5 Eylül 2011 Pazartesi

napçaz biz kardeşim

Yeni bir döneme girdik.Berk etrafa kafa tutuyor,biz ehem... şey.... pardon! diyoruz.

-Dursana abicim....(Asansöre kendisinden önce binecek olan adama)

-Önüne baksana,paldon deme bana...(Yanlışlıkla alışveriş arabasıyla kendisine çarpan ve pardon diyen kadına)

-Hahaa çok komik,kafa adam...( Kafasında şapkası olan,asansörü bekleyen komşumuza)

-Annemle konuşma ulaynnn... ( bana merhaba diyen komşumuza)

-Gogiii (küfür gibi birşey diye düşünüyoruz,resmen dalga geçerken söylüyor)

-Puuuuuuuu,nanananaaaa (ciddi bir şey anlatırken kendisine)

Üzülüyorum,kızarıp bozarıyorum.Ulan demeyi babasından,(şakalaşırken babası ona,dur ulan diyor) abicim demeyi okuldan öğrendi.İyi halt etti.

Allahtan daha onun yanında çok fazla küfür etmiyorum.Başıma gelecekleri düşünmek bile istemiyorum.zaten karşımda ona kızarken söylediğim sözlerle, bana ayar veren bir cins var.

"seni annamıyoyrum,bu son sözüm,tamam mı? "

Bir de küfür ettiğini düşünemiyorum.Zaten küfür ederse,baş suçlu,direkt suçlu ben olacağım.Ama ulan demeyi babasından öğrendi:))) Gerçi Murat'a göre,ulan ben dermişim,o kibarca ulen dermiş.

Akıl verenlerim,çok tepki verme inadına yapar diyorlar.Ne yapacağım peki?

Bir de Berk ilk kez  sinemaya gitti.Şimşek vakvuyini! izledi.Acayip etkisi altında,miki fare ile başabaş halindeler Berk'in dünyasında...

Kendini bazen Matır! bazen Vakvuyin zannediyor.Geri geri yürüdüğünde Matır'mış.Kaçovvv dediğinde Vakvuyin.
Bir de babası araba kullanırken, "hızlı git baba,öndekini yakalamalıyız" demeye başladı."Salı yoldan gitmeliyiz" diyor.Düz mantık Murat,sarı yol diye birşey yok diyor,Berk dinlemiyor,salı yoldan gidiyoluz di mi annesi?
Bunu biliyorum en son beraber izledik,miki farede.

İçimiz dışımız miki fare oldu,kendi hatamız.Hatta en son,en önemli konumuz Murat ile "Pete" ayı mı,kedi mi?
Araştırdık.Kediymiş!! Murat kazandı.Hile yapmış,kedi olduğu söylenen bölümü izlemiş.Ben sana "yumak attılar önüne"dedim diyor,hadi oradan.Goofy köpek ama:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder