10 Ekim 2011 Pazartesi

olay bitmiştir...

Cuma akşamı, apartmanda,asansöre binmek için beklerken,asansörden gayet asil komşularımız indiler...Nasılsınız,iyi akşamlar derken, Berk;

B:anne,bak felel Seviçten ağlamak üzereydim,Allahım şükürler olsundu.Oğlum asil komşumuzun üzerindeki formayı tanıdı.Haklıydı gururum,haklıydı sevincim.Bir çocuk daha doğru yolu bulmuştu...Baskı yapmadım hiç, söz verdiğim üzere (hamileyken dokuz ay,fener marşı söyledim karnıma,gayet klasik makamda:P ) Doğdu, ninni yerine marşımızı söyledim,hiç baskı yapmadım söz verdiğim üzere...Babasına hak doğmasın diye,forma giydirmedim ama teyzeleri var oğlumun Allah'tan :)


Ve ve ve kendisi dedi ki ;

AK(asil komşu): sen fenerli misin?
B: ebet

Olay bitmiştir...Şu saatten sonra, her türlü forma alırım söyleyeyim.Ama babası söz verdi,diğer takımı tuttuğunu söylemeyecek,sadece Karşıyakalıyım diyecek.Mazallah çocuğum babaya iyi görüneyim diye yanlış yola sapar,aman diyeyim,Allahım sen hiç kimseyi bu duruma düşürme,doğru yolu bulmuşken,ayırma Allahım...

Not: İlk kez başıma geliyor,Kipa'da bir bebek gördüm,fener formalı tabiyki dikkatimi çekti,inanılmaz tatlıydı,Berk'in bebekliğine de çok benziyordu.Çok çok güzel gözlü annesi,benim hayranlıkla baktığımı farkedince;yanımda durdu.Eline dokundum ufaklığın,sevgi sözcükleri sıraladım,o da sevinç çığlıkları attı,annesinin çok hoşuna gitti.Fenerli olmasına da metiyeler düzdüm.Adın ne senin dedim.Annesi Rana dedi.Çok şaşırdım,erkek sandıydım...Hemen itiraf ettim,tanımadığım bir kız çocuğunu ilk kez bu kadar sevdim dedim.Annesi güldü; renkler çekmiştir.Ben de güldüm.Rana ne tatlıydın ama ya bebek kahkahalarını özlemişim,belli mi olur kader belki gelinim olursun,ah ah Allah yüzüme gülse de,o gelin diğer takımlı olmasa,amin.

5 yorum:

  1. hahah sen acayip komik bi kadınsın yav!

    YanıtlaSil
  2. doğru yolu bulur birgün:)

    YanıtlaSil
  3. ay manyak :)) sipariş verelim , Nile fenerli gelin aranıyor deyü şimdiden :))

    YanıtlaSil
  4. Nilim,birgün seni benim kv'lere götüreceğim.Çocuğumun kanına girip GS'lı yapma derdinler.Sen ver onların cevabını.Ben anlatamıyorum çünkü

    YanıtlaSil