23 Ocak 2012 Pazartesi

haftasonu...

cuma...

Eve döndük, eve döneceğiz diye sürekli bana yanaştı. İşini bilir benim oğlum. Anneannede dua etmeye başlamış, "Ayyahım, sana şüküllel olsun, şilin baba bana çıksın" evde de dua etti, "anne ben akıllı çocuğum di mi, şilin baba bana çıkal di mi" dedi. Anneme hafif kızdım içimden, dua edince çıkar demiş, çıkmazsa inancı zedelenecek.

Söz verdim başka yerden alacağız,belki çıkar diye.

cumartesi...

Ela'nın doğumgünü partisine gittik. Herşey çok güzeldi. Hayat mini mouse  temalı hazırlamış herşeyi, Gamze 'den yardım istemiş, Gamze döktürmüş. Ela çok güzeldi. Tunacığım biraz rahatsızdı pek katılamadı ortama.Ege, Arca ve Berk üçlüsü inanılmaz uyumluydular. Birbirlerine oyuncaklarını verdiler. Hırpalanmadılar, hırpalamadılar. Artık birbirlerini çok iyi tanıyorlar , güveniyorlar, seviyorlar. Lokum gibiydiler.






Berk ,Yeliz'in yanında da dua etti. Yeliz'in içi gitti. Zaten ilk şirin akımını kendisi başlatmıştı. Söz verdi onlarda fazla varmış gönderecekti bize.

Nuray'ın da içi gitti telefonda, yengesi taaa isviçrelerde buldu şirin baba,fotoğrafını gönderdi. Yazın getireceğiz dedi. Berk yaz çabuk gelsin dedi.

pazar...

sabah kahvaltıda inekli bardak için arıza çıktı. Murat'ın bardağı aslında ama , bir seferinde ıhlamur içsin diye Berk'e vermiştik. Tabi ki onun oldu. Murat da komik, benim bu, çay içiyorum sonra vereceğim diyor. Çocuklarım arasında ayrım yapıp, çayı başka bardağa döküp, Berk'e verdim inekli bardağı. Murat o benimdi diyor, hala.

Bu bardaklar Nuray'ın hediyesi, Berk'in ilgisini nasıl çekmesin ki, ne yapalım bizim içimizdeki çocuk artık, evdeki çocuk :)


Akşamüstü babasıyla bakkala gittiler, Murat 3 adet kinder süpriz almış. Üçünden de şirin çıktı veeeee şirin baba da çıktı.Havasını attı tabi Murat. Biz daha büyümedik, Berk de arada bizimle büyüyecek işte. Şükret dedik, şükretti. Nasıl sevindik anlatamam. Yeliz'e, Nuray'a, annemlere müjdeledik. Bu sabah yine dua etti, "ayyahım, sana şüküllel olsun, bana bi tane daha şilin baba çıksın"


 Kıyamam ya, mutluluğa bak :)

Bu fotoğraftakileri ben yaptım , Berk dahil :)) Geçen hafta Ege Park'ta açılan Malatya Pazar'ından kuru erik alırken, kadın bana kurutulmuş meyve verdi, keklerinize koyarsınız diye. Demek kek yapabilir görünüyorum, sevindim. Bir cesaret, en fazla olmaz yine diyerek, bu tariftekinden yaptım, olduuu.Kalıptan sapasağlam düşerken ağlamak istiyordum, becerdim. Murat da gurur duydu benimle.

Sonra gözümü karartıp, poğaça da yaptım.Portakal ağacı'nın yüzünü kara çıkarmadım oldu valla, o da oldu. Murat unu ekledi,kesin ondan olmuştur:) Haftanın yemekleri, kek, poğaça derken, beşte girdiğim mutfaktan dokuzda çıktım ama mutluyum, gururluyum. Suratım çok komikmiş, unlu falan, yıprattın kendini dedi sevgili eşim, dalga geçti kesin ama olsun ben gururluydum.

Arada yaptığım yoğurt çorbasına ben bunu yemem diyerek ağzındakini tabağa tükürmek suretiyle beni dellendiren Berk'i hiç anlatmıyorum, bu güzel haberlerin arasında !

Bu arada gidebilseydik eğer carrefoura gidecektik, önceden konuşayım dedim Berk ile, bak oraya gidince yeni mont bakacağız sana dedim. Ye renk dedi, mami mi? Sen nasıl istersen dedim. Pembe dedi. Murat arıza çıkardı, asla diye.Berk inat etti. Ben kırmızı olsun o zaman dedim. Babamın kılmızı olsun, ben pembe istiyorum dedi. Ben Murat'a amma takıntılısın dedim, en azından bir konuda dedi. Kahkaha attım, ne yapayım:) Şimdi pembeyi unutturana dek, mont konusu kapanacak evde, Murat kesin tavırlı, Berk kesin istekli.Hayırlı işler :)

Not: Elif, mami gözlüm, fotoğraftaki ,son fotoğraf, siyah üçgen teli gördün mü ? Rafın teli o :) En azından eve geldi raf, elbet takılır:) ( kızım Elif sana söylüyorum, oğlum Murat sen anla )

Not2: Parti fotoğrafları Yeliz ve Elif'ten, yine ve yine fotoğraf makinamı almamışım, ayfon gözleri bir tuhaf çekiyor, ya da ben beceremiyorum.

27 yorum:

  1. Bu güzel haberlerin arasında anlatma anlatma biz zaten bu konuda da birşey okumadık:))Ellerine sağlık poğacada kek de on numara gözüküyor eminim tadıda güzeldir.Erayda fuşya renk tişört sevmişti Erol almam dedi o zaman sen pembe renk kareli neden gömlek giyiyorsun dedim konu kapandı o tişört alındı:))Tabi mont biraz daha farklı evet evet biraz düşünmek lazım hatta aslında unutturmak...

    YanıtlaSil
  2. aynı fotoğrafları kulanmışız.
    kızım var ya bu Gamzenin elinden öpüjem. bu ela için yaptıklarına ayrı bir post döşemeyi düşünüyorum:)

    BEVK aşkım güzel yüzlü oğlum nasıl da mutlu. akşam ne güldüm sana, anne olunca böyle oluyor di mi? dandik bir şirinbaba plastik oyuncağına hazine bulmuş gibi seviniyorsun. manyağız biz yeminle:)

    Bu arada tamamı senin mahsül olan fotoya bitmiş bulunmaktayım.
    öperim:)

    YanıtlaSil
  3. Yazıp duruyordun şirin babayı ne çok istediğini Nilcim ama en güzel koyduğun fotoğraf anlatmış Berk'in isteğini:) bu herhalde gözlerinin içi gülüyor dedikleri :) maşallah hep gülsün diliyorum beyefendi.

    Renk konusunda ben de biraz takıntılıyım galiba, kırmızı filan giydiriyorum da pembe aslaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. ben kınder surpris olayını şimdilik rafa kaldırdım.
    5.75 tl olur mu hiç küçücük bir yumurta?
    bizim buraya şirkete yakın yere Kınder grubu yatırım kararı almış.
    açacaklar o fabrikayı, halka satış reyonundan indirimli o çikolatalardan alacağım.
    şimdilik kalsın.

    resimler güzel, gğzel bir gün geçirdiğiniz belli.

    YanıtlaSil
  5. 1- Mont alma dedik sana be kadın. Kollarına Hülya'dan aldığın şeyleri tak bu kışı öyle bitirsin. Yada büyük al seneyede giysin.O kadar :)

    2-Kek ve poğaça ikilisini görünce gözlerim doldu desem :)

    3-Şirinbaba çıkmasına çokkkkkk sevindim.Berk'imin sevincine bak yaa

    4-Evet evet rafın alındığı gördüm. E geriye pek bişey kalmamış. Bir kaç ay sonra duvarda yerini bulur o raflar

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum ben bu çocuğa, iyi ki yapmışsın, ne de güzel yapmışsın :) Şirin babanın elinde olduğu fotoğrafta mutlululuk budur dedirtiyor gerçekten. Tamamı senin mamul olan fotoya bittim. Helal sana, ellerine sağlık kuzucum...
    Berk' le Murat' ın fincan yüzünden kapışmalarını grip olduğu için evde yatan eşime de okudum. Sabahtan beri ilk kez güldü... Yaşa sen :))

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir doğum günü olmuş belli ki. Çok da iyi hazırlanılmış fotoğraflara bakarsam.
    Şirinler`i biz de topladık, tam takım yaptık, 2.tura dönüyoruz:)
    Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  8. çok çok sevindim güzel bir hafta sonu olmuş iyileşmiş güzel oğlum..


    Doğum günü resimleri süper..
    Mamalara bayıldım ellerine sağlık..:)
    şirin baba şirin baba sen hep gel güzel ağızlıma..

    Not hemde çok korsan not: Nilimmmmmmm Aras yürüyo artık:)

    YanıtlaSil
  9. yeni bir not: o kek nasıl kabarmış öyle yaaaa

    YanıtlaSil
  10. Ayla; hah tamam okunmuyorsa iyi :)) Sorma nasıl unutturacağım acaba.Cevap süpermiş ama bize sökmez kendi de giymiyor, ilk babalar gününde ben morlu birşey aldıydım beğendi,ikinci sene pembeli aldım bir kere giydi.Evet tamamen pembe mont ileride Berk de kızar bana niye izin verdin diye,bakalım:)

    YanıtlaSil
  11. Yeliz, gülersin tabi,insanlık için küçük,bizim için bayram havasıydı:)))

    Gamze post değil, postlar hakediyor haklısın.

    Evet yaaa yaptım valla:)))

    YanıtlaSil
  12. Esra, senin de payın var çıkmasında sen de bizimle inşallah dedin, o gülüşte senin de payın var:))

    Ben pembe renge kendimde bayılırım, bana göre sarı ve kırmızı yan yana gelmesin yeter ama Berk'e pembe mont harbi olmaz,ben sadece hayır asla deyip üzmek istemedim, almamaya gayret edeceğim:)

    YanıtlaSil
  13. hypo; haklısın ciddi para harcadım ben kinder süprizlere. neyse ki artık çıktı, belki haftada bir bir tane alırız artık:)

    güzel bir gündü evet :)

    YanıtlaSil
  14. Elif;

    1- yahu bilek kısmı açık resmen, eldiven giyince bile boşluk kalıyor 1,5 yaşındayken aldıydık, adam 104 cm oldu, almalıyız gibi geliyor :)))

    2- benim için süper oldu, ama poğaçayı gelseniz ikram etmem de, keki ikram ederim:))

    3- ya duasını sana net duyurmadı ama için giderdi, iyi ki çıktı :)

    4- elbet bir gün be Elifim:)))

    YanıtlaSil
  15. Renk; eşine geçmiş olsun, sen de dikkat et, meyve vitamin falan, evde iki hasta zor oluyor. Eşini güldürdüğümüze sevindim:)))

    YanıtlaSil
  16. Semi, gerçekten iyi hazırlanılmıştı:)

    Deme yahu, ikinci tur mu???? Epey bir dua edeceğiz demek ki:))

    Evet, mutlu mutlu haftalar olsun,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. Özgeeee, Aras yürüyor ha, aman be ya ben duygulanıyorum canım benim, nasıl sevinmişinizdir, fotoğraf çekseydin, çığlık atmasaydın, bu arada hayırlı işler, Aras da yürüyor:))

    Not: kabarır kızım kim yaptı :P
    şaka bir yana bir daha olur mu Allah bilir:)

    YanıtlaSil
  18. blogda var kameraya çektim .. evet sevindimm.. geç yapar herseyi merak etme dediler ama maşallah vaktinde oğlumun herşeyi..

    kek tarifini aldım cumartesi doğum gunu partimzde yapıcam:))

    YanıtlaSil
  19. Güzel valla ama ben hazır meyve kurusu koydum, ayrıca kayısı ile falan uğraşmadım,sen de öyle yap:)

    Ağlamak istiyorum sen benim blogdan kek tarifi aldın ya, daha da sırtım yere gelmez artık, heyt be:)))))

    Videoya evde bakabilirim, burada yassahh!

    YanıtlaSil
  20. nasıl sevinmesin ki ben bile bu yaşımda serinin kalanlarını bulunca zıp zıp zıplamıştım :)))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  21. elimde iki tane fazla gargamel var istersen yollarım.. ben iki seri yapmıştım ve ikinci seriyi toplamak çok zor olmuştu o nedenle ikişier üçer çıkanlarıda hep dağıttım eksiği olanlara şimdi sadece iki gargi var :)

    YanıtlaSil
  22. Nilgün , cok ama cok teşekkür ederim, Berk in derdi sırın babaydi, ama gargameli keşfeder de isterse hemen sana söylerim ya İnan duygulandim sagolasin amac cocuk sevindirmek ya ne guzel ya ay bir daha teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  23. Daha iyisi şamda kayısı nolcak. Mamalar süper eğlencenizde yerinde. Dün bende kek yaptım ama seninki kalıplı felan havalı duruyor ama şu mutfak olayından bende illallah dedim saat 9dan aşağı odaya girdiğim daha görülmemiş. Neyse napalım onlar mutlu olsunlarda (35 yaşındaki büyük çocuk+3 yaşındaki küçük çocuk:))

    YanıtlaSil
  24. Sibel, teşekkür ederim, demek havalı duruyor :))) seneler önce migrosta ucuzluk sepetinden almıştım kalıbı. Çok kullanılmadığından :) hala sağlam duruyor. Aslında silikon kalıpların ucuzlamasını bekliyorum.

    Mutfak olayını sorma, çarşambaya kadar hazırım yemek olayında.Olmuyor başka türlü.Pilavı bile bir akşam öncesiden yapıyorum. Eğer hazır olmazsam bizim 3 yaşındaki küçük çocuk abur cubura saldırıyor.

    Sen de mutlu be arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  25. ay yavrum ne çok sevinmiş,bu dua etmeleri beni benden alıyor..benim kız da bu sıralar,allahım nolurr anneme 3 çocuk ver diye dua ediyor:))
    bu arada,mont olayının gelişimini merakla bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi inşallah diyelim mi biz de duaya:))) Aynen ben de merakla bekliyorum mont olayını, bildireceğim ayrıntısına kadar :)

      Sil
  26. canim ya nasil sevinmis bakarmisin ya...:))...mamalar harika canim...guzel bir hafta sonu ne guzel eglenmisiniz...sevgiler..

    YanıtlaSil