10 Ekim 2011 Pazartesi

kime benziyor ki?

Seneler önce,ben lise ikiye giderken tanıştım babanla...Tabi burada sana,o zamanlar çıktığımız kişilerin yakın arkadaşları pozisyonunda olduğumuzu söylemeyeyim.Babana göre "geçmiş onca yıl,kimseyi aldatmadık" diyor,ama ben "arkadaşımın aşkısın" geyiğinde sürdürüyorum bu durumu.Valla bak o yıllarda iki yakın arkadaştık biz.Ne ilişkiler devirdik,ne hikayeler ama hep birbirimizin hayatında olduk,dost adı altında ve gerçekten o tavırla.Yan gözle bakmadım ben hiç babana,o bakıyordu sanırsım zaten hep yan yan bakar :P

O zamanlar Makbule Teyzem,senin babaannen,benim annem...Salonunda bir fotoğraf vardı.Ben bayılıyordum.Ne olur ben hamile olunca bana ver bu fotoğrafı,benim de oğlum böyle muzır baksın ne olur diye yalvarırdım.Gülerdi,ah ah derdi,muzır olmasın kızım derdi.O yıllar Makbule Teyzem ile babana kız beğendiğimiz yıllardı...

Yıllar yıllar yıllar sonra evlendiğimizde,babaannen al işte senin oldu fotoğraf,bak bak dur demişti.O kadar uzun uzun baktım ki o fotoğrafa.Babanın sessiz görüntüsünün altında,muzır bakışlı o çocuğu çok sevdim ben.Önceki yıllarda bu çocuğu babandan daha çok sevdim bile diyebilirim ya da o çocuk başkaydı ben onda babanın tüm içini görüyordum...

Yıllarca her gidişimde evlerine uzun uzun baktım o fotoğrafa,benim de oğlum böyle olsun diye diledim.Sonra sen oldun,be kardeşim bu kadar da benzenir mi? hayır benzemiyorsun işte banane.Nasıl bir histir bilir misin,şimdi bilmezsin tabi,herkes aaa tıpkı babası dediğinde,ben bozuluyorum.Niyesini bilmiyorum,bozuluyorum kardeşim...Ama rengini benden aldın,bunu derim sürekli,her ortamda,bir de gıcıklar,aynııııı babası,(tüpçü olacak hali yok) haaa evet rengi sen.Kusur gibi şerefsizim,belki de bundandır bozulmam.

                   


Evet, aynı bakış tamam ama rengi benim rengim işte...

Muzır bakar,çapkın bakar,güzel bakar benim oğlum...






Görüldüğü gibi tıpatıp benzemiyor,andırıyor :)

Tıpatıp benzemek böyle olur,şimdi alakası olmasa da,yeğenim bir zamanlar aynı bendi...


                                     

12 yorum:

  1. ağzını yediğimmmmmmm....

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum eski fotolara , harika bunlar

    YanıtlaSil
  3. evet, babasına çok benziyor ama senin fotolar da bir harika özellikle vita kutusunun yarısının göründüğü fotoğraf kesinlikle çok güzel. Çok şeker bir çocukmuşsun sen kıvırcık:)

    YanıtlaSil
  4. Özge;hoşgeldin:)) Hangimizin:P

    Hayat;ben de,ben de...

    Fadiş; ama rengini benden almış:P Biliyor musun,yeğenimin fotosu ve benim fotomu yanyana gösterince herkese,hangisi daha iyi çıkmış diye sorduydum,sadece bir kişi aynen senin gibi vitayı farkettiydi,ben kim farkeder merak ediyordum,çünkü 74 senesi o yıl,ve çocukluğumuzdan bir anıdır artık vita:)Kıvırcık dedi yaa:)))))

    YanıtlaSil
  5. nil:))))))) tabi ki oğluşumunnn güzel ağızlımm güzel dişlimmm ömrüm olursa eğer 40yaşına da gelse berk ağzını yicemmmmmm diye bağrıcam buralarda gördükçe...
    hoşbuldum:)

    YanıtlaSil
  6. yok yo anneyi de andiriyor :) andiriyor canim resmen andiriyor :)

    ben de Fadis gibi vita kutusuna baktim kaldim nasil bunca margarin yermisiz biz :)

    YanıtlaSil
  7. Gülçünüm:))))Saaa en bi büyük pasta yapçam:)))

    Not:dalga geçtiğini anlasam da,ilk benzetene ödül verecektim:P sözüm söz:))))

    YanıtlaSil
  8. Çok şekersin ya :)) Sen bak bak fotoğrafa, benzesin diye dualar et sonra da benzedi diye bozul :)) Tamam tamam aynı babası değil, andırıyor :)

    YanıtlaSil
  9. Renk'im,ben arızayım diyorum inanmıyorsun:))))) Bakışı benzesin dedik alla alla:)) Andırıyor de mi,benzemiyor:)))

    Taaamm sana da en büyük bi pasta yapçam:)))

    YanıtlaSil
  10. Nil, ayak parmaklarima kadar kizardim kizim! Cuma aksami yaptik daha bu muhabbeti. Yegen ayni sen yalniz. Gelin de sana bakip durmus anlassilan:P

    YanıtlaSil
  11. Sen aman tanrım Berk bu derken aklımdan bunu yazmak gecti:)) ama adı gecen gicik sen degilsin:) sen benim icin sıradan degilsin ben halka dedim:)))))

    YanıtlaSil
  12. Nil'im sen yanlış foto koymuşsun.

    Nurturia'ya gelinlikli bir pozunu koymuştun,tam apartman kapısından çıkarken (hatırladınmı) o fotoyu koysaydın bak gör herkesler sana benzetecekti.

    YanıtlaSil