3 Eylül 2011 Cumartesi

başlarken...

Bugün 3 Eylül 2011,dokuz günlük bayram tatilinin bitmesine bir gün kaldı.
Oğlum bu ayın sonunda 3 yaşını dolduracak,ben "geç kaldım artık başlanmaz" diye düşünüyordum,hatta bir ara niyet ettim geçen sene ama o zaman da eşim "direkt kamera koyalım eve yorulma, ne yaptık ne ettik anlatmaya" dedi.Çok dinlerim kendisini :)
Başladım çünkü; bu bayram tatilinde, Yeliz'in önerisi olan  bir kitap sitesinden, aldığım kitapların ikisi beni çok etkiledi.İskender ve K.Ç.S.A  önerisi ile Kürk Mantolu Madonna...

Bu sebeple bu blog yazılmaya başlandı.Bu iki kitabın bende yarattığı etkiyle...

Oğlum; belki beni yazdıklarımdan daha başka tanırsın,sanacağından emin olduğum deli bu deyip geçmezsin ,belki de vay beee zırdeliymiş dersin:)
Şimdi yapmam gereken; senin üçüncü doğumgününden önce bu üç yılı anlatabilmek...
Çok detaycıyımdır ama söz veriyorum kendi doğumumdan başlamayacağım

Unutmadan niye "nilberk" ? Nil ve Berk ama ikimizden,aslında üçümüzden (baban bende saklı) , oluşan başka bir dünya,başka bir duygu.Benim sana hissetiklerimi asla anlatamıyacağım gibi işte nilberk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder