11 Eylül 2011 Pazar

40 gün 40 gece

Berk'in ilk doğumgününü sadece bir pasta keserek acele tarafından kutladık.Çünkü babaannemiz yoğun bakımdaydı.


Bu sebeple ikinci doğumgününü kreşte kutladım,hiç program yapmadan.İçimde kalmasın diye.Pastalı bir fotoğrafı olsun yeterdi.Ama arkadaşlarım bize süpriz yaptılar, Hülya  evini açtı.Berk'e doğumgünü yaptılar.İkeadan masa ve sandalye almışlardı.Akşam Berk uyuyunca bir heyecanla kurduk masayı,sabah nasıl sevinecekti ! Sabah oldu,Berk salona girdi,direkt masaya oturdu.Sanki o masa yıllardır orada gibi hiçbir heyecan belirtisi,mutluluk göstergesi olmadan... Ben çok sevinmiştim ama.



Bu sene yine okulda kutlarım,sonra arkadaşlarla birşey yaparız diyordum.Elif aradı; Ege ile Berk arasında 10 gün var.Beraber kutlayalım dedi.Süper fikirdi.Tarih uydurmaya çalıştık,en uygunu 10 Eylül oldu.Bizimkilerin doğumgününe günler kala :) Bu sebeple bu sene Berk, kırk gün kırk gece kutlayacak doğumgününü...Hatta ikincisini (yani gerçek gününde olanı) okulda kutlamayacakmışız,calfulda kutlayacakmışız.Yeni isteğimiz bu.

 Elif sen ne güzel kadınsın yaaa...



Geçen sene Ege'nin doğumgününün olduğu yerde,Bostanlı Uğur Mumcu Parkında yaptık ilk kutlamamızı.
Park olunca,çocuklar epey eğlendiler.Eksiklerimiz vardı tabi,dönüşlerinde kırk gün sürecek olan kutlamalarımızdan birini yapacağız, ayrıca söz verenler sözünde durursa :p Ekim'de,Kasım'da da kutlamalarımız devam edecek :))

Çocuklar resmen gözümüzün önünde büyüyorlar.Arca itirazsız öpmeme izin verdi.Aşkıma karşılık aldım bu sefer :)



Birbirleri ile bir  tek "balon benim,hayır senin diye" kısa süreli bir arıza yaşansa da,çok uyumluydular.

İlk defa Murat da masada oturdu bir süre,çocuklar parkta,biz sohbette olduğumuz anlar oldu.Gözümü ayırmadım ayrı.Çünkü nerede gözü kara hareket Berk orada.Ben de büyüyorum galiba,çünkü mümkün değil bna göre,ikimizin de oturup,Berk'in parkta olması.Ama oldu :)

Kesinlikle çok güzel bir gündü...En güzeli de çocuklarımdı tabi...




Doğumgünü hediyemizde katkısı olan herkese çok teşekkür ederiz.Yeliz,tek başına seçmek zorunda kaldın o kadar emek harcadın ama valla benim suçum değil,denyo Berko:P (sebep,aşağıda)

B:O da ne? (sabah salonda hediye paketini gördü )
N:senin doğumgünü hediyen (tek tek saydım çocukların adını)
paketi açtık.
B:hiiiii çok teşekkür edegilirim bu benim bu benim...

Saatlerce oynadı.Babası uyandı, (bu arada hani ben tamir yapamıyordum ya,oyuncağı nasılsa ! kurmama izin verdi) heyecanla oyuncağını gösteriyor.

B:babaaa,alkadaşlalım ve Ülya aldı....

Berk;Hülya'ya aşık biz artık öyle karar verdik :) Çünkü anneleri saymadım,çocuklarımı saydım.Arkadaşları ve Hülya almış,öyle dedi.

N:Nesi güzel Hülya'nın?
B:saçlalıı (utanarak)



7 yorum:

  1. Askimiz karsilikli berkooo.

    Yerim seni, yerim yutarim

    YanıtlaSil
  2. Ben bu aşkı onaylıyorum,bana soran varmış gibi:P

    YanıtlaSil
  3. yavrım hepsi çok güzel hepsini okudum!!
    geç kalmışsın:)) sende ışık var puhahahah
    imza:yeliz (ulen google hesabımın bi tarafına! adsız şeettim bakalım olacak mı)

    YanıtlaSil
  4. Bir de ayarlardan kelime doğrulamayı iptal et yavrukuşum millet sana yorum yapmak istemeyecek bir de bende olduğu gibi bazen arıza çıkıyor

    YanıtlaSil
  5. sevgili adsız;

    oldu,peki,tamam :))

    YanıtlaSil
  6. hahaha , güzel bir gündü, dostlarla , nice dgünlerini beraber kutlarız insallah

    YanıtlaSil
  7. nice güzel günleri olsun Berk'imin kutlu mutlu:))
    Sevgiler
    Gamze
    p.s. gugıl hesabımı kabul etmiyor.

    YanıtlaSil