11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (nisan 2011)

03.04.2011
Dedi

annesiiii kalk,sabah oduuu.uyan


---

03.04.2011
Dedi

kayanlık oldu.olmassın.uykum gemedi


---

03.04.2011
Dedi

kapbumba...
kapbumba deyil,kımızı kulbaaaa
(yeşil dinozor resmi görünce)



---

04.04.2011
Dedi

solaman,öşen

dedenin adı ne?
solaman

anneannenin adı ne?
öşen


---

04.04.2011
Dedi

şiz eve gidin,ben ananama gitçem.(alışverişten dönünce)

şiz eve gidin,ben buda kacam(eve gitmek için hazırlanırken)




---

05.04.2011
Yaptı

haftasonu 4 sayfa aile ödevi vermişler,okuldan.bir sayfası sünger baskı.Ben kesinlikle izin vermedim sulu boya,kase ve süngere dokunmasına (suyu içmeye kalkınca böyle karar aldım)
B:seni öyretmene söyleycem,bana vemedi
N:hayır,biz bunu beraber yaptık
M:çocuğa müthiş örneksin,evet babacığım,ailecek yaptık değil mi?
B:ayice yaptık

pazartesi okul çıkışı serviste
B:Ayçiiin,annem bana vemedi boyya
N:hey allam nasıl da uyduruyor


---

05.04.2011
Yaptı

Tan'ın bisikletini inceledik,durduk.Fotoğraflara baktı Berk.
N:Tan ne yapıyor anneciğim
B:Tayn bısıklate biniyo.
N:sana da alalım mı?
B:benim benim bısıklatim yok.
N:tamam Emrah alacağız:))
B:eymah deyil Berk




---

06.04.2011
Dedi

Babasının arkadaşı sorar;
A:sen hangi takımı tutuyorsun bakalım
B:bana bakar.bahçeyim ben anne? (değil mi anlamında)
M:fenerbahçeliyim diyor.



---

07.04.2011
Yaptı

Bakkaldan sakız aldık.bakkalın eşi de oradaydı.Berk'e takıldı.Bana da verir misin sakızdan dedi.Berk güldü.Ühüüü bana sakız vermiyor diye naz yaptı kadın.
B:Anne açıılmıyoo
Kdn:ne dedi?
N:size sakız vermeye çalışıyor,ilk istediğinizden beri paketi açmaya çalışıyor dedim.

paketi açtık.sakızı uzattık.Kadıncağız utandı,yok ben istemiyorum dedi,amacı Berk'i kızdırmaktı!!!

B:al al,ağlama dedi.

sakızı verdik,çıktık.Kadın peşimizden koştu,çikolata verdi Berk'e.Berk bana döndü alayım mı dedi.

Kadıncağız sarıldı öptü Berk'i."beni öyle utandırdın velet" dedi.Ben gurur duydum oğlumla.



---

07.04.2011
Yaptı

Dün evde temizlik vardı.Kadıncağızın işi biz eve geldik daha bitmemiş.(nasıl pissem artık)Anahtarla kapıyı açtım,içeri girdik.Berk
-Teyliklelim yokk dedi
N:Dur buluruz şimdi
B:mehaabaaa
N:şaşkın bir şekilde Berk'in merhaba dediği yöne döndüm.o an kadıncağızın gitmediğini anladım.

ama daha çok şaşırdım.kadıncağızı ben de ilk kez görüyorum ve sanki banyonun orada bizi hep biri karşılıyor gibi Berk hiç garipsemeden mehabaa dedi hem de daha ona denmeden.


---

10.04.2011
İlk kez

beni kıskandı.Demir'i hem sevdi,hem kabul edemedi.

Tuğçe'yi çok kıskandı.Tuğçe ona sarıldıkça çok mutlu oldu.Demir'i hem istemedi,hem göremediği her an Demir'i sordu.

Kuuçe,Demil uyudu mu?

Beni de öp,beni de al,bana da yap dedi durdu.Demir'e fırsat vurduğu her an zarar vermeye çalıştı ama en sonunda barış imzanlandı(ben çok kızdım,tepki verdim ama Tuğçe sevgisi ve anlayışıyla oğlumu fethetti,duruma el koydu)


---

12.04.2011
Dedi

kılayı yatığdınmıı babasııı,uyudu mu?

(Murat'a kirayı yatırdın mı dedim,arkadaş bu cümleyi kurdu )


---

12.04.2011
Dedi

dıyutuk bozumuş,Berk bozmuş.babası yapar.Anne yapmaz

(digiturk bozulmuş)


---

13.04.2011
Dedi

Yedesin yat bulaya

dün akşam Berk erken uyudu.Ben uyumak için yattığımda yatağıma,gümmm diye bir ses ve ağlamamsı bir ses.

Koştuk,yataktan düşmüş.Kucağıma geldi.

-yedesin,yat bulaya dedi.






---

13.04.2011
Dedi

kaka mı yaptın?

sabahleyin çok sevimli uyandı,bana sarıldı.yeni parfüm sıkmıştım.Kokladı ve kaka mı yaptın dedi:)

kokmak=kaka yapmak


---

13.04.2011
Dedi

cumartesi annem pasta hazırlamış Murat'a ertesi gün doğumgünü diye,mutfakta hazırlıyor.Berk gördü.
B:yapıyosun
A:babaya süpriz pasta hazırlıyorum,Tuğçe gelsin çıkartalım.
B:Kuçeee yüpizzz yüpizzz geeel.Babaaasıı yüpiiz yüpizz,anana sana paşta amışş (çığlık çığlığa,Demir uyurken)


---

14.04.2011
İlk kez

annesinin kucağında traş oldu.babasını iki seferdir bezdirdiği için ben de gittim.

yıktı berberi...kuyaklarım,şaclarııım...git git gelme diye ağladı.


---

15.04.2011
Dedi

B:sen de git,buda kamaa,işe git.
böhüüü ben işe gitmicem,sana sağılcam

N:anneciğim ben de gideceğim ama ben doktora gideceğim,araba ile gidilmiyor.Akşama Alpi gelecek

B:böhüüü tamam işe git tamam mı annesi
N:tamam anneciğim.

O gidip ,ben evde kalınca çok bozuldu.şaşırdık,parka giderken umrunda olmuyorum oysa...




---

18.04.2011
İlk kez

sipariş verdi.

alışveriş merkezinde işimiz bitince,çıkmak için kapıya yöneldik.Berk,yemek yicez dedi.Yok evde yiyeceğiz dedim.
B:omaz,yukada yicez
N:ne yemek istiyorsun?
B:piyav,köpte
N:ben sana yaparım eve gidelim
B:omaz,kımızı kotukta yicez
M:ya kırk yılın başı dışarda yemek istiyor,daha yemek yapacaksın yiyelim

yukarı çıktık.Ben söyleyeceğim dedi.Küçücük boyu ile sıraya geçti.

Abla:Hoşgeldin ne istiyorsun dedi.
B:piyav,köpte bundan(salçalı olanı gösterdi) arran veyiymisin?

kendi siparişini kendi verdi:)



---

19.04.2011
Yaptı

Mutfaktayım.Berk içeriden sesleniyor

B:anneee,kokmaaa,düşmeeem.

Koşarak salona gittim.Berk;koltuğun tepesinde ayakta duruyor,ellerini iki yana açmış,bacaklarını da iki yana açmış denge sağlamış,uçak olmuş öyle dedi.Bir de bana korkma diyor.

Kalbim ne kadar dayanacak merak ediyorum


---

19.04.2011
Dedi

N:Fillerin kulakları niye büyük olur?
B:omaz
N:neden olmaz?
B:benim kuğaklarım büyüt deyil
N:senin değil,fillerin kulakları büyük.
B:oyuncak filini getirir.Büyüt deyil


---

19.04.2011
Yaptı

takla atıyor...

pazar günü takla atmak üzere,başını koltuğa koydu.yapma yapma dedi.taka atçam dedi.Öyle baktım,taklayı nereden biliyor diye.o da öyle baktı.

Dün okuldan almaya gittiğimde;beni Işıl'a şikayet etti.Takka atçam annem kızdı dedi.Genelde hayaller anlatıyor,bu sefer doğru söyledi.Işıl ;at bakalım Nil görsün dedi.

Üst üste taklalar attı.Anası korkak,oğlu gözü kara...


---

19.04.2011
Yaptı

Dün babam bize geldi.Benim içeride işim vardı.Babam ve Berk mutfakta.Şangırtı sesi ve sessizlik.Babam;Berk kırdı bardağı dedi.Kendisine yasak olduğu halde rakı içmek istemiş bardak almış,dediğine göre diğerini Berk almış.

Berk durdu durdu.Anne ben kımadım.Ben almadım.Dedesine parmağını sallayarak sööleme,çaka söölemee dedi.

Sanırım babam büyük bir çocuk olarak Berk'e attı suçu ama Berk kendini savundu:)


---

21.04.2011
Dedi

kokma annesi ,(gözünden yaşlar akarak) acımadı

çamaşır sepetinin içinde,oyuncakları ile otururken,aniden masasının üstündeki oyuncağını almak istedi,dengesini kaybetti ve sandalyeye çenesinin sol tarafını çarparak düştü.Ağızında şeker varken!!!

Hemen koştum,kafasını çarpmasını engelledim.Çocuğu tutacağıma,şekere yöneldim,bu yüzden çenesini vurdu.

Canı yandı;ağlıyor ama beni teselli ediyor.Yanağımı okşayarak,kokma annesi acımadı diyor.




---

22.04.2011
Dedi

"Küççük küççük ema" yeşil eriği görünce çok sevindi,eriği,küçücük yeşil elma sandı.

Geçen sene de yemişti,demek ki elma sanıyormuş


---

23.04.2011
Dedi

alpi'nin bisikletini genç bisikleti sanıp, metroya binmelerine izin vermeyen metronun güvenlik görevlisine, haklı olarak ,deli gibi sinirlenen Elif,söylene söylene kapıdan girer.Ses tonu sinirli kadın ses tonu.

Heyecanla Alpi'yi bekleyen Berk,Elif'in kendisine kızdığını sanır (öğretmen ses tonundan herhal :P )

E:söylenir söylenir
B: ben bişiy yapmadım, ben bişiy yapmadım

Elif farkedip ona kızmadığına ikna etti:)



---

23.04.2011
Yaptı

Elif, Alpi ve Berk'e çiçek olun dedi.Berk oldu!!! Ben şaşırdım.

Okul klasiğiymiş:) Çiçek ol diyorsun,kollarını göğüslerinde birleştirip,sessizce oturuyorlar ve Berk de!!!




---

25.04.2011
Yaptı

Bütün çocuklar gibi,atlıkarıncada annesine el salladı:) hem de her seferinde:)


---

25.04.2011
Dedi

B:buğda dur pop,kızıyoyrum.seni bir döverrim
N:anneciğim döverim ne demek,çok ayıp
B:ayıp deyil döverrim.


---

25.04.2011
Dedi

sana o kayay dedim annesi o kayay.pağdoon de bana




---

25.04.2011
Dedi

Muyat otuy düşün.ayla bilaz.

berk'in istediğini yapmayan babası, onun taklidini yapıp böhü deyince,okuldan öğrendiğini bize sattı:)


---

26.04.2011
Dedi

B:annesii yıkaydın mı? şaçların ışlak mı?
N:evet anneciğim.
B:anne anne anne bunu amaa,ışlak güzel,elleyeyim mi?
N:ama kurutmazsam hasta olurum.elle tabi.
B:güzel mi odun sen
N:evet
B:gösüne ne yaptın
N:rimel sürdüm.
B:yimel mi? ben de süğcem
N:olmaz Berk bu benim,anneler kullanır.tamam mı?
B:tamam.babaya yok.Berk'e yok.
N:evet anneciğim.
B:sana kaypuzlu sakoz vermicem annesi
N:tamam anneciğim.



---

26.04.2011
Dedi

B:senin baban vay mı?
N:var anneciğim,benim babam senin deden
B:senin baban vay mı?
N:var anneciğim benim babam var.Benim babam senin deden.

Bu fasıl 3-4 kez sürdükten sonra.

B:senin baban vay mı?
N:cevap yok
B:dedem mi?




---

27.04.2011
Dedi

ezogelin çorbası yamek istemeyen Berk suratını astı.Anneannesi

Neden yemiyorsun Berk dedi
B:yaylı omuş bu çoba
N:ne dedin?
B:yaylı omuş bu çoba
N:yağlı olmuş.hım nasıl yağlı olmuş
B:böle böle yaylı,sevmiyom

babam çok güldü,annem bir sen eksik kalmıştın gurmelikte dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder