16 Eylül 2011 Cuma

Nurturia...

Çok hoşuma gitti bu "mim" olayı....Duygusal mıyım,neyim,bu blogu açmama  kitap  tavsiyesiyle vesile olan Özlem'in mimiyle yazmak daha da hoş oldu :)


Hiç dokunmadığım,sesini bile duymadığım ama desteklerini,dostluklarını,eleştirilerini sevdiğim insanlar olmasını,"ne dedi,ne yaptı" diye takip ettiğim,sevdiğim,özlediğim çocuklarımın olmasını, doğacağı gün heyecanlanıp dua edip,ilk fotoğrafını görünce duygulandığım,gözümüzün önünde büyüdüğüne,ilk adımına,ilk sözcüğüne şahit olduğum çocuklarımın olmasını,yeni önerilen öksürük iksirlerinin sonucunu takip etmeyi,sevindiğime sevinen,üzüldüğüme üzülen,"secret"lar yapan arkadaşlarım olmasını,kendimin bile unuttuğu Berk'in yaptığı bir komikliği,bir anıyı hatırlatan,oğluma sevgiyle "denyo" dediğimde bana kızan,ayar veren teyzelerinin olmasını,görüntüsünden sesini hayal edip telefonda konuşunca o sesi sevdiğim arkadaşlarım olmasını,öğrendiklerimi hayata geçirince hep işe yaradığını görmeyi çok seviyorum...

Sorulara cevaplarda,hiç tanımadığı birini,şartlarını bilmeden yargılayan,kendince kendini dindar ilan edip,diğerlerini küçümseyen,konu çocuk,konu bir soruna çözüm aramakken,konudan çok uzak tartışılmasını ve bunlara sebep olan insanların da olmasını hiç sevmiyorum.

Olmasaydı; oğlumun bu kadar yaşıt, kanlı canlı görüştüğü arkadaşı olamayacaktı,yakın çevremizdeki çocuklar ortaokula gidiyorlar,olmasaydı; beni annem,parktaki kadın,komşu teyze eleştirecek ve ben sadece kızacaktım,değişmeye çalışmayacak,hatamı göremiyecektim.

Benim oğullarım,kızlarım,yeğenimden ayırmadan takip ettiğim,fotoğrafına bakınca içimin eridiği,her doğumgününde büyüdü diye duygulandığım,belki öz teyzesinin bilmediği ilklerine şahit olduğum çocuklarım var.

Ayfondan fotoğraf yükleyebilmek yok ! :)

Keşke;hamileyken keşfetseydim.Keşke;hamile arkadaşlarıma bu kadar anlattığım halde "sanal" deyip,burada olmamayı seçmeselerdi.

Damla'nın Kanal D'de Nurturia'yı anlattığı,Gökhan'ı,Ilgaz'ımı tv'de görüp,o gece kendi çocuğu,kendi kızkardeşi,kendi eniştesi tv'na çıkmış gibi heyecanlanmayan aramızda kimse yoktur.Bu duygulara sahip olup,Nurturia'da olmayı anlatmak aslında çok da kolay değil.

Kimi mimlesem bilemedim,mimine ayrım yapamadığım için :P cevap veremediğim Elif ve güncelleme kraliçem Yeliz öperim.

3 yorum:

  1. Süpersin Nil, ne güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim:))bu da ilk iltifatım:))) pis'ten sonra :P iyi geldi hatta:)))

    YanıtlaSil