11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (nisan 2010)

15.04.2010
Yaptı

sehpanın üstüne tırmanıp elde edemediği mumluğu alıp kendini alkışladı (ben ona bilgisayardan müzik açmaya çalışırken alkışa döndüm gördüm dakika değil saniyler içinde)


---

15.04.2010
Dedi

sen (küplerle oynarken sen yap annecim dedim o da bana kızarak sen dedi.ben birşey olmamış gibi sen yap dedim o yine kızarak sen dedi.ve net söyledi ş ile değil s ile ama e biraz inceydi


---

16.04.2010
Dedi

başak teyze anneme önerdiğin mısır gevreğine bayıldım annem diğerinden alıyordu kahvaltıda 2 kase yedim hem de sütle anneannem şaşırdı teşekkür ederim


---

16.04.2010
Dedi

ikiçocukannesi teyzecim ben dans ediyorum aslında annem doğru müziği çalmıyordu sen önermişsin çaldı azıcık ben iki yana sallanıp alkışladım


---

19.04.2010
Dedi

3 gündür bezime bile yapmıyordum kakamı bugün nanem beni götürdü annemin banyo dediğe yere hadi bu sefer yapayım dedim aaa hoşuma gitti bitince nanem alkışladı sonra foşşş yaptık öğlen ben nanemi götürdüm yine aynı şeyler oldu



---

20.04.2010
Dedi

annemi bu akşam çıldırttım... önce kapıdan girer girmez öptürmedim nanemin kucağından inmedim.
sonra taze fasulye pilav yoğurt tan oluşan menüyü görür görmez yaygarayı bastım iki gözü iki çeşme ağladım sonunda anladı annem yemiyeceğimi

elinden tuttum mutfağa götürdüm pazar günü beraber omlet yapmıştık biliyorum malzemeleri dolabı açtırdım yumurtayı gösterdim annem koptu tabi sonra kucağından indim kaşar peynirini görmüştüm babam koyarken çekmeceyi açtım aldım annemin hoşuna gitti sanırım  neyse yaptı omleti ama yemedimmmm

tepindim annem ateşim var mı dişim mi çıkıyor diye öğrenmek için çok çabaladı göstermedim

sonra kakam var diye kandırıp annemi banyoya götürdüm ohhh denk getirip üstüne işedim

sonra mutfaktan çıkmak istemedim ne tehlikeliyse yaptım annem yapma deyince sinirlendim gittim dolaba kafa attım kaşımın üstü hafif kızardı annem buz koydu onun için de tepindim annem bana kızdı gittim yanağımı uzattım öpsün diye kızgınken de öpüyormuş kenara  yazdım

babam gecikti bunun için sürekli mızlayarak annemi sinir ettim

babam geldi koşarak sarıldım annem bunları benim yerime yazarken ben hala uyumuyorum çok uyuyor diye şikayet etmiş ya bugün ama keyifim yerinde babamla yatakta gülüyoruz



---

21.04.2010
Dedi

annemi üzdüğüm için bugün 9 da uyandım mutlu olsun biraz diye ama bana belli olmaz :))


---

22.04.2010
Dedi

hülyavetuna teyzecim annem adıma teşekkür etmeyi unutmuş tarhanalı balığı yedim balık olduğunu anladım ama hadi acıdım bu seferlik :)


---

27.04.2010
Dedi

lili gel dedi.annecim lili ben miyim dedim.lili al dedi topunu verdi bundan böyle adım lili (nil in kısaltılmışı herhalde :)


---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder