11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (haziran 2010)

03.06.2010
Yaptı

Herşeyi basamak olarak kullanıp,yüksek yerlere çıkmaya çalışıyor.kamyonu,koltuk minderi,hatta zigonu sürükledi masaya çıkmak için.Beceremeyince vazgeçiyor şimdilik.


---

03.06.2010
Dedi

Kapı açılır açılmaz karşı komşunun kapısının açık olduğunu farkedince pırrr komşu ziyareti:)Bir aaa olmaz ama deyince anne,içeriye girip kapıyı yüzüme kapadı.Bir süre içerdeki kahkahaları dinledim.kapıda kalmamak için evime girdim.Bekledim bekledim.Garip
 bir duygu...Berk'i çok seviyorlar çocukları henüz yok.Sonra kapı açıldı Berk "lilli git" dedi.yanlız takılacak artık:)


---

05.06.2010
Dedi

"lilli bay bay,lilli bay bay..bir kaç tekrar
(bay bay deyip öpüp cmt onu bırakıp gidince,önce nanesine söylemiş lilli bay bay,sonra babası gelince anlatmış,balkondan dedesine dedeee lilli bay bay demiş(arka arkaya 3 kelime)içine dokunmuş oğlumun



---

07.06.2010
Yaptı

Uzun zamandır görmediği Nihal Teyzesi ile buluştuğumuzda,ara öğününü yeni yemiş olmasına rağmen,Nihal Teyzesinin kucağına oturdu ve hiç inmeden! peynirli tostunu bitirdi!(yemez, sen ye ısrarlarımı boşa çıkarttı bu bir kural mı :)


---

07.06.2010
İlk kez

Nihal Teyzesinin şeker kaşığını(seramik ve şekli mama kaşığına benziyor)aldı.-Alma anneciğim,bu oyuncak değil! -Ihhh /2 tekrar-Ihhh der ve kaşığı yere atar kaşık kırılır.-Ben sana ne dedim çabuk o kaşığı al ve Nihal'e götür sana kızacak! Berk yaptığını anlamış  ve üzgün bir ifade ile kaşığı yerden aldı,ben kararlı bir şekilde sen beni dinlemedin şimdi Nihale bunu kırdığımızı söyleyeceğiz diyorum.Babasına baktı ondan da yüz bulamadı.Başı önde(inanamadım) bir şekilde Nihal'e gitti kaşığı verdi.Nihal,kırman önemli değil
 ama anneyi dinlemediğin için sana kızdım dedi.Nihal'in bacağını okşadı.Geri döndü,otur şimdi burda cezalısın dedim.Oturdu.Kıpırdamadı bile.Fazla dayanamadım en fazla 3 dk sonra gittim yanına öptüm,bir daha sözümü dinle olur mu dedim.Sıkı sıkı sarıldı.Nihal'e  gitti onun yüzünü okşadı.Dün oğlumla gurur duydum yaptığının yanlış olduğunu anlayıp kendince özür diledi.hali pek içime dokundu ceza faslına fazla dayanamadım.



---

08.06.2010
Dedi

çuku (çikolata)
kaç gündür yemiyor dolabı açtı istedi.Çok şaşırıyorum.Biliyor ama konuşmuyor


---

14.06.2010
İlk kez

pipetle süt içti.(öğretecem diye canım çıktı,bildiğimiz pipetlerle yapmadığım şaklabanlık kalmadı.yengesinin isviçreden getirdiği plastik pipetli bardağa süt koyduk direkt içti benim bardaklarımın ve pipetlerimin nesini beğenmediydi anlamadım)


---

15.06.2010
Dedi

"dod,tik,ooo,amam." (dodo-tickles,uh-ah,yamyam )

akşam babytv yi açtık Berk kumandayı getirdi aç dedi.Koltuğa oturdu.Allahtan sevdiği karakterler çıktı mutlu oldu.Anneee day,dod,tik,ooo,amam (anne say,dodo-tickles,uh-ah,yamyam )


---

24.06.2010
Yaptı

Bir bütün muzu bitirmiş.Sonra kuzeni Melis (4) in elindeki muzun çeyreğini kapmış.(Bizimkiler gülmüşler,başını becerdiğine sevindim ama ilkgözağrımın, benim eşşek yüzünden "abla"olmak zorundalığına üzüldüm)


---

24.06.2010
Dedi

demiş :Abla (Melis'e ve yengesine)net söylemiş


---

24.06.2010
Yaptı

gece boyunca bezi kuru kalıp ilk kez sabah tuvalete yapmış çişini, hoşuna gitmiş (kaçırıyorum bu anları:(

öğlende tuvalete gitmek istemiş, ikisini birden yapmış (anıya bak:)))




---

24.06.2010
Dedi

bıcı bıcı (bildiğin bıcı bıcı)


---

24.06.2010
Yaptı

Denize girmiş ama kumda oynamaktan hoşlanmamış elleri kirlenmiş diye...


---

28.06.2010
Yaptı

2 gün üst üste yumurta yemesin diye ,o hariç sabah kahvaltısında herkesin tabağında yumurta var.bir baktı tabaklara kendine en yakın tabaktan yumurtayı alıp kendi tabağına koydu.bir güzel yedi.(versem yemez!)


---

28.06.2010
Yaptı

İlk güreşini yaptı.Henüz ne olduğunu bilmediği için sürekli güldü şaşkın.Kendinden tam 1 yaş büyük Ege onu çimlerde ittirip ittirip,bişiy yok bişiy yok dedi.Berk kendini sakınarak kahkahalarla oynadı.


---

28.06.2010
Yaptı

yarım litrelik su şişesinin kapağını çevirerek açmayı öğrendi.Aç kapa, aç kapa sonra şişeyi sokabildiği kadar ağzına sokup su içti. su fazla gelince püskürttü diğer şişeyi bana uzattı eliyle elimi tutup kapağı açtırdı aynı anda içip püskürtecekmişiz ,gülmekten  yapamadık... 5 günün acısını çıkardı hep sarıldı ve oyun oynadık


---

28.06.2010
Yaptı

Cam şişede ayranı pipetle içti,kendi eliyle tutup dökmeden saçmadan,bir yudum alıp,şişeyi masaya koyuyor,koyması ile alıp bir yudum alması aynı anda oluyor.ayran çok az kaldı bana göre bir şişe ayran içti:))


---

28.06.2010
Dedi

Dittt dittt ! (aşağıda banyo sırası bekleyenler var Berk efendi banyo yapıyor çıkmaya hiç niyeti yok,annecim çıkalım artık.Dittt dittt diyor. Hadi dedim.Duşkabinini kapattı!!! arkadan tutuyor eli acımasın diye sabırla aç annecim diyorum.Kıkır kıkır gülüyor.Çok  fena bişiy oldu bu çocuk:)


---

28.06.2010
Dedi

kendi kulağımla duydum güncelleme düzeltiyorum:)
bıcı bıcı:piçii piçiii
abla:abbaa


---

28.06.2010
Yaptı

merdiveni elimizi tutarak iniyor,elimizi tutmadan duvara tutunarak çıkıyor.(bugünleri de gördüm çok mesudum)


---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder