27 Ekim 2011 Perşembe

berk efendi...

Dün sana hayatımın anlamısın dedim.Sana özlemle,okula geldim.Öğretmenin,"Nil hanım,bunlar Berk'in mi?" diye sordu.O kadar emin bir şekilde ,evet dedim.Vakvuyin,maytır,yuci..."Tamam,biliyorum aynısı Berk'de de var ama Ahmet Kağan kendisinin olduğunu söylüyor,çok ağladı,kenara çekilmek zorunda kaldı"
İçimden aferin lan oğlum,hakkını aramış,kendisine ait olana sahip çıkmış dedim.Çocukcağızın annesine sormuşlar, bugün getirdiniz mi oyuncak,kadıncağız hatırlamamış.Peh dedim ben biliyorum.Ama öğretmeni,"şey eve bakın siz yine,Ahmet Kağan kendini savunamadı,malum Berk savunur" Nasıl yani oldum,benim oğlum hassastır,bana bakkaldan arkadaşına da oyuncak,süt aldırır.

Meğer eşkiyaymış...Çocuğun elinden zorla almış.Yere bakan,yürek yakanmış.Her gönüle ayrı şerbet verenmiş.Genlerine senin,evet kabul ediyorum aynı babası!!!! Ahanda not olsun tarihe,"babasına benziyor",kendi klavyemle yazdım...

Eve gelip de ,oyuncaklarını evde görünce çok çok üzüldüm.Anlattım,oğlum bak arkadaşın nasıl üzülür,yarın özür dile

"Hayıl üzülsün,kötü o sevmiyorum ben onu..." Neden oğlum? Bilmem.Yeni moda cevabımız bilmem.

Bir de kızdım,sen sana ait olmayanı alıp,bir de çocuğa vurdun mu??? Nasıl tavrım değişti ama, hakkını savunmamış,başkasının hakkını yemiş.

Akşam bin kere tekrarladım,özür dilyeceksin.Yarın okula oyuncak götürmek yok! O sinirle oyuncaklarının altına ismini yazdım.Ağladı çok,yazma yazma bozmaaa diye.Ama bir yandan hala Aymet Kağan kötü,üzülsün o diyordu.Üstelik öğrendiğim,çocuk sessiz sakinmiş,anladığım hakkını da savunamıyor.Kıyamam ya...Nesine kızıyorsa,eşkiya işte.

Bu benim bir türlü halledemediğim sorun.Yok ikna olmuyor.Bir kere inat ettim.Tüm yol ağladı,okulda da ağlamış.Getirin dediler.O oyuncaklarla,yiyor,içiyor,her şeyini onlarla yapıyor.Bu bir dönem diyorlar ,takılmayın,üzülmeyin,hallederiz diyorlar ama sorun olunca, getirmesin diyorlar.Bu konuyu enine boyuna tartışacağım ve çözeceğim...

Sabah,oyuncakları almak için,babasına karnım ağrıyor dedi.Yan gözle bana baktı.Oyuncaklarımı karnıma koy,geçer dedi.Düzenbaz!!! Babası tamam dedi.Ses çıkarmadım.Ama bana bakışını,zafer kazanan gülüşünü gördüm!!! O zafer benim olacak haberin yok,denyo.

Okula girdik,hıyar başladı;vermicem,özül dilemicem.Hışımla eğildim boylarımız eşitlendi.Karşılayan öğretmeni,bana yavaş dedi.Sinirden döndü gözüm.Sonra beni deli etme,özür dileyeceksin,akşam soracağım dedim.İyi günler sana deyip,öperek ayrıldım.

İşe geldim,hala sinirliyim.Okulu aradım,özür dileteceksiniz diye

Sonra maillerime baktım...Özge,Elif ve Renk'in oğluma yorumlarıyla bir kendime geldim.Evet yaa,hassas benim oğlum,teyzesinin paşası  benim oğlum,ağzı yenilesi çocuk benim oğlum.Evet ulan evet,çocuk daha benim oğlum...

6 yorum:

  1. yani su anda soylenmez biliyorum ama elimde degil guldum bunlari okurken ben
    "Meğer eşkiyaymış...Çocuğun elinden zorla almış.Yere bakan,yürek yakanmış.Her gönüle ayrı şerbet verenmiş."

    Yani bugun beni guldurdu ya bence sizin oglan baya tatliymis efendim.
    merak ediyorum aksam neler olacak acaba :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim ya.. demek ki yapmış bir kötülük arkadaşı oda aklı sıra cezalandırmaya kalkışmış..tamam kötü bişiy belki..ama o sizinde dediğiniz gibi çocuk o daha..

    YanıtlaSil
  3. karnına koyunca geçti di mi ağrılar:) of nil ya çocuk işte kim bilir hayalinde arkadaşı onu ne kadar kızdırdı? öp bevkimi benim için

    YanıtlaSil
  4. Gülçin;efendim yakından tanırsınız zati kendisini,gülebilirsiniz size serbest:)

    Sevgi;bence çocuk birşey yapmadı ama benim çocuk aynen dediğin gibi çocuk olduğundan yaptığının açıklaması yok,ben fazla kızdım ama ben de büyümedim sanırım hala...

    Yeliz,o suratı hayal et bir,ben senin ebeni bakışı..Seni yerim ben kadın! bakışı.Off offf sanırım gerçekten kendisinin sandı,kötü değildir Berk:P ama hale bak,tavra bak,eşkiya işte,bunun babası da böyleymiş:P annem anlatırdı:) öperim tamam.

    YanıtlaSil