9 Eylül 2011 Cuma

kime çekti bu?

Kesinlikle cinsiyet ayırıyor.Tuhaf tuhaf hayalleri,garip saptamaları var:)

Mesela; okulda öğrendiği bir şarkıdan aklında kalan kelimelerle servis şöförüne beni testereyle kestiriyor üstüme de su döküyor!!! Şimdi gülüyorum da,ilk duyduğumda panik oldum.Kimden öğrendi,ah yavrumun pissskolojisi vay vay vay deyip evhamlar yaptım ama şimdi gülüyorum.Çünkü benim hayalimde ben kanlar içindeyim ve oğlum üstüme su döküyor,hala niye su döktü bilmiyorum ama hayali işte...

B:annee,murgut amca seni testeleyle tesçek,ben su dökçem,sen aylama,tamam mı,söz mü?

bunu duyup da evham yapmayacak olan tüm anne arkadaşlarımı kutlar,saygılarımı sunarım:)

Cinsiyet ayırması ise; bu çocuk kesinlikle benim birşeyleri tamir edeceğime inanmıyor.Kafasındaki güçlü karakter babası.Oysa ki ben de haydaa hoppa diye kaldırır indiririm ortalığı,arabalarını tamir ederim ama yok elimden alıyor,

-sen yapamazsın,babam tamil edecek diyor.

Aman çok da dert,yapsın babası madem.Ama ama bir önceki akşam bardağı taşırdı artık.Murat biraz geç geldi.Biz yemeğimizi yemiştik.Murat eve gelir gelmez hemen yemek yiyen bir cinsimiz değil,"şimdi yemiyeceğim" der.Berk'in uyku saatine daha var,Berk ve Murat salonda, ben içeri odada Kuzeyciğim ile tanışıyorum :p
Berk efendi geldi,

-Anneee,babama yemek yap dedi.

Murat gülüyor.

N:sen mi dedin?
M:hayır,bana sen yemek ye dedi.tamam yiyeceğim dedim.Sana koştu.
N:Berk baban yemeğini alabilir.
B:hayıl,sen yap yemeği.
N:anneciğim,babanın yemeği hazır (ben koyacaktım mikrodalgaya iş inada bindi) mikrodalgada ısıtacak.
B:babama yemek yap.

Yapmadım!!! Murat acayip eğlendi.Yani anlamıyorum.Kafasında yemeği ben sunacağım,tamirleri baba yapacak.Ya kendi bilekliğimi,kendi bileğime kendim takarken bile arıza çıkardı Berk

Hayııııııl,babam takacak.Sen yapamazsın.

Ben öyle bir yaparım ki,aklın şaşar annem,inadını benden almış,babanla katmerlemiş olabilirsin ama az değilim ben de bilesin:)

2 yorum:

  1. Sen çekil kenara beceriksiz kadın. Sen ne anlarsın yemek ısıtmaktan :))
    Ayrıca hala Murgut amcanın seni "keseceğine" şükretmelisin diyorum :))

    YanıtlaSil