15 Eylül 2011 Perşembe

ne ka tatlısın...

Bazen senin tadından yenmeyeceğini düşünüyorum,çok gülüyorum sana.Hatta babanla bazen kahkahalar atıyoruz.Bizi düşürdüğün, normalde utanılacak durumlar bile komik oluyor...

İyi ki doğurmuşum yaa,babandan başka bu kadar güldüğüm komik bir canlı daha var evde.Komik bir aileyiz biz.

Aynı oranda saçma sapan ve inatçı,hatta dayanılmaz da olabiliyoruz üçümüz de:)

Hele ki benim arıza durumum ile senin arıza durumun aynı gündeyse vay vay vay.Benim sesim komşuları rahatsız edecek derecede yükseliyor aynı oranda senin böğürmen...

Ben zıpır günümdeysem ve babanla dalga geçme modundaysam ki,o moda hemen girer baban,kolay değil yirmi küsur senedir en yakın dostumdur kendisi hehe Nihal'den sonra.Çünkü Nihal'i babana hiç çekiştirmedim ama babanı Nihal Teyzene defalarca çekiştirmişimdir:) sadece Nihal'e çekiştirmişimdir tabee:)) Kural 1,kadınlar annen de olsa herkesi herkese çekiştirirler bunu unutma!

Dün biri daha çapkın bakıyor bu oğlan dedi.Hatta aaa aynı bakış diye bana da güldü.Yahu çapkın bakmıyoruz aslında; o bakış "hahaa kendini zeki, beni aptal sanıyorsun! ama ben akıllı olduğum için, aptal görünebiliyorum bakışı :))

Not:bu arada kendi başına uyumaya başladın,içimde bir senin,bir de yeni başlayan Kuzey aşkının ve pis babanın normalde saat üçlerde yatıp,sırf ben Kuzey ile yalnız kalmayayım diye dün akşam dokuzda yatmasıyla buna başladık.İkna oldun odada tek başına yatmaya ve yattın amaaa kırk kere kalktın,görmediğimi düşünüp sessiz sessiz ayak ucunda yürür gibi,mutfağa gittin ve bisküvi aldın.Sonra seni gördüğümü gördün ve elinle bana sus işareti yaptın.Komiksin işte,çapkın bakışlım,komiksin:))))

2 yorum:

  1. sırrını da senle paylasmıs bak , püskevit kardeşliği:))

    YanıtlaSil
  2. hahah çapkın bakışını yirim hem senin hem bevkimin:)
    yeliz

    YanıtlaSil