11 Ekim 2011 Salı

annemin doğumgünü...

Dün annemin doğumgünüydü.Sabahtan söylemek aklıma gelseydi Berk kendi elleriyle bir resim yapardı okulda.Serviste eve giderken kendi söyledi öğretmenine,annanemin doomgünü,yüprizzz yapcam ben ...Öğretmeni ne aldın? diye sordu.Berk telaşla,almadım almadım,ağlamaklı sesle; annem söz veldi annem alcaktı,yerde yüpriz...Hey allahım.Birgün önce,yarın anneannenin doğumgünü,şimdi hediye almaya gideceğiz,ona süpriz yapacağız diye anlattım.Akşam evde bıraktık hediyemizi,babası eve uğrayıp alacaktı.


Gerçi bir gün önce,anane ben sana yüpriz alacam diye ilan etti,ne alacaksın diye sorduk,bunlalı vereceğim dedi.Kendisi için en önemli oyuncakları,vakvuyin ve matıl...Annemin hoşuna gitti tabi...

Vermedi ayrı :) Anneannesi ile aşkı bambaşka ama.Haftasonu ben bulda kalcam,ananemle yatçam dedi yine ve pazar sabahı geldik diye resmen bozuldu.Dün akşam pastadan sonra inatla ben gelmiceeem bulda kalacam dedi.Hayır dedim.Boynunu büktü.Kalabilil miyim,ben ananemle yatçam,yütfen anne!!! Anane kalayım mı? Annem; ben çok isterim ama annen karar verebilir dedi.hıırr iyi polis,kötü polis.Tamam ama sabah okula gidilecek,söz mü? Eğer sözünde durmazsan,haftasonu da kalamazsın.Tamam,söz anne...Ben ananemi çok seviyom onla yatçam dedi ve gitti kucağına oturdu...(sabah yine arıza yapmış ama sözünü hatırlatmışlar)



Dünün en güzel anlarından biri heyyyooo pasta yedim.Alçak Murat fotoğraflamak istedi,arıza yaptım.Annem doğmuş alla alla yiyeceğim tabi....O kadar taşıdım,yenmez mi,hem eridi göbeeem...
Durmak yok,açlığa devam...



Bir de dün ikna oldu,birkaç hööyyt dilini çıkarma,düzgün dur,bak kalamazsın gibi kesinlikle en doğru tehdit ve büyüklere en yakışır hareketlerle:) poz vermeyi kabul etti,eşşek sıpası.(yazayım böyle,yakında yasak olacakmış,hayvanları koruma kişileri eşek adam dedirtmeyeceklermiş,hahaaa diyeyim diyebildiğim kadar)


Bu pozu sevdim ben...Babam almış anneme,yazık kıyamam,dün aradı,bu kadın dışarı çıkmama izin vermiyor adıma bir çiçek alın bari diye...haa gıccıık  Sero tam pastayı yedik telefon açtı,o sırada kapı çaldı taaaa isviçreden çiçek yollamış afilli...Zamanlama da mükemmel dedi annem,hıh ayarlamış işte...Hehe çekmemişiz pozunu :))) Annem "yaa amma masraf etmiş" dedi,ben de 1-0 öne geçen havasını bozdum,internet sağolsun anne,sandığın kadar pahalı değil.Adi miyim neyim:)))


Not:Efendim dün yazdım "kime benziyor" diye...Hey Allam Elif ayrı,Murat ayrı alınmış...

Elif;lan ben dedim babasına benziyor diye bana mı diyorsun dedi.Yavrum ben halka dedim,komşuya,akrabalarımıza gıcık diye:)) Sen kitap seçerken,o fotoğrafı keşfedip benzerliğe heyecan yaptığında,ben Makbule Teyzem'i ve dün yazdıklarımı yazmayı kafamdan geçiriyordum...Sen sebep oldun.Gıcık olduğum sen değilsin.Sana ben diyetteyken bize tatlı getirmene,üstelik kendi ellerinle yapmana gıcığım:))))

Murat bana, tek ben mi yan gözle bakıyordum dedi.Evet dedim.Alla alla, ben o zamanlar sana yan gözle baksaydım,şimdiye fenere en az iki tane  taraftar daha kazandırırdım...Benim sana duygularım farklı boyuta geçtiğinde;10 yıl bekledim.Bir hareket göster diye...Açtırma ağzımı istersen :))

10 yorum:

  1. Annenizin doğum gününü kutlarım, sağlıklı mutlu bir ömür dilerim sizlerle.Bu arada anneniz çok güzel ama babanız da tam jön söyleyeyim:)Fotoğraflar harika çıkmış.

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu, sağlıklı yıllar anneanneye:)Hep beraber tüm sevdikleriyle...

    p.s. Nil'im başlığı görünce, postu Berk'in ağzından yazdın ve senin doğum günün sandım. Ama Nil yay burcuydu, olmaz olamaz, nasıl yani atlamış olamam, olmamalıyım diye kendimi tokatlamak üzereyken olayı kavradım:))Uyanma, ayılma sebebim oldun:))

    YanıtlaSil
  3. Fadiş;çok teşekkür ederim.Jöndür babam hakkaten:))

    Gamze;şu saatten sonra gününü unutsan bile;benim için bu kadar heyecan yapmandan dolayı ben 10 yıllık ilk sen kutladın şekliyle karşılıyorum olayı,canımsın sen benim.Ben seni bilirim,sen beni:)

    YanıtlaSil
  4. sizlerle uzun sağlıklı huzurlu ömrü olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  5. canım nice mutlu sağlıklı senelere:) kavitasyonda çıkar o yağlar, yoksa murat fotoğrafını çekmiş nolucak ki:P

    YanıtlaSil
  6. Özge;amin canım sağolasın.

    YanıtlaSil
  7. Ulan Sevgülü Yeliz;pissin işte:)))))

    YanıtlaSil
  8. hep boyle mutlu fotograflar olsun. anneyle babanin fotografina bayildim Allah ayirmasin :) Nice guzel yaslara!

    aa bir de tabi ki annesine benziyor canim tartismasiz :)
    ben pastayi zaten kazanmistim degilmi olsun olsun :)

    YanıtlaSil
  9. hahaaa,nerdeyse baskı yapmış hissedeceğim kendimi:P

    Gülçünüm,ne kaa dürüst ve içtensin bir dilim daha hakettin:)))

    yarın da yaz:)))

    YanıtlaSil
  10. Annene nice seneler diliyorum. Torunuyla böyle zaman geçirmek nasıl hoşlarına gider bilirim.Allah ayırmasın onları :)

    YanıtlaSil