7 Eylül 2011 Çarşamba

kiminle dans ediyorsun?

Akşam okul servisinden indik,hayret ki,bakkala değil eve yöneldi.Ama garip davranıyor.Servis uzaklaşana kadar bekledi,el salladı.

B:Anne bakkala gidebilil miyiz?

Yine şaşırdım.Genelde peşinden koşarken,"bana sormadan hareket edemezsin,kendi kafana göre bakkala gidemezsin" diyorken,vay be başardım diye sevinirken;

B:öyletmenime söleme dedi.

Hemen anladım! Bir akşam önce servisten iner inmez koşunca,ikimiz birden bağırdık,öğretmeniyle.Demek dün konusu geçmiş.Eşşek herif,rol kesiyor! (zamanında, bonibonları koltuk minderlerinin arkasına saklayıp,ben çıkınca gidip alıp yemişliği de var bu üçkağıtçı, serserinin.)

Böyle hazırlıksız yakalanmayı sevmiyorum.Hangi hareket doğru olur ki?

N:Anneciğim bakkala gidebiliriz, bunu saklamaya gerek yok ama elimi tutacaksın,neyi istersen sadece bir tane alınacak tamam mı dedim

Tamam dedi

Gerçekten dinledi.Eve geldik.Yemek yedik.Duş almamız gerekli.Ama yok beyefendi arıza.Ben de söylenmeye başladım.

Nedir bu senin ağlama hallerin de,vır vır vır vır.En sonunda

N:Bu evin kuralları var Berk,hepimiz uymak zorundayız.
B:kimin kulallalı
N:bu evin,bizim kurallarımız.
B:otele gidelim

Yine kaldım birkaç saniye...Oğlum hemen banyoya giriyoruz dedim.

Akşam yatmadan önce düşündüm,bazen bana babam ya da annem "hayır" dediklerinde,"sebep" derdim.Sinirle "ben öyle diyorum" derlerdi.Şimdi şimdi anlıyorum.Bazen cevap bulamıyor insan,karşında da denyonun teki olunca...Genlerinde var işte.

Ya bir de bu ağlama halleri ne zaman geçecek, offf. Bebekken derdini anlatma biçimi ağlamaktı, 1-1,5 yaşında hayıra karşılık tepki ağlamaktı.Ama hemen oyalayabiliyorduk.İki yaşından beridir de,dediği olsun diye ağlamak,şimdi de sadece inat için ağlamak üstelik tepinerek,sinir krizi geçirir gibi.Offff.

Bir de şaka gibi,en hassas yanımı keşfetti,dalga geçiyor resmen.

B: ben uyumak istemiyoyrum,kalanlık olmadı.
N:Berk uyku vaktimiz.
B:seni çok seviyolum anne
N:ben de seni çok seviyorum
B:otulabilil miyim?
N:Berk uyuyacağııııız.
B:en büyük felel di mi anne?
N:evet Berk.

kardeşim, fener geçince konuda, nasıl duyarsız olunur,illa ki marş söylenecek,bana hababam sınıfındaki sınav atlatma taktiğini uyguluyor! (bunamadım daha ama potansiyel var)

kiminle dans ediyorsun! bunu ben değil,resmen Berk söylüyor:))))

2 yorum:

  1. En buyuk fener :) eferim evladim dogru yoldasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nil,
    Siz annelerin blogları ile tanışmam Yeliz' in bloguna rastlamam sayesinde oldu. Bayıldım ben size yahu :) Akıllı bıdıklarınızın diyaloglarına ayrıca bayıldım. O kadar akıllılar ki dumur oluyorum okurken. Gülmekten bayılıyorum adeta :) Otele gidelim demiş ya Berk koptum orda misal

    YanıtlaSil