3 Ocak 2012 Salı

mutlu etme mimi

"Karşımızdakini mutlu etmek için yapabileceğimiz 10 şey" diye mimlenmiş adaş, o da beni de mimlemiş...Şimdi zor konu, mutluluk neye göre, kime göre ,nasıl ?

Ben başlayayım maddelerime;

1- Nilhan'ı mutlu etmek için , mime karşılık yazarsın :) ( Oh be başladık, sonu gelir o vakit )

2- Ben mutlu etme formülü olarak karşımda birini hayal ederek yazacağım,adaş kural koymamış,koyduysa da ben o satırı okumadım:P  mesela Murat'ı mutlu etmenin en basit yolu, allaaaah dedirtecek yemeği yapmaktır.

3- Berk'i mutlu etmenin  en kısa yolu, vakvuyin vakvuyin...

4- Hamile bir arkadaşını mutlu etmenin yolu, belliyse ismi bebeğin, bebeğin adına kargo yollamak !!!Denenen garantili yöntemlerim bunlar:) Kullanılabilir :)

5- Babanı mutlu etmenin yolu, kaliteli bir içki almak...

6-Anneni mutlu etmenin yolu, içine sevgi kattığın her hareketin, her sözün...

7-Amma zor yahu :) Hah ben de yaptım adaşım, aklıma getirdin, bulacağını bildiğin yerlere süpriz küçük şeyler bırakmak, çikolata, şeker gibi,yapamadığın şekli bozuk pakette senin işaretin...

8-Söz verdiğin dost elini üzerinden hiç çekmemek. Gece yarısı bile dayanacak omuz olmak, karşındakini mutlu eder. Valla bak :)

9- Gönülden, yürekten, gerçekten bir davet...Sana önem verildiğinin küçücük bir göstergesi...Mutlu eder, aman ha gönülden değilse, yapmacık olduğu farkedilirse, üzer fena üzer...

10- Eveeet bir insanı mutlu edebilecek 10 şeyden 10.cusu. Bu insan benim, ben sevdiğim kadar olmasa bile, biraz sevildiğimi bileyim, o samimiyeti göreyim,mutlu olurum, çok mutlu olurum.

Hayatta en büyük mutluluk; bir çocuğun gözlerinin taa içini güldürebilmek. Gerisi yalan be, valla bak:)

Bu zor mimi, kimseye hatta Yelizime bile! Düşün ne ka ulviyim:P  göndermeyerek mutlu etmeye karar verdim :))))

mutluğun resmi buradan kopyalanmıştır :)

12 yorum:

  1. hiiiiiiii mim.. unuttummm.. nil'immmmm:(

    YanıtlaSil
  2. Ama bu haksızlıkkkkk:)Bir kere 2. maddeyi ben eşim için yazacaktım,bir de bende kişiye göre maddeleyecektim hani kişiden kişiye göre değişir ya....Eeee bana geriye ne kaldı şimdi otur düşün arpacı kumrusu gibi... Şaka bir yana Nilhan'a da dediğim gibi bir insanı mutlu etmek için daha ne olsun,yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. bu zor mimin de üstesinden gelmişsin ya bravo.
    bende yazmak istiyorum ama zor kardeşim yaa.
    birde bu resim abidin Dino'ya ait değil ne yazık ki.
    Amerikalı bir ressamın üç kuruşa sattığı bu resim çok meşhur olmuş ama kendisi ne yazık ki sokakta beş parasız ölmüştür.
    Abidin dino'ya söylenen söz daha sonra şiir olarak gündemimizdeki yerimizi almıştır.

    YanıtlaSil
  4. Özge,hiç önemli değil, üç cocuklu bir arkadaşım olarak,bloguna yazı yazabilmen bile benim için şans:)

    YanıtlaSil
  5. Ayla:))) bak ortak yanlarımız çıkıyor,benzer düşüncede birilerini bulmak beni mutlu ediyor zaten,hehe bak beni mutlu ettin bunu da yaz:)) Kopya da verdim bak:)

    YanıtlaSil
  6. Hypo; sen duygu adamısın niye zor yahu,sen yazarsın:)

    Ayrıca bilgilendirmen için teşekkür eder, anlatıcı sesi duyuyor gibi okuduğumu belirtmek isterim:)

    YanıtlaSil
  7. Samimiyetin muhteşem :) İşte en çok bunun için DE seviyorum seni :) (Konsepti Cemal Süreyya' dan çaldım)

    YanıtlaSil
  8. Renk'im, canım benim:) Samimi olduğun kadar samimiyet görmek deli mutlu eder beni.canımsın:)

    YanıtlaSil
  9. "Hayatımı başka hiçbir hayatla değiştirmek istemediğime göre demek ki mutsuz değilim."
    demiş Cemal Süreyya,

    Sen mutluysan doğal olarak karşındakilerde mutlu oluyor sanırım,kanımca:)

    YanıtlaSil
  10. Gezginim; Cemal Süreyya'dan gidiyoruz demek ki:)
    Bak bunu da severim;
    •O Beni Herhalde Sevmiş! Oysa Ben Onu Her Halde Sevmiştim.

    YanıtlaSil
  11. adaş sağol varol. Nekka incesin. ilk maddede beni zikretmişsin. Ben bu mim işini sevdim beya :)
    4. maddeyi çok sevdim. süper bir fikir :)

    YanıtlaSil
  12. Adaş; ne demek be ya,sen değer verip,mimlemişin,zikretmem mi:)

    YanıtlaSil