3 Ekim 2011 Pazartesi

berk'ten seçmeler

B:bunun adı ne?
N:Sally.Sally vakvuyinin nesi Berk?
B:alkadaşı
N:sevgilisi sevgilisi
B:ebet
N:sevgili ne demek biliyor musun?
B:güsel demek
N:sally güzel mi?
B:kız o,güsel
N:kızların hepsi mi güzel anneciğim.
B:seygili güsel


***
N:Berk hayır hayır,bakkala gidemeyiz. (servisten eve girerken) Annecim,hiç param yok gidemeyiz.
B:gitçeeem
N:Berk kime diyorum gerçekten hiç param yok,üzme beni
B:sen işe gittin mi?
N:gittim anneciğim
B:pala velmediler mi?
N:hergün vermiyorlar anneciğim biriktirip biriktirip çok olunca veriyorlar (külliyen yalan )
B:böhüüüüü velsinler.
N:ağlama birtanem bak üzülüyorum,evimizde herşey var
B:palamız yok

***
B:yereye geldik?
N:kipaya
B:spolt gibi dimi anne?

(otoparkını söylüyor)

***
Beyaz yalanlar

B:yereye gidiyorsun?
N:saçlarımı yaptıracağım,gelir misin?
B:yok ben gelmem

(spora gidiyorum, o gelemez çünkü yemek saati,berber sevmiyoruz)

***
N:papaz gibi oldun Berk,saçlarını kestirelim mi?
B:ben papaz deyilim,ben Berk Kınaycıyım
N:gidelim mi berbere?
B:hayıııl
N:tamam bugün gitmeyelim ama haftaya söz tamam mı?
B:söz

4 yorum:

  1. Akıllı bıdık, bayılıyorum şu konuşmalara:)

    YanıtlaSil
  2. Berk Kınacı , Berk Kınacı yanımda olsan o totonu ısırmıstım ben :))) Serseri yaaa

    YanıtlaSil
  3. evet herşeyiniz var palanız yok:( of kopardı beni ya

    YanıtlaSil
  4. Nil, Berk işin felsefesini çözmüş şimdiden ya :) Sevgili güzel diyerek, "ben güzele güzel demem, güzel benim olmayınca" demiş işte daha ne :))

    YanıtlaSil