26 Ekim 2011 Çarşamba

hayatımın anlamı...

Olanları,insanlığı anlamaya çalışıyorum...Berk yatınca,haberlere bakıyorum akşam.Bazen o tv izlerken,nete bakıp,gözyaşlarıma engel olamıyorum tam o anda Berk birşeyler yapıyor,söylüyor kahkaha atıyorum,sonra ah ben gülüyorum,orada göçük altında belki oğlum yaşında deyip,yine kahroluyorum...

Üzgünüm çok üzgünüm ama bir o kadar  da kızgınım,yetersizlere,adaletsizlere,yönetemeyenlere,çıkarcılara...Off off...

Oğlum anlamıyor, bu kadın neden ağlıyor.Bıraktım akşamları o uyanıkken    haberlere bakmayı... 

Ama bir önceki gece ,Berk beni resmen hüngür hüngür ağlattı...

Yatağına yattı,ört beni,öp beni,bulnumu sil dedikten sonra başladı

B:Allah yahatlık velsin
N:ne güzel bir dilek bu,kimden öğrendin?
B:bilmem
N:sana da Allah rahatlık versin...
B:tatlı rüyalal
N:canım benim,sana da tatlı rüyalar...
B:sen benim canımsııın
   sen benim askııımsıııın (s ile)
   seni çok seviyolum anneee

N:ben de seni canım benim.

Birden ellerini,yüzüme koydu.İki elinin arasındaki yüzüme bakarak,taa gözlerimin içine...

B:güsel yesiiil göslüüüm dedi

Durdu hayat orada...Ömrümce gözlerime güzel diyenlere kızdım.7 yaşına kadar,annemin beni abartılı sevmeleriyle,kendimi dünya güzeli sanıyordum.İlk süt dişim düştüğünde,babama," şimdi benim güzelliğim bozulur mu?" demiştim.Babam tokat atar gibi,"Sen kendini güzel mi sanıyorsun" demişti.Net hatırlıyorum o anı.O gün atılmıştır tohumları ,güzelliğin göreceli olduğuna inanmamın.Seviliyorsan,sevene güzelsin.

Var ya; oğlum "güsel yesiil göslüüm" dediğinde,oğlum tarafından beğenilmek beni dünya güzeli hissettirdi...Gözlerimin rengini de biliyormuş,üstelik...
Ağladım,ağladım sarılarak.Yeden ağlıyosun dedi bana.Çok sevindim dedim.

Gerçi şaşkın şaşkın baktı,üzgün olmadığımı anladı ama düşündüm sonra,erkekler niye az iltifat eder,sanırım,benim gibi sulugöz analar,atar tohumları..Gariplerim,"lan şimdi iyi birşey söyleyecem,ağlayacak" diyor olabilirler.

Ne yapayım,tutamadım kendimi...

Oğlum benim,aşkım benim,hayatımın anlamı,arada krizler geçirtsen de bana,şu yaşananlardan tek çıkış yolum,nefesimsin,iyi ki doğurdum seni...Tanıdığım bir dolu annenin çocuğu ile birlikte geleceğe umudumsun.Hayat sizi ,insanlığa karşı böyle sınavlardan geçirmesin...

İzin verdim dün akşam,evde sukaytarına binmesine...İstiyor binsin...Ben istemiyorum diye,korkuyorum diye engel olmadım dün gece...O sürdü sukaytarını,ben "hayatın kolay olsun,doğru insanlar olsun hayatında " diyordum içimden...Şaşırıyor canım benim,annem bana gülüyor ama gözleri yaşlı...

9 yorum:

  1. tüğlerim diken diken okudum.. iyilerle karşılaştırsın allahım..

    YanıtlaSil
  2. Özge;amin amin amin...

    Hayat,öptü ya be seni :)

    YanıtlaSil
  3. Çok duygulandırdın beni. Allah sağlık mutluluk versin çocuklarımıza.

    YanıtlaSil
  4. Fadiş;en büyük duam,amin amin...

    YanıtlaSil
  5. ısırıcam o ağzını onun resimlere baktıkçaaaa

    YanıtlaSil
  6. Berk'im ince ruhlu,hassas küçük erkeğim benim.

    Anneni hep mutluluktan ağlat olurmu paşam :))

    YanıtlaSil
  7. Berk ne güzel bir çocuksun sen... Beni de ağlattı Nil. Tüm dileklerine can-ı gönülden katılıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Özge; bekleriz:)

    Elif;Berk senin paşan:)) bu seninle Berk arasında,Elif teyzesinin paşası...

    Renk; bazen yaşından büyük hareketlerle ne güzel çocuksun diyorum,bazen yaptıklarına delirip nerde o çocuk diyorum..Çocuk işte ama:)))Ağlama Renk teyzesi:)

    YanıtlaSil