11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (temmuz 2011)

05.07.2011
Dedi

N:bozuk paran var mı hayatım
M:yok yanımda
N:iyi boşver

eve girdik.koşarak odasına gitti Berk kumbarasını getirdi bana

B:anne al bunlalı bak bisüyü boyzuk para
N:anneeeemm kıyamam, param var benim anneciğim,bunlar burada dursun,çok olsun tamam mı?
B:bop alcaz bana di mi annesi
N:evet anneciğim.
B:bana birr paya veysene



---

05.07.2011
Dedi

N:anneciğim lütfen,oradan düşersen kafan kırılır
B:deneyeyim mi?
*
B:anneeee o "cocuk " ne giymiş öle
N:sünnet kıyafeti o,üstündeki de pelerin
B:ben de süynet peyelini giycem
Dede: sünnet de olcan mı?
B:anneee olayım mı?
N:babaaa lütfen
N:Berk, şimdi değil anneciğim sonra istersen alırız tamam mı?
B:dedeee nütfen anneyi kızdırma tamam mı
anne ben seni hiyç üzmüyolyum di mi annesi
(dedesi ile kendini akran zannettiği için yarışıyor ve konu böylece kapandı)


---

05.07.2011
Dedi

talkip edelim babayı...

benim bir fiykim vaaaar

nütfen beni dinler misin?

bebekk, ayyaklalın küççük senin

hiii avva avva tekeylek kalbolmus

ama dağıltmak istiyoyrum




---

05.07.2011
Dedi

Dün eve temizliğe yardımcı biri geldi.Tabi kendince bir düzen sağlamış.Akşam eve geldik.

B:ne oldu öle?
N:ne olmuş anneciğim
B:teyliklerim yok
N:bak burada
B:kim koymuş
N:fatma abla
B:Faytma abla mı?
N:evet bak buraları temizlemiş
B:anneeeee süpüyge yeden buda?
N:anneciğim yerini değiştirmiş.
B:ben ellemedim ben kılmadım
N:biliyorum anneciğim kırılmış
B:hııımmm yalamaz Faytma elleme bizim süpülgemizi di mi annesi
N:anneciğim yanlışlıkla olmuş,Fatma abla bize yardım ediyor

salona girdi,

B:alla alla alla alla sandiliyemi de kaldılmış alla alla alla alla

M:başlarım temizliğine bu neden burada
B:Faytma bize yaldım ediyo,ayıp babası


---

06.07.2011
Dedi

M:oğlummmm,niye söz dinlemiyorsun?
B:façanım ben
N::)))))))))))))))(kahkayı içinde bastırarak,pişmiş kelleye bağlar)

M:(sessizce) ne dedi?
N:afacanım ben dedi:))))
M:hazırcevaplık genetik sanırım
N:kendini bilmek o,inat genetik




---

06.07.2011
Dedi

Ben apartman kapısını açmaya çalışırken,Berk boyunun yettiği zile bastı.

Apartmanın içinden yaşlı amcam kim oooo diye bağırdı.ben de aşağıdan yukarıya doğru seslendim

N:özür dilerim,oğlum yanlışlıkla bastı
YA:dikkat etsenize
B:bağılmaaa annemee,yannış bastım
N:şşş anneciğim sus çok ayıp
B:bağılmasın sana annesi
N:anneciğim bir daha kimsenin ziline basma,bağırmıyor amca bana,uyuyormuş uyandırmışız
B:gece omadı annesi,ben uyumucam


---

08.07.2011
Dedi

pollisler parkta yüprizimi amışlar,yüprizim yok artık benim.böhüüüüüüüüüü

nasıl içli,nasıl gözyaşı dökerek ağlıyor.Neden böyle bir hayal kurdu anlamadım.Ya da kim aşıladı bunu:(

N:Anneciğim,polis bizi korur ,iyidir polis(hiç inanmayarak çocuğuma yaln söyledim) neden senin süprizini alsın?
B:hayıl,polis kötüü.yüprizimi istiyoooom.(yine hıçkırarak)

öyle kaldık,zor ikna ettik.kimden duydu,nasıl bir kurgu anlamadım.


---

13.07.2011
İlk kez

kendi kendine yıkandı.

küvetine, büyük kovadan,kendi küçük kovası ile su doldurdu.

oyununun bittiğini sanarak! ben onu iyice yıkadım,fırsat bu fırsat diyerek.küveti köpüklü su oldu.

Hadi gel çıkalım dedim.havlusunu elime aldım,duş kabinini kapattı.gidin siz dedi.

suyla oynamaya devam etti,duş kabinini saniyeler içinde açıp kapattıkça,"giyt budaaan,abi oduum,ben yıkanıllıyıım" dedi.




---

15.07.2011
İlk kez

arkadaşı ile telefonda konuştu.Umut ile:)

U:Berk nasılsın?
B:iyyim nasılsın?
U:iyiyim.ben size geleceğim
B:gecek misin?
U:size gelince,benimle oyuncaklarını paylaşır mısın?
B:paylasılım gel





---

18.07.2011
Yaptı

Uzun bir aradan sonra,sabah 06.00 da altına kaçırdı.Anneee ışlandıım diye ağlamaklı ses tonuyla beni çağırdı.Çişim var dedi.Tuvalete gittik.

Çok üzüldü.Yeden anne,yeden ışlandım dedi.Aklıma Yeliz'in perileri geldi.

N:anneciğim,çiş perisi uyuya kalmış ondan ıslandın
B:çiş pelisi mi?
N:evet anneciğim.
B:anne babama söleme pelinin uyuduğunu
N:Neden anneciğim,periye kızmıyoruz ki,olabilir,geç yatmıştır,uyuyakalmıştır.

Tuvaletten sonra salona geçti.
M: Sabah sabah formundasın peri meri ne iş dedi.
N:Yeliz'in perisi onlar

içeriden bize kulak kabartan Berk;

B:Yelliz mi,Yelliz mi periyi uyutmuş
N:hayır anneciğim,Arca'nın perisi de bazen uyuyormuş.Yeliz uyuma diyormuş.

Not:umarım peri durmadan uyumaz:)



---

18.07.2011
Dedi

B:Ben de süleyim mi bundan
N:anneciğim ojeyi,anneler ve Melis,Ela sürer
babalar ve Berk,Kağan sürmez.Yani kızlar sürer,erkekler sürmez
B:pipisi olanlal sülmez annesi di mi?
N:.........evet anneciğim pipisi olanlar sürmez.


---

18.07.2011
Yaptı

Şortunu ve külodunu kendi çıkarıp,kendi giyebiliyor.Ama ne kadar çabalasa klozetine oturamıyordu.soyunmuş sesleniyor,anneee gelermisin? Gittim tabureye çıkıp,klozete oturmaya çalışıyor.Basamak aldık dün.

Çok sevindi,bana bakıp;

B:annem bana basamak almış,biliyor musun?
N:haha annen kim senin
B:Nil
N:Peki Nil senin neyin
B:annem
N:sen benim neyimsin?
B:annem bana basamak almış biliyor musun?


---

18.07.2011
Dedi

Tuna'nın doğumgünü akşamı,uyumadan önce

B:Annee,Ulyaa çok güzel di mi?
N:evet anneciğim.Nesi güzel Hülya'nın?
B:saçlalı
N:çok mu güzel
B:çok güzel
N:çok mu seviyorsun sen Hülya'yı
B:hihiii.evveet.

Ertesi gün fotoğraflara bakarken,

B:Yeden Ulya bana salılmamış
N:anneciğim Tuna'ya sarılmış,senin de yanında durmuş
B:bana da salılsın
N:tamam sana da sarılır.




---

21.07.2011
Yaptı

Dün sabah Berk'i kreşe bırakırken,Sezen Hanım okula,pazardan aldıklarını bırakıyordu.Biz arabadan inmek üzereydik,o arabasına binmek üzereydi.Berk gördü ;

B:Sezen yereye gidiyo?
N:işi var sanırım,sonra gelir

böyle bir konuşma geçti aramızda.Akşamüstü okuldan Berk'i alırken Sezen Hanım,oğlum bugün bana ayar verdi dedi.

Okula gelmiş öğlen Sezen Hanım,telefonda konuşuyormuş,direkt odasına yürümüş.Çocuklara merhaba demeden.Berk Sezen'i görmüş,odasına gitmiş.Telefon konuşması bitince; (beklemiş,hayret!!! beni konuşturmuyor)

B:sen beni öpmedin.Sabah gördüm öpmedin.Merhaba de bana,öp beni.

Sezen Hanım sarılmış,öpmüş.

Şimdi çalış demiş Berk:)))

Çok güldüm,ben anlamam,terbiyesinden tek başıma meshul değilim dedim,beraber güldük:)






---

28.07.2011
Dedi

çok saçma!!!

B:bebek öyle yapma
N:anneciğim onun adı Selim
B:bebek deyil mi?
N:bebek ama adı Selim
B:çok saçma
N:.............

ilk kez kullanıyor.


---

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder