladım, kıza bakarken ağzını bir garip şekle sokuyor. Ben kızı,ıgittiğimiz yerde çalışıyor sandım. Hatta adı gibi Bahal beni kıza bakarken yakaladı, güzel çok güzel çünkü. Esmer bomba. İnce, uzun ve çıtır . Ben  ki hep yaparım, güzele bakarım. O an bir tehlike değildi benim için, çok güzel bir kız bizim grupla ilgileniyordu, ta ki Bahal, Nil Hanım yeni öğretmenimizle tanıştınız mı dedi.Nee öğretmen mi, haksızlık bu ama şartlar eşit değil ki dedim. Kız suratıma baktı, Bahal güldü. Ben de sinir oldum dedi:) Neyse dedim bize ne, bizim öğretmenimiz değil içimden tabi. Mutlu haberi orada verdiler, oğlum "sevimli arabalar" dan gösterdiği gelişim sebebiyle, bir üst sınıfa 2008' lilerin yılın başında doğan çocuklarıyla dolu "helikopterler" sınıfına geçmiş. Yeni öğretmenimiz de o sınıfa bakacakmış.

Kurum sahibine, olmadı ama yaa, benim oğlum bu kıza tapar , bakışlara baksanıza dedim. O gün güldü kurum sahibimiz, ona göre sorun yok tabi. Hayatta anneannesi bir de Sssezeni Berk'in. Ama pis adi satıcı Berk, sadece Agıııın diyor artık.

Akşam yatarken, "yalın okula gitçem diyor" ki, her akşam bir fasıl okula gitmiceeem derdi. Sabah arızasız kalkıyor,okula gitcem diyor,hani şükür tabi sabah arızası yok da sebebi beni geriyor :) mutlaka abur cubur çekmecesinden birşeyler yürütüyor okula götürmek için, daha evdeyken öletmenime velcem kahvaltıdan sonnla dicem, sırf aferin almak için.

Dün biraz ateşlenmiş. Öletmenim uyuyalım mı demiş. Uyuyalım mı dediği için farketmiş ateşi, öğretmeni, deftere de yazmış (yaşasıııın güzelliğine gıcık olup, resmen kıskansam da, oğlumdan dolayı, bu yeni öğretmenimiz iletişim defterimize yazıyor) 15 dakika sadece 15 dakika yattık beraber demiş. Belli Berk efendi, sarılmak istemiş demek ki, böhüüüü yalvarsam sarılmaz uyurken.(şimdi hakkını yemeyeyim, off elimlerim üşüdü dedim, sabah suyunu verirken, ellerimi eline aldı ısıttı, oğluuuum, ben doğurdum, kıyamam, ama annem yaa,öyle bakma Algın'a,böhüüü )

Dün Bahal aradı, bu akşam anneler fasıl gecesi yapacakmışız. Sabah ateşi çok az vardı, şimdi aradım çok iyiymiş. Bu arada Bahal da muzdarip, sabah "kafanı kıracağım senin" diye karşıladı Berk'i. Algın'a nasıl sarıldığını gördüğümüz için, ayrıca gün içinde de pas vermiyormuş. Konuşurken telefonda anlattı , kahvaltı sırasında Bahar'a, beni seviyol musun Bahal, benimle ilgilen demiş. Anladı kaprisimi diyor Bahar :)) Bahar'ın da gönlünü almış ama tam da sinir bir şekilde kendi ilgileneceğine, ilgiyi kendi isteyerek.

Bakalım gün boyu iyi olursa, akşam kaçacağım. Şu Algın ile iyice tanışayım bakayım, samimi olayım, oğlumdan uzak dursun, böhüüüü bari esmer olmasaydı, ben de karşı koyamıyorum, kıza sürekli sarılmak istiyorum. Gözleri çok güzel, oğlum da annee gözleli böle böle siyyah diyor.

Şaka yapmıyorum, içim buruluyor laaaan. Anlatırken bile yüz ifadesi değişiyor. İçimdeki kaynana ile bir daha karşılaştım şu günlerde, ben Berk'in benden daha çok başka kadını sevme ihtimalini sevmedim ya, ama o kadını ben de çok sevdim. 39 yaşında kıskançlık denen o kemirici duygu ile tekrar karşılaştık, Murat bilir ben kıskanmam, ya da bu esmer o zaman yoktu:) Murat da Allah için güzel kız dedi. Allah sahibine bağışlasın, oğlumun ciddi ciddi ilk aşkı...

Ben de buna bakarım tüm gün, bana ne güzel bakıyor diye.

35 yorum:

  1. kıskançsın sen!
    mutlu olmalısın:)
    demek ki oğlan, anasına benzemeyeni seçecek.
    aman iyi kaynana ol lütfen.
    bizim oğlanda beğendiği kızların burnunu ısırmaya çalışıyor.
    ortada kzı felan kalmayacak korkum o.

    YanıtlaSil
  2. Nil,
    senin ileride nasıl bir kaynana olacağını sahiden merak ettim bu yazının üstüne :) ama Berk de pek fenaymış kime çektiyse, erkek milleti değil mi çocukken de aynı büyüyünce de :)
    Şaka bir yana haklısın aslında, daha aşk meşk yok tabi bizimkinde ama ben de sinir oluyorum gidip birine sarıldığında. Beni sevmeli, sadece ve en çok beni sevmeli değil mi ama :)

    YanıtlaSil
  3. Hypo; yarısı şaka olsa da tavrımın, o bakışları var ya o bakışları, anaaa denyo diyorum. Kız harbi çok güzel. Merak etme, ben iyi kaynana olurum, burada sizin, evde Murat'ın başının etini yerim ama yapmam kıza kaynanalık, benim zararım kendime olur :P

    not: oğluna çok güldüm:)

    YanıtlaSil
  4. Esra; di mi ama ya :)

    Valla görcez bakalım nasıl kaynana olacağım, ama yok be, olmam, benim kayınvalidem dünya iyiysiydi, ben de gelinim tarafından böyle anılmak isterim:)

    YanıtlaSil
  5. Kıyamam ben çikolatama :)) Kuzum ya kıskandın mı sen oğlunu... İçin kıyılmış gerçekten ya... Ama üzülme kuzum sonuçta o senin oğlun. Sen kalıcısın başka herkes gidici. O hep senin... Berk gerçek aşkını bulana dek sen de bu ara nağmelerde antreman yapıyorsun işte fena mı :)))

    YanıtlaSil
  6. Renk'im, sana yakışır şekilde, zarif biçimde geçmişsin dalganı:)) canımsın:)) içim kıyılacak şekilde kıskanmadım be, gerçi duygumu da anlatamıyorum ki, yarısı şaka yarısı ciddi durumumun:))))

    YanıtlaSil
  7. hahahaa bunlar daha iyi günlerin elin kızı alcak gitçek oğlunu:))

    YanıtlaSil
  8. Meltem:))))) vermemmmm! :P

    YanıtlaSil
  9. Kızım ayvayı şimdiden yemişsin , muhahahha:)

    YanıtlaSil
  10. nil senin bu oğlun var ya geleceğin kazanovası :) amanın baksana gönül almalar sarılmalar, süzmeler. anacım oğlanın hasını doğurmuşsun :)

    kim girese girsin hayatlarına sen hep ilk aşkı olacaksın.

    YanıtlaSil
  11. Ben Meltem gibi demek istedim yorumları görmeden önce ooooooo bunlar güzel günler bencede:)))Tamam bir blogdaşım üzülmüş içim kıyıldı lakin itiraf ediyorum azcık da güldüm hiç insan en kıymetlisini dün tanıdığı esmer bomba,ince,uzun ve çıtır biriyle karşılaştırır mı?

    YanıtlaSil
  12. ay içim daraldı.. yok daha küçükler..
    önümüzdeki 95 yılda küçük kalcaklar ne evlenmesi ne gelini damadı..

    YanıtlaSil
  13. Hayat, :))) gül bakalım:))

    YanıtlaSil
  14. Nilhan, mimini yazdım en sevdiğim yılın elemanı:)

    hee hasını doğurmuşum de mi, vay beee,ne güzel demişin,nah olacağım ayrı :))) senin beni teselli ihtimalini seveyim:)

    babalar kızların hep aşkı olarak kalır, erkekler başkasına aşık olur! böhüüü

    YanıtlaSil
  15. Ayla:))) sen de zarif zarif geç dalganı,tabi heç yani, bir çıtırla anan yarıştırılırmı böhüüü bak o duygu yine geldi soldan soldan :P

    YanıtlaSil
  16. özge, aşkolsun 95 yıl kısa zaman, niye hemen veriyorsun ki, oğlunu kızını:P

    YanıtlaSil
  17. nil:)))) çok haklı olduğunu beyan eder hemen düzeltirim..

    265486514 yıl...

    YanıtlaSil
  18. :)) Çok güldüm yine :)) Benimki de dünya iyisi bir kadındı. Gelin kaynana topraklı olurmuş diye bir söz yok muydu? Hemen kendimize pay çıkartalım :P

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle Evrenciğim, olumlu herşeyden pay çıkarmak gerekir:)))

    Ayrıca gülmene sevindim, zaten gülün diye yazdım,yoksa ne kıskancam ince belli, badem gözlü,çıtır öletmeni :)

    YanıtlaSil
  20. Aman da aman oğluş aşıkta olurmuşta Nil'de çatlarmış da:)))

    YanıtlaSil
  21. Valla dalga geçmedim. Çok şirin geldi, yanaklarını sıkmak istedim :)) Şaka maka ben artık eşimin annesini bile anlayıp hak veriyorum ki çok tatlıdır ama ara ara o bile kıskanıyor :)) Normal ki bu durum...

    YanıtlaSil
  22. allah iyiliğini versin nil niye yavrum üzüyorsun kendini:) onun ilk aşkı sensin:)

    YanıtlaSil
  23. hehehe çok güldüm sizi okurken algın benim arkadaşım çok tatlı bi kızdır gözleri de cidden çok güzel :))

    YanıtlaSil
  24. hhhhahaaha:D harikasın canım ya üzülme gelip geçicidir her zaman onun için bi tanesin :)

    YanıtlaSil
  25. Güzel, erkenden başlamış faaliyetler:))
    Benim 2 oğlanın da kızlarla pek işleri yok. Ufak olan nötr, herkesle iyi anlaşır ama büyük yaşı gereği sanırım (10 yaşında) kızlardan nefret ediyor.
    Aşık olmak güzel duygu, yaş ne olursa olsun:))

    YanıtlaSil
  26. Gezginim; yine güldürdün beni:))) çatlıyoz bakalım:) sorma ya cumartesi okul tatil diye ağladı fena çok fena aşık oğlum:)

    YanıtlaSil
  27. Renk,canım,normal tabi normalim ben, asla abartılı değilim:P

    YanıtlaSil
  28. Yeliz,neden yorumunu okurken,puhaaaa demişsin gibi geliyor acaba neden :P

    YanıtlaSil
  29. Gülcan; ahaa biliyordum birgün tanıdık biri çıkacak,oh çok şükür abartmadığımın şahidisiniz,çok güzel arkadaşınız,gülmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
  30. zuzu,sağol yaaa,destek için :)))

    YanıtlaSil
  31. Seminin mutlu elleri;gerçekten aşık olmak güzel duygu,oğlum bir haftadır farklı tepkiler veriyor,iyi bakalım 10 yaşında bir tek ben olacağım demek ki:)))

    YanıtlaSil
  32. orhan gencebay dinleyip kendimi rakıya veriyorum şu an berkçim... böhüüü

    YanıtlaSil
  33. Bekle Hülya'm geliyorum,bu arada sordum kendüsüne,senin saçlalın hala güzelmiş,ben daha fazla içeceğim,böhüüü

    YanıtlaSil
  34. aha ben diyordum da millet laf ediyordu... niliiim, kayinanneeem beniiim! :PPP

    YanıtlaSil
  35. en sevdiğim, tek sevdiğim gelinim,ayşem canım benim:)))))

    YanıtlaSil