11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (ağustos 2010)

04.08.2010
İlk kez

kıskandı....

Semra Öğretmeni saat 10.00 gibi gelen arkadaşını çok tezahuratla karşılayınca Berk bozuldu.Girişteki banka oturdu baktı hala sarılıyorlar,kafasını banka vurdu.Aaaaa diye bağırdı.Sonra beni fark etti,yanıma geldi sarılayım diye.Annecim Semra Hanım seni de  seviyor dieyince Öğretmeni Berk'i kucakladı,şaşalı ve bol çığlıklı bir sevme ile.... Berk suratında beni seviyor ifadesi ile gülerek yanımdan gitti


---

04.08.2010
Yaptı

Şeftali yemiş.valla inanamadım,ağzının kenarında parçası kurumuş öyle inanadım.Hem de eliyle.....Evde eli kirleniyor,ağzından suyu akıyor diye şeftali yemiyordu.Okul sen nelere kadirsin:)


---

04.08.2010
Yaptı

Bugün,beni gönderdiler.Berk bahçede oynuyordu.Şöyleee bir baktı bana.Ben gidiyorum dedim.Oyuncak arabasında oturuyordu.Uzun uzun baktı ama tınmadı.Öğretmeni,kıyamam üzüldü aslında ama takmıyor gibi yapıyor dedi.Arkamdan 1 damla bile ağlamamış.Geldiğimde  sevinç gösterisi de yapmadı.(ben alışkınım zaten hor görülmeye) Okuldan ayrılırken öğretmeninden zor ayrıldı.Eğer baba bırakırken ağlarsa bu çocuk beni sevmiyor diyeceğim!!!!Müdürün izlenimi,uyumlu ve sevgi dolu


---

04.08.2010
Yaptı

Arkadaşının annesini çok beğendi.Kadın havalı,güzel,asimetrik saçlı hoş bir kadındı.Gitti bacağını okşadı,garip sesler çıkardı.Sarıldı.Sevinç gösterileri yaptı.Okulun müdürü -Yaşı uygun olsa,bildiğin çapkın diyeceğim- dedi.Bakımlı ve güzel kadınlardan hoşlanıyor  oğlum:)))


---

09.08.2010
Dedi

tak kak (tak tak ..kim o ? )


---

09.08.2010
Dedi

attaa attaaa (atla atla,zıpla,hopla anlamında)


---

16.08.2010
İlk kez

merdiveni tek başına çıktı...(mış)
nasıl çıktığı konusunda bir fikrim yok.merdiven dar bildiğin yazlık merdiveni.Murat bana teslim etti ben aklımı nereye teslim ettiysem...bir an teslim anı gözüme geldi.-Berk nerdeee oldum.ve kendisini yukarda bulduk.Ömrümden ömür gitti.Sürekli Murat'tan özür diledim.Sonra tansiyonum düştü.Berk'e birşey olsaydı,savunum sadece unuttum,domates soyuyordum olacaktı.Allah korudu.


---

23.08.2010
İlk kez

babasının cep telefonundan benim cep telefonumu aradı...

nasıl yaptığını bilmiyoruz.öğle uykusuna,daha çok uykusu gelen babasıyla yattılar.yarım saat falan sonra cep telefonum çaldı.Arayan Murat!!! herhalde Berk,kolunun üstüne yattı uyuştu kalkamıyor diye yanlarına gittim.

Bir baktım Murat,horul horul uyuyor.Berk gözü dönmüş bir şekilde,babasının cep telefonu ile oynuyor.(murat'ın cebinden yatağa düşmüş sanırım,ya da Berk aldı bilmiyoruz???)



---

24.08.2010
Yaptı

hırıl hırıl hırıldıyor.öksürüyor.

geçen sene kış bir kere anjin olup,bir-iki kere burnumuz akmak suretiyle hastalanmıştık.kreş ortamı hastalığımız geldi sanırım.


---

26.08.2010
Dedi

"dan dan hııı" (eliyle yok diyor)

akşam 20.30 da uyuyup,sabah 07.15 'e kadar hiç uyanmayan Berk,davulcuyu kaçırdı:)
sabah davulcuyu sordu.pencereyi gösterip davulcu yok dedi.dualarım kabul oldu davulcu bizim sitede çalmıyor parkın ordan başlıyor böylece davulun sesi uzaktan hoş geliyor:)))


---

26.08.2010
Yaptı

emziğini balkondan atmaya kalktı.
-hayır,anneciğim.atarsan başka yok.alamayız dedim.
hışımla içeri girdi.ona ait emzik,kaşık,tabak dolu çekmecesini açtı.parmağının ucunda yükselerek,yedek emzik kutusunu aldı.
-hıııı dedi.

varmış yani!!! (çabuk davranıp,balkon kapısını kapattım kararttı gözünü atacak emziği)


---

26.08.2010
Dedi

dom (domates)

akşam yemeğinden sonra,bana terliklerini göstererek çıkartmamı istedi.babası çıkarttı.ayağının altına bişiy yapışmış.
Murat;bu ne yaa dedi.(nasıl girdi oraya manasında)
Berk;dom dedi.
Murat; aaaa domates diyor duydun mu??? dedi

ufak bir domates parçası salata yemiştik.nasıl olduysa terliğinin içine girmiş.şaşırdık,hem ondan rahatsız oldu çıkarın dedi.hem babasının elindekinin sanırım kırmızı oluşundan domates olduğunu anladı.



---

26.08.2010
Yaptı

benim dolu olan limonata bardağımı göstererek ve elini göğsüne aynı benim gibi çarparak mennn dedi.(benim dedi)

benim olanı isteyince bu benim,bu senin,bu babanın diyerek engel olmaya çalışıyoruz.bu sefer akıllı davranıp istemeden önce kendisinin olduğunu belirtti.yemedim :)))




---

31.08.2010
Yaptı

akşam yemeğini kendi seçti.mercimeğe tencereye bakarak ıhhhh dedi.
havuç aldı dolaptan,yedi.
havuç bitti,koşarak dolaba yoğurt istedi.

ben de bebekliğine dönüp harnup pekmezi kaktırdım,5 yemek kaşığı yoğurt ve 1 kaşık harnup pekmezi karıştırdım.elinde kaşıkla bekledi,sabrı olmadığı için tezgahın üstündeyken tabağa kaşığını daldırdı.

yoğurt bitti.koşarak dolaba çikolatalı puding istedi.resmen gösterip,uzanıp almaya çalışıyor.onun tamamını bitirmedi.hımm hımmm dedi.sonra tabağı uzattı,bir hışım cırt cırtlı önlüğünü çıkardı.doymuş.
menü çok kötü olsa da,kendi seçti,mutlu oldu.bu akşam da böyle oldu:))

yılda bir kere bu şansı olacak oğlumun:P


---

31.08.2010
Büyüdü
Boy: 90cm
Ağırlık: 12.100kg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder