29 Eylül 2011 Perşembe

iyi ki doğdun













Seni çok seviyorum...İyi ki doğdun...Hayatımın anlamısın,benim en değerli varlığımsın...Oğlumsun...Yıllardır hayalimsin...

Canımsın...İyi ki varsın,iyi ki doğurdum...Bizi aile yaptın,seni de, babanı da,sizinle kendimi de çok seviyorum...

Keşke şu an ki duygularımı anlatacak doğru kelimeleri seçebilsem...Beni anneler ve babalar anlar anca...Benim hayattaki en büyük şansım; annen olabilmek...

Birtanem,nice senelere,tüm sevdiklerin ve seni sevenlerinle...

11 yorum:

  1. nice mutlu yıllarınız olsun,allah birbirinizden ayırmasın,çok güzel gülüyor ömrüü boyunca gülsün,
    annesi seninde annelik günün kutlu olsun,allah size bağışlasın...
    öpüyorum berk'i...

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu yıllarınız olsun birlikte :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun, sağlıklı, huzurlu, güzel bir ömrün olsun Berk'ciğim, Nil'ciğim senin de anneliğinin 3. yılı kutlu olsun.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bu oğluş çok tatlı, iyi ki doğdun Berk, o papyonlu fotoğraf hele çok şeker. Sağlık,mutluluk dilerim, ailenle birlikte uzun ömürler dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. oyy tüylerim diken diken okudum resmen..berkommm canım iyi ki doğdun evet, ve annen beni sevdi:) yirim sizi...okullara gidişini, evlenişini, çocuklarını görürüm inşallah!

    YanıtlaSil
  6. Meltem;çok teşekkür ederim.

    Çiğdem;çok teşekkür ederim.

    Gülsün;hep birlikte inşallah

    Fadiş;çok sağol.o papyonlu kıyafet,geçen sene okuldaki yılbaşı partisi için.Çok sevdi,bayıldı hatta.Akşam uyumadan önce çıkarırken ortalık yıkıldı.hala daha bıraksaydım uyusaydı derim...

    Gülçünüm;her yerde ağlıyorum bee sayende,duygusal hassas delim:)))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir kutlama Nil. Sağlıkla, huzurla, sevgiyle hep birlikte olun inşallah. Berk' in gözlerindeki o sevimli o cin bakışlar hiç değişmesin :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir kutlama Nil. Sağlıkla, huzurla, sevgiyle hep birlikte olun inşallah. Berk' in gözlerindeki o sevimli o cin bakışlar hiç değişmesin :)

    YanıtlaSil
  9. Renk;çok teşekkür ederim.İnşallah:)

    YanıtlaSil
  10. nice yaşlara, değişimi fotoğraflarla anlatmak çok hoş olmuş :))

    YanıtlaSil
  11. nice sağlıklı güzel yılları olsun. iyiki doğdun Berk... :)

    YanıtlaSil