11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (eylül 2011)

02.09.2011
Dedi

 Berk'in şaşırtan dialogları:
 N:bunun adı neydi Berk ?(mater i soruyorum).
 B:şimşek vakvuyinin kankisi. *. Boyama kitabında harflerden yapistirmalar var  
 N:bak bu B Berk'in b si.
 B: babanın da besi bu di mi annesi?



---

02.09.2011
Dedi

B:kalanlik golmuyor musun? Elimi tutsana


---

02.09.2011
Dedi

Seni sevmiyollum babama konuşma kızma *. Off Muyat. *. Kaç kele soyleyecem bil iki uç dolt


---

03.09.2011
Dedi

N:bu kremler seni güneşten korurlar,sürmek istemiyorsan havuza da gidemeyiz. B:seni annamiyoyrum anne,bu son sözüm tamam mı annadin mı ?


---

03.09.2011
Dedi

Sigalyan bitti mı? Altik benim yanıma gel,ilgilen benimle dedi


---

03.09.2011
Dedi

B:kaldiraktan kayabililmiyiz. N: nerde kaydirak? B:bacağını bolee yap. Bacaklarımı istediği sekle sokup arabalarına kaydirak yaptı



---

03.09.2011
Dedi

Kahvaltıda yanımızda oturan ailenin,ağızını kapatmadan oksuren küçük kızına,ağzını koluna götürüp öksürük sesi çıkarıp bak bolee dedi


---

03.09.2011
Dedi

Seni yiyecemm diyen babasına,"ben yiyecek deyilim,açıldıysan yemek ye" dedi


---

03.09.2011
Dedi

Yasasiiin havuza gircez pipim de gircek di mı annesi


---

05.09.2011
Dedi

Anneannesini esir alıp,çuf çuf tilen oynamak istedi.Rayların takılması lazım.Bir türlü yapamıyorlar.

B:annane kaldam adam gibi yap,ölee olur dedi.

Raylar sekiz şeklinde yapılıyor.Sekiz şeklini kardanadam olarak algılıyormuş meğerse...


---

05.09.2011
Dedi

B:calfula gidelim
N:ege park'a gideceğiz.

Dönerken

B:hoşçakal,ege palful gölüşülüüz.


---

05.09.2011
Dedi

yanında kitap okumayı bu sefer biraz abarttım.Ne zaman baksa elimde bir kitap gördü.Kitabı bıraktığım an yanıma geldi,
buna bakabilil miyim? dedi

Bak tabi ama dikkatli ol,sayfalraı senin kitaplarından ince dedim.Tamam dedi.

Aldı sayfaları çevirdi çevirdi,hiç de güzel deyilmiş,hiç de güzel deyilmiş dedi.


---

14.09.2011
Dedi

Salı günü "gevezeyi (ördek) besleme nöbetçisi Berk di.Marul istediler.Karar aldı;

B:çocuklal malul yemez,dişleri çürür.
N:hayır anneciğim şeker yerse çürür.Marulu hem biz,hem ördekler yiyebilir.
B:ben öldek deyilim,ben şeker yerim,malul yemem.

Okulda da aynısını tekrarlamış.Uzun bir süre marul yemeyecek sanırım:)


---

14.09.2011
Dedi

Kana kana su içti.Bitince ohh dedi.Ben de afiyet olsun dedim.

B:nööö,çok saçma,yemek deyil bu anneee,afiyet olsun denmez.
N:birşey içince de yenilince de afiyet olsun denir.
B:çok saçma denmez.yalasın denir.


---

14.09.2011
Dedi

N:leş gibi oldun,banyo yapmalıyız.
B:ben neş gibi deyilim,bebek kokuyolum ben...


---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder