30 Eylül 2011 Cuma

doomgünü paltisi

Çok güzel geçti dün Berk için :) 14.30 da okuldaydık,babası,ben,ananesi ve dedesi...Dün uyumak istemiş bir saat kadar uyuyunca, yetmemiş paşama,afyonu patlamamıştı.Arıza modundaydı,gidelim deyip durdu.Neyse sorunsuz kestik pastayı.




Pastasını yemedi,arkadaşları ikişer dilim yediler.Köytü paystamış öyle dedi ...
ama yaladı:)Bana göre tadı çok güzeldi evet tattım :P ancak görüntü cidden hayal kırıklığıydı! Nerede Ege ve Berk pastası,nerede bu pasta,aynı yerden üstelik! Gerekli çemkirmeler itinayla yapıldı,off birde vakvuyin kırmızı,"Mutlu Yıllar Berk" sarı renkte olunca,beni zaten baştan itti :)

Okuldan sorunsuz ayrıldık,ben izin almıştım,babası da almış.Süper! Anneannesi söz verdiği,vavuyinli ayakkabıyı alsın diye Kipa'ya gittik.Joker'in oyun alanına uğradık,Berk ısrarla elindeki oyuncakları vermemeye direndi,o ağladı,ben gerildim,oradan ayrıldık.Ayakkabıcıda da üzüldük,yoktu numarası üstelik broşürdeki gibi değildi,beğenmedik.Neyse ikna oldu ama koşturdu,durdu ayakkabıcıda  bulacakmış ayakkabıyı,"yok" denilmesini,saklandı anladı herhalde...

Sonrasında,oyun alanına gittiler babasıyla.Herşeye bindi,iki kez kartı doldurduk,az değil hani.Ama doğumgünü, yılda bir kez bu hakka sahip:) Sınırsız eğlence...



Murat'a fenalık gelince,beni çağırdı.Berk de benimle binmek istedi gondola.Solda gözüken benim elim,tırsak ben korktukça,Berk bu bakışıyla,"goydondan kolkma,anne" dedi.




Kendisi Miki Fare'ye yalnız bindi.Murat nefes almaya gittiydi.Gelince bana"çocuğu yalnız mı bindirdin" diye ayar verdi.Hadi dedim,bundan korkmam binelim.Ama yine korktum,şekilde görüldüğü gibi ben binince denge şaştı ama düşmedik,ellerim korkumu anlatmaktadır.

Babası ile çarpışan arabaya binip,kimseye çarpmadılar:) Bir baba-kız daha vardı.Duran arabaya dokundurdular sadece ama iki tur bindiler.Bu arada Murat sitem ediyor,benim oğlumla hiç pozum yok ve olmayacak diye acıtasyon da yapıyor,malum ailemizin fotocusu kendisi,ama ama var işte pozunuz artık:)

Finalde,tırtıla da bindi tabiyki güne özel iki tur.Mutluydu be,varsın iki tur binsin tabiyki senede bir kez:)

Eve gitmeye "Emle Abi" si gelecek diye ikna oldu.11 yaşında onunla ilgilenen ve seven bir abiyi kim istemez.Kudurdu kudurdu akşam,nasıl mutluydu nasıl.Çeçil Tesesi,Meymet Amcası ile bir daha pasta kestik:)

Veee Berk'e şimşek vakvuyinli çolap ve eşofman almışlar,nasıl sevindiğini de gördüler.Artık kıyafetlerini kendi seçiyor.Kayulu bir kaprisi var (uzun kapri :p ) illa altına onu giyecek,bende de renk takıntısı var,elde yıkamalara geçtik artık bu sebeple.

Bu arada,Murat fenalık geçirirken,ben oğluma hediye alıyordum.Gece yatmadan verdik.Çook sevindi,yatağının kenarına koydu, vakvuyinli çantasını..Ben denyo,akşam aldım oradan, sabah unutmasınlar diye.Sabaha karşı beşte,uyandı bir baktı çanta yok.Gittik getirdik.Babası, bana göre rüküş,Berk'e göre süper kıyafeti ve çantası ile pozunu çekip yolladı sabah sabah...Artık onunda büyüt çantası var istediği gibi...


Çorapların duruşuna  dikkat çekerim.Tam kıro mode on :))) Çeçil Tesesi'nin aldığını öğrenince ben de yedek aldım,belli hep bunları giyeceğiz.


Veee Bige Teyzesi'nin özel ve kesin!!! isteği de yerine getirildi efendim...Zevkle...


5 yorum:

  1. tekrar iyi ki dogdun Berk'cim, her gunun boyle guzel gecsin yakisiklim:)cok opuyorum sizi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel geçmiş bir doğum günü, iyi ki doğdun Berk:)

    YanıtlaSil
  3. Sen tırtıla binseydin o paklar seni :)))
    Berk'im benim, doğurmadığım çocuklarımdan. Canım, iyi ki doğdun iyi ki..

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğdun minik adamım.Hep gül, hep mutlu ol iyimi :)

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara tekrar kuzucugum

    YanıtlaSil