21 Eylül 2011 Çarşamba

süpriz...




Emek harcamış...Tek tek isim vermiş...Masraf yapıp,bana kargoyla göndermiş.Koliyi açtım, ağladım...

Birgün Nurturia'da,"ya ne olur biriniz şu şişe domateslerini yapıp satsa da, ben parayla satın alsam" dediydim.Üstünden günler geçti,ama okumuş,süpriz yapmaya karar vermiş.Adresimi bulmaya çalışmış.
Cuma günü sana bir süprizim var dedi,yanlış ipucu verdi.Meraklandım.Salı günü koli gelince,şaka gibi tam açarken,telefon çaldı,müdür içeri girdi,aklım kolide...Açtım nihayet,açtım ve üstünde "2011 mahsülü :) " yazılı olanı gördüm,ağladım resmen.

Akşam hepsini açınca,Murat ile gülümsedik...Tek tek isim vermiş.Arda ve Berk yazılı olanı,en sona saklayacağız.Tadından yenmeyecekler.Sonra hatırladım;Arda bu kapaklarla oynamıştı.Arda'nın da eli değdi yani.

Tam süprizdi benim için.

Burçak;canım ya,nasıl sevindirdin bizi.Başkası şişe domates der geçer,bende yarattığı duyguyu ben anlatamam sana..

İsimleri de çok sevdim :)

10 yorum:

  1. afiyet bal şeker olsun cancazım:)

    YanıtlaSil
  2. Nilim, afiyet olsun.

    Beni cok duygulandirdin :)) kocaman operim.

    YanıtlaSil
  3. Gerci kavanozlardan birinin adi Sari ve Lacivert olacakti ama heyecandan unutmusum :))

    YanıtlaSil
  4. Burçak;sen gerçekten benim için özel bir insansın.Sadece bunu yaptığın için değil,daha önce de söyledim.Senin yaptığının yanında,ben teşekkür için yazıyorum,sen duygulandım diyorsun.Umarım kendini benim gözümden görebiliyorsundur,demiştin ya ailemden gördüğüm bu diye,her şartta uzaktan da olsa çok yakında gibi elimi tuttuğun için,aileni de seni de öperim.

    YanıtlaSil
  5. Efendim afiyet olsun diyen sevgili arkadaşlarım,buyrunuz beraber afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  6. daha çok nurturiaya girmeliyim:( manyak deli kadın evde kışlık hazırlık vardı geçen hafta gönderirdim bilsem. evet nurturiaya daha çok girmeliyim, her gün telefonda konuşmak gibi olmuyor:)))
    afiyetle sağlıkla mutlulukla...
    burçak cidden çok düşünceli çok özel bir sürpriz olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir sürpriz, afiyet olsun, yarasın:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir sürpriz olmuş. Arkadaşlık böyle bir şey. Güzel insanlar güzel insanları görünce çok güzel şeyler yapmak istiyorlar birbirleri için :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  9. ne ince bir insansın Burçak :) Nil bunu hakediyorsun canım :) lezzetle,ağız tadıyla yiyin :)

    YanıtlaSil
  10. Naz'ı da,seni de özledim,yetti gayri dön artık:)

    YanıtlaSil