4 Eylül 2011 Pazar

Berk...

Sen doğalı üç yıl olmakta...Bu üç yılı bir şekilde buraya yazmak istiyorum ama nasıl başlayacağım bilmiyorum.

Babanın gayet yavaştan almasıyla 2007 senesinde evlendik.Genel olarak dengesizliklerim bir sürü ,hormonal dengesizliğim de olduğunu söylemişlerdi yıllar evvel,senelerce doğum kontrol hapı kullandım,evlendiğimizde bıraktım.Dediler ki;1 sene geçecek sonra tedaviye başlanacak.6 ay sonra sana hamile olduğumu öğrendim.Yakındaki poliklinikte test sonucunu söyleyen hemşireye nasıl baktıysam,istenmeyen gebelik sanırım demişti.Ben seni istiyordum ama çok çok şaşırdım.Nasıl yani mucize gibiydi.Çünkü doktoruma inanmış epey zorlu bir mücadelenin ardından sana kavuşacağımı düşünüyordum ama sen gelmiştin.

Hiç bir tanıdığın onayını almadan yine aynı poliklinikte bir kadın doktora görünmeye başladım.Kadını çok sevdim ki,jinekolog denince erkek olsun taraftarıydım.Hala öyleyim! Üç hafta geçti,eski tip ultrasonda senin kalbinin atmadığını söylediler.Bir an evvel gebeliği sonlandırmalıymışız.Ertesi güne randevu verdiler.Dünya başıma yıkılmıştı,dolmuşla işe giderken öyle çok ağladım ki,herkes bana bakıyordu.Baban tek kelime etmedi.Çok üzüldük.İşe vardığımda,kızlar ön ayak oldu başka bir doktora git dediler,hatta kızdım,kırdım onları.Ama ikna oldum.Tavsiye üzerine Mitra'daki Ali Özdemir'e gittik. 4 boyutlu ultrasonda bana kalbini dinletti.Şok oldum.İstemiyor musunuz diye sordu.Çok şaşkındım,oraya gitmesem seni... off düşünmek bile istemiyorum.

İlk başlarda sorunlu geçti hamileliğim.Bir gün Ali Bey bana,"isim düşündün mü ,zorlu bir bebek,sağlam olacak kişiliği,sana nasıl tutundu dedi.Cinsiyetin babana ve Ali Bey'e göre belli olduğunda,ben zaten biliyordum.Yıllardır biliyordum.Çok komikti,Ali Bey cinsiyeti öğrenmek ister misin dedi,ben biliyorum dedim.Erkek dedim.O da baktı baktı,fazlalığı var dedi.Öyle bir doğruldum ki,ikiz sandım.Oysa ki,senin için şu sıra en önemli olan şeyden,pipindin bahsediyormuş.

O sıralarda,"Hatırla Sevgili" diye bir diziyi tutkunluk derecesinde bağlı olarak izliyordum."Deniz" isimli karekteri oynayan oyuncu Berk Hakman'dı.Berk ne demek diye nete baktım,şaka gibiydi."Güçlü,sağlam" demekmiş.İlk anlamı buymuş.Adın Berk oldu.

Bayramları hiç sevmem ben.Sezeryanla doğumuna karar verildi,arife günü gittik hastaneye,doğumgününü ayrı severim,sayende o bayram ziyaretlerden kurtulacağım diye çok sevinmiştim ama tabi herkeslerin bize geleceğini düşünmemiştim:))) Evet arife günü doğdun.Israrla Arif Berk diye hitap eden akrabaların var tabi:) Haa bir de deden sana Ali Berk diyor.Sen Berk'sin...Sadece Berk:)

Not: Tüm aile,o kadın doktoru şikayet etmemi istedi.Ben yapmadım,çünkü onu sevdim.Yakın bir arkadaşıma göre;bu da bir Nil klasiği ama ne bileyim,kadının değil ultrasonun suçu.Tamam biliyorum,biliyoruuum.Etmedim alla alla.Eti'ye stickslerin niye antep fıstıklı bitteri yok diye günlerce yazsam da,o kadını şikayet etmedim.

3 yorum:

  1. İflah olmazsın Nil , hahahha :))) Evet kesinlikle bir Nil klasiği ..

    YanıtlaSil
  2. yakın arkadaşım;kendinden bahsettiğimi anlamış:))))

    YanıtlaSil
  3. Antepfıstıklı bitter ben de çok severim :) Yine bayıla bayıla okudum yazını

    YanıtlaSil