18 Ocak 2012 Çarşamba

öncelikler...

Sensin benim önceliğim Berk,

ama bazen başka şeylerin önceliğinden değil, mecburiyettendir hareketlerim.Az önce beni aradınız anneannenle, ben iş telefonumda konuştuğum için müşteri ile hatta iş cebimle birine dert anlatıp, dahili telefonumla da depo ile konuşuyordum, meşgule aldım sizi. Konuşma uzun sürdü.Bir daha aradınız açtım.


N: anne telefondaydım
A: iyi de Berk bunu anlamıyor
N: tamam ver konuşayım
B: anneee kışın dongurga yenmez,boğazlalımız ağlıl,kalnımız ağlıl di mi ?
N: evet anneciğim, aferin sana

Bu kadar, bu kadarmış söyleyeceği...Kesin yine kapağında dondurma fotoğrafı olan hikayeyi okudular,hangisi ben görmedim, anneannesinde.

Sonra kötü hissettim, benimle konuşmak istedi Berk, ama ben o an ona cevap veremezdim. Aslında bir dakika oğlum arıyor deyip telefonları kapatmak lazım belki de, en azından çocuğu olan anlar.

Günler geçecek sen büyüyeceksin ve ben birgün oğlum şu şöylemiydi diye seni arayacağım sen de beni meşgule alacaksın.

Ama beni kötü etkileyen, 11 yıl önce dayım aramıştı,ben meşgule aldım,sonra işe daldım. Akşamına yoktu dayım, o son konuşmayı yapamadım. Kimseyi meşgule almamaya dikkat ettim o tarihten sonra ama bazen olmuyor.

Öncelik neye göre ki, aslında karşında iş ile ilgili görüştüğünün de ailesi var ama,bir dakika evden arıyorlar desem,kimsenin anlayış göstereceğini sanmıyorum.Aslında denemek lazım :)

Not: şu hastalığımız geçsin, ben yedireceğim sana dondurga,aklı fikri dondurmada iki gündür, o mc donaldsın dondurmaları olur bence,evet evet olur.

24 yorum:

  1. Canım Nilcim, seni çok iyi anlıyorum bir gün Berk'in de seni anlayacağını düşünüyorum ben. Demek canı dondurma çekmiş kuzunun, kıyamam ben ona, o dediğin dondurmalar olur bence de:)
    Öptüm ikinizi de.

    YanıtlaSil
  2. Fadişim, en azından senin yorumunu da okuyacak ve Fadiş Teyzem sayesinde annem dodurmayı yedirdi diyecek, yapalım şu buluşmayı da beraber yesin Deniz ve Berk :)ben de öperim.

    YanıtlaSil
  3. bekletmek istemez kimse kimseyi ama işte oluyor böyle durumlar. dayına üzüldüm. içinde kalmış yazık.
    dondurma bence yedirme. sonra tepene çıkar vallahi, benden söylemesi. canlı örnek ben.

    YanıtlaSil
  4. Nil dayını biliyorum ve bir yumru oturdu bir anda boğazıma. çok basit anlatmışsın ama ardındaki anlam çok derin arkadaşım, kocaman sarılıyorum sana.

    YanıtlaSil
  5. olmuyor işte.. çalışmaktan özel hayatımıza yeterince zaman ayıramıyoruz.. bütün gün öncelikli düşündüğümüz iş.. akşam işyerinden aradıklarında bende meşgule veriyorum.. çünkü saat 5ten sonra benim ve kızımın.. kimse kusura bakmasın..

    YanıtlaSil
  6. ama dondurmanın hasta yapmadığını söylüyor doktorlar.
    Benimkine bugün öğle yemeğini götürdüm.Ev iki adım uzaklıkta olduğundan ben götürüyorum öğle arası yemeğini,üşümesin yolda diye eve getirmiyorum.
    Benim hayta iki lokma zor yedi,ödünç bim poşeti buldu.Dışarı çıktı,okul
    bahçesinde yokuş yukarı arkadaşlarıyla kayıp durdu.
    Orda içim eridi.
    Aynur teyzeye dedim ki ,gidelim burdan hadi,en azından gözüm görmesin yaptıklarını.

    Deli oluyorum onu böyle görünce.Ama o öyle haz duyuyor ki:))

    Bazen istemeden yapıyoruz bazı şeyleri.O senin işin.Tabii ki Berk daha önemli ...

    YanıtlaSil
  7. Dayın... üzüldüm. Çok haklısın ben de dayımın cenazesine gidememiştim iş yüzünden hala hatırladıkça kendimden nefret ederim 20 li yaşlardaydım ve gerçekten yaşam cahiliydim filan ama nefret etmeme engel değil. Affetmem kendimi...
    Bence sen Berk' e dondurma al ama öncesinde bir anlaşma yapın. Sen bilirsin nasıl yapacağını.
    Nil ya bizim seninle konuşacak ne çok konumuz var...

    YanıtlaSil
  8. Nil,
    çocuk o, günde yirmi kere de konuşmak isteyebilir seninle, birinde ikisinde kapatabilirsin iş telefonunu oğlum arıyor diye ama hepsinde yapamazsın işte. Dayınla yaşadığına üzüldüm, Allah rahmet eylesin, belli ki bu hassasiyetinin sebebi ama Berk ananesinin yanındaysa hiç umursamamıştır bence seni :P şaka bir yana, bazen ağlıyor benimki ardımdan, perişan geliyorum işe, günüm berbat geçiyor gidene dek eve, sonra duyuyorum ki benden sonra sürmemiş ağlaması beş dakika bile. Velhasıl güvenli ve mutlu olduğu bir yerdeyse fazla dert etmemeli bence.

    Dondurma olayına gelince, kışın arada sırada da olsa çocuklara dondurma yedirilmesi taraftarıyım ama o mcdonaldsinkiler pek kötü be, sırf yağ :( tabi sen bilirsin yine :)

    YanıtlaSil
  9. hypo;canlı örnek sensen illa yediririm

    canlı örnek oğlunun tepene çıkması ise yine yediririm (oğluna bayılıyorum biliyorsun)

    yani hemşerim,TAM hemşerim,ben yedireceğim sanırsam galiba sonra sen haklıymışın derim ama söz:)

    YanıtlaSil
  10. Yelizim o yumru bana da oturdu, basit anlattım kimseyi üzmek istemedim ama bu da benim gerçeklerimden biri..Canımsın.

    YanıtlaSil
  11. Sevgi, haklısın işi kapatıyorum altıdan sonra ama arkadaşımsa arayan bir de dedikodu yapacaksak tvnu açıyorum Berk 'e :)))) öperim seni

    YanıtlaSil
  12. Domatessuyum, evet göz görmesin bazen, korumacı anne ve oğlunu mutlu gören anne ikisi bir arada sayelerinde çelişiyor,iyi yapmışsın engel olmamışın, mutlu olsunlar hep mutlu :)

    Bizim doktor kışın da soğuk veriyormuş bazı içecekleri kızına ben daha cesaret edemedim ama dondurmaya sadece boğazlar kızarıksa karşı, istemese yedirmek aklıma gelmezdi ama ne yapayım ben de yemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Renk'im evet ya, evet yaaa.Dayına üzüldüm...Ben de kendimi o telefona geri dönmediğim için affetmiyorum,bu sebeple gayet dost olduğumdan sana kendini affet diyemem, affetmemen gerektiğinden değil, ne hissettiğini bildiğimden ama omuzumu veririm aklında olsun:)

    YanıtlaSil
  14. Esra teyzesi; Berk'e adam gibi dondurma yedireceğim tamam, senin ve Can'ın selamını da söyleyeceğim, aklında kalır benim oğlumun sorar arada sizi,ben de yazarım sorunca..

    Not: böhüüü ama Esra yaaa,böhüüü ama yaaaaa, tamam be takmamıştır evet, off ben burada üzüleyim süzüleyim kendimce, o beni takmamıştır.

    Hehee bugün okuldan nasıl diye aradılar Bahar aradı, aşık olduğu öğretmenini de unuttu dedim, Bahar da güldü,(hani o da yeni öğretmene ilgisine bozuluyordu ya) amma kötüyüm yahu,pazartesi yine aşık olacak ama olsun :))))

    YanıtlaSil
  15. Evet evet söyle Berk'e selamımızı :)

    Pazartesi yine aşık olur mu bilmem, seninki pek ayran gönüllü :)

    YanıtlaSil
  16. NİL sen çok özel bir annesin, daha öncede yazdık berk çok şanslı..

    çok seviyorum seni..

    YanıtlaSil
  17. daha öncede yazdık nasıl oluyosa kaç kişi yazdıksa artık..
    yazdık=yazdım :)

    YanıtlaSil
  18. özge, dün akşam aklıma geldin yine. Berk gülüyordu. Ben de kimin ağzı mater gibi dedim (hani dişlek araba) kimin dedi, dedemin dedi, bir deee kimin dedim, benim mi dedi. haha komik mi ağzım dedi,güldü kıyamam. Sonra utandım ulan Özgem ağzını yiyecek, ben dalga geçiyorum ne ayıp yıkıl Nil dedim:)

    Şanslı mı bilmem ama gerçek olan annesi benim evet :P

    kaç kişi yazdıktınız ki acaba:))))

    YanıtlaSil
  19. sen yazdığında ben onun hafiften yamularak sırıtarak utandığını gördüm valla billa.. nasıl bişeyse bu:))

    yerim evet ağzını yerim ve yicem elbet bir gün...

    YanıtlaSil
  20. hahahaaa utanan senmişsin:))))) utan yıkıl..

    aras kucağımda fareyi yemeye çalışıyo nasıl okumuşum bende :))

    YanıtlaSil
  21. ahh ya...dedemi kaybettim ben iki hafta önce.Iste bunu düsündüm.
    keske söyle yapsaydim.Keske yilbasinda tr ye gitseydim dedim.
    anliyorum neler hissettigini

    YanıtlaSil
  22. Aslı, başınız sağolsun. İnsan bu kadar yeniyken daha çok kanıyor yarası, çok üzülüyor.Zaman geçtikçe yine üzülüyorsun yaptıklarına, yapmadıklarına,yapamadıklarına ama daha az üstünde duruyorsun, malesef yaptığına ya da yapmadığına üzüldüğün şeyi artık tekrarlamıyorsun. Aslında öyle olması gerekiyordu belki diye avunmaya çalışıyorsun, avutmazsa kendi kendini insan olmuyor.Hele çok sevilince giden,ben de seni anlıyorum.Tekrar başın sağolsun.

    YanıtlaSil