5 Ekim 2011 Çarşamba

okul...

Bu ay başında, yani pazartesi günü Berk'in çantasından aylık etkinlik takvimi çıktı.Tam anlamıyla bayıldım :))

Bana göre,hazırlıklı olmayı seven bana göre,sorumluluk duygusu sorunlu insan olma yolunda olan bana göre.Ver bana görev,ben yapayım o derece...Annem öğretti tabiyki.Ben de öğrendim.Ama bazen öğretirsin, öğrenmezler bakınız Berk'in babası.E bu çocuk kime çekecek ? Bana ,elbette bana.Elimden geleni ardıma koymayacağım.


Buluşma yerine en az beş dakika önce gidecek Berk, benim gibi yarım saat önce de gidebilir ama işin içinde Murat varsa en az yarım saat,genel olarak bir saat geç gidilir.Mükemmel bir aileyiz,iyi örnek ve kötü örnek gözünün önünde Berk'in.Haa tabi dış görünüşü gibi,saç ve ten rengi hariç (yedirmem onlar aynısının tıpkısı ben) babasına çekerse,geç kaldığı halde; önemli olan katılmaktı takılırsa,beş dakkaya çıkıyorum derken hangi beş dakka belli olmaz ama yine de gelirse ve önemli olan gelmekse,unutmak!!! su gibi, nefes almak gibiyse ve çok geçerli bir sebepse bunu benimserse Berk deli olurum deli....Yani daha da deli :)

Okuldan bunu bunu istemişler denildiğinde,kırtasiyeye gidip,kırtasiyeci ona çeşidi sorduğunda,Allahın pazar günü kurum sahibini arayıp,bilgi alan da babasıdır.Bin kez özür diledim kadıncağızdan,hala utanırım.Ama sor Murat'a,ben pazar günü kırtasiyeden alma işlemiyle uğraşıyorsam,onlar da cevap verecek der.Ayrıca ne gerek var der,yıllık kırtasiye ücretini ödedik.

Ne ödevler yaptık ama sağolsun,bin kez söyledim onu al,bunu al.Bana pazartesi teslim dedilerse,okulda bizden başka teslim eden yoksa bile yaptı :) El becerim sıfır çünkü.Gerçi malzemeyi geç aldığı için,gece saat iki gibi bitirebildiğimiz kartondan telefonu,bizden başkasının yapmadığını öğrenince az söylenmedi değil.Ne olurmuş pazartesi gitmesin de salı gitsin,ne olurmuş.Ona göre olur ama bana göre olmaz...

Kimsenin getirmediğini öğrenince de iş edindim,süt mü istediler,en az 5 kutu gönderiyorum.Bazı anneler gibi süt gününü,hııım bugün okulda süt vereceklermiş aferin diyerek atlamıyorum:))))))) Selam :P

Bir de bu dönemin başındaki toplantıda,kurum sahibi " geçen sene,onu yapmayın,bunu yapmayın,çok proje var  dediler,ben bu sene tiyatro ve sinema etkinliği yapacağım,tahta oyuncaklar getireceğiz,çocuklar boyuyacak ayda bir tane 5-8 TL arası değişecek,itiraz edeniniz var mı ?" dedi.Küçük dilimi yutuyordum,ödevleri yapmadıkları gibi itiraz etmişler!!!! Murat yoktu toplantıda,kendi ifadesiyle; istanbuldan gelen mankenlere suni tenefüs yapmış ilk yardım kursunda...(sesimi çıkarmadım,destekledim,bilsin,benim gibi acil durumda ayrıca müdahale edilecek birinin, ilk yardım yapabileceğini düşünene çok iyimser denilebilir)

Akşam toplantıyı anlatırken Murat'a sözde bu ayrıntıyı söylemeyecektim ama tutamadım içimde.(Annem hep der,donun rengini sorsalar söylersin.Senelerce bu dediğini herkese söyledim,tabiyki donumun rengini de,hehe Yeliz bu sefer pembe)
Murat olaya,ne sanıyorsun ki dedi,ben de itiraz ederdim ama sen varsın bizde dedi.

Ne bileyim ben kurum sahibini inanılmaz seviyorum,saygı duyuyorum ve patroniçem gibi çekinerek konuşuyorum,samimiyiz ama o sınırı biliyorum.Öncelikle büyük benden,tecrübeli.Aklımın ucundan geçmedi itiraz etmek.

Hani duyan da vur kafasına,al lokmasını sanar.Değilim,nöbetçi çemkirici,laf sokucu modunda dolaşırım ama haddimi acayip bilirim.

Kural,plan adamıyım ben.Ayrıntılı düşünürüm.Tamam yorucu ama sen bana benze bence Berk,sonra bana benzeyen bir eşin olursa,fena çemkirir babana benzersen.

An itibariyle 29 Ekim'e kadar listem ve gönderilecekler hazır:) O gün balo olacak,otelde.Süper!!! Cumhuriyet Balosu...Berk'in ilk balosu olacak,ona bakarsan benim de katıldığım ilk olacak:) Makyajım bile hazır şimdiden...Kafamda kafamda,o kadar da değil:))))

4 yorum:

  1. Okul işleri başlayınca sizin gibi olunuyor demek ki, dur ben bir yere kaydedeyim. Bizim ev kırtasiye dükkanı gibi gece yarısı bir şeye ihtiyacınız olursa söyle.
    Biz görev bilinci fazla olan anne kişileriyiz, karton kutudan telefon da yaptınız ha, bu el işi ödevleri çocuklar için değil miydi, çocukların yapamayacağı ödevleri niye verirler ki. Okuldan başladın 29 ekim balosuna kadar geldik:) İlk dans artık Berk'le olur herhalde, başkasına söz vermesin bakim:)

    YanıtlaSil
  2. Fadiş:))) Sağol valla,Murat duymasın direkt sizden temin ederiz:P

    Ödevler aslında Berk ile beraber yapılması için,haftasonu aile etkinliği adı altında.Birlikte yaptıklarımız da oldu tabi,cidden eğlendik :)

    Ama telefonu sabah Berk'e gösterdim tanıttım,ben bilmiyorum demesin diye:))) (bu taktiği de kenara yaz bence,işe yarıyor :P gerçi Berk'e kim yaptı dediklerinde hep ben yaptım diyor ayrı)

    Balo da okul etkinliği,şimdiden heyecanlıyım anca hazırlarım Berk'in kıyafetini:))))) Ne güzel düşünmüşler ama yaaa İzmirli Atatürk Çocuğu:))))Katılım da olabilecek,ayrıntılar belli olsun uyarsa size de neden olmasın???

    YanıtlaSil
  3. salaklıklarım serisine sabahki konuşmamızı yazdım. puhaha pembe mi? o murat abi var ya iyi çekiyor seni yeminle!

    YanıtlaSil
  4. Gördüğün gibi ben gizli yazdım:))) de get,sorumsuz insan kişisi:p tabi Murat'ı tutarsın:)))))

    YanıtlaSil