6 Eylül 2011 Salı

damak tadı

Çok garip, sen doğduğunda seni nasıl tutacağımı bilmiyorken,yüzüne bakıp,değişik bir duyguya kapılırken,günlerden birgun sen hapşurdun.Çok şaşırdık babanla,hapşurdun diye.Sanki oyuncak bebeksin gibi...

Hala daha bazen dediklerine,yaptıklarına şaşırıyorum damak tadın gibi.Ne bileyim bazen salaklığım tutuyor,senin yemeğin tadını beğenmemeni garip buluyorum,"aaa damak tadı var onun da " diyebiliyorum.

Dokuz günlük tatilde,berbat otelin,berbat yemeklerini yerken,

"bunu kim yapmış,hiç güzel olmamış" dedin.Şaşırdım,gerçekten pilav çok kötüydü.O an anladım.Calfula,kıpaya ( ı ile) gittiğimizde,yemeğini yerken,"çok güzel olmuş,elinize sağlık" diyorsun.

Benim pilavımı yerken,"bunu kim yaptı,çok güzel olmuş,elinize sağlık" diyorsun....

Ve ben çok mutlu oldum biliyor musun,oteldeki pilavı sevmeyince,demek olay senin 7/24 pilav yemek istemen değilmiş,güzel pilav yemek istemenmiş.Bu durumda sen benim pilavımı seviyorsun,ikinci tabağı istediğine göre.Ve ben, pilavımı benim yaptığım pilavı sevdiğini,o otelde anladım.Yasasııııııın:))

Not: calfulunkini de seviyorsun ama ikinci tabağı istemiyorsun,tamam bir an evvel zıkkımlanıp,oyun alanına gitmek istemenle konunun alakası yok,yok o kadar! Sen sadece benim pilavımı seviyorsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder