29 Ekim 2011 Cumartesi

Atatürk çocukları...

İki hafta oldu,taktı..Ne desek sevmiyorum dedi.Okulda ve evde yoğun çalışmalar mı sebep? İçimize dert oldu,2 yaşında, Atatürk'ün fotoğrafını görüp,Akaatülkk diye sevinçle bağırıp,bizi duygulandıran çocuk nerdeydi?Ama bugün Yeliz teyzesi Arca'mın videosunu koymuş,en sevdiğim çorba;günümün çorbasına...


İzlettim Berk'e,Allahım,Arca sever Berk sevmez mi? Arca ,Berk için taa o yılbaşı çekilişinden beri önemli,hep sevgiyle anılır.Yanyanayken de uyumludurlar.

Atatürk'ü seviyor oğlum,arkadaşı öğretti :) Cumhuriyet Bayramında,bir Atatürk Çocuğu şiir okurken,Berk Atatürk'ü sevdiğini söyledi,Arca'dan öğrendiği şiiri tekrarladı durdu.Öğretmenleri ve ailesinin başaramadığını,Arca'm başardı...

Yeliz,İlker ve Arca'ya sevgilerimizle...

http://vimeo.com/31306938

2 yorum:

  1. MANYAKSIN SABAHIN KÖRÜNDE AĞLATTIN BENİ!! BİR ARAYA GELELİM BİRLİKTE OKUSUNLAR. CANIM OĞLUM BEVK CANIMSIN.
    rüyamda seni gördüm bu arada, ama didişiyorduk:))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısınız çok anlatılmazsınız benim için.. ağzını yediğim her zamanki gibi.

    YanıtlaSil