11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (temmuz 2010)

01.07.2010
Dedi

daa, gee...
berk kotuk tepesinde anneannesinin yanında parmağını yukarı kaldırıp,daa diyor,sonra beni gösterip gee diyor.
N:bu ne demek anneciğim!!!Ben gee miyim?
Anneanne: Fotoyu anlatıyor,anne gelin baba damat
Baba eve gelir Berk hünerini sergiler bu sefer dokunarak burunlara:) daa (babanın burnu) gee(annenin burnu)




---

04.07.2010
Yaptı

cafenin bahçesinde abi,abla ayırt ermeden herkesi ooo ooo diyerek okşadı,sarıldı.kendinden 2 yaş büyük abi,bisiklet park yerlerine tırmanıyordu o da tırmandı!!!Hoop yukarı şaşırdım kaldım.Aynı abi,ağaca tırmanıyordu berk ağaca sadece sarılabildi ama nasıl  dikkatli gözlüyor ayağını kaldırdı cesaret edemedi:)))


---

07.07.2010
Dedi

"addda" dedi.Ada'nın resmine bakarak hem de dleri bastırarak


---

12.07.2010
Yaptı

yatağımızın krem-beyaz başlığına yıldız çizdi.harbi yıldıza benzedi:)
Murat: aaa yıldız çizdi dedi.
Nil:Nereye ,nasıl ??Anneciğim bu ne?neden buraya çizdin nerde senin resim defterin.
Berk:dıl
Murat:Aaa yıldız dedi aferin oğluma benim
Nil:bravoo babaya da berke de nah konuşur bu çocuk


---

13.07.2010
Dedi

anniee dop hav (işaret de ediyor dolabı)
uleyn hav =köpekti ne istiyor bu ?
N:anneciğim ne istiyorsun sen al dolaptan?
B: hav (gülüyor bu arada)
en sonunda açtı dolabı gösterdi oğlum havuç istiyormuş işaret diliyle daha rahat anlıyorum kelimelere alışık değilim:)))


---

13.07.2010
Yaptı

kaç yaşındasın Berk?
hemen yere oturup bir eliyle diğer elindeki parmakları 2 yapmaya çalışıyor arada hııııııı diyor gösteriyorum.2 yapıyor(en azından deniyor henüz 3 parmağı tam kapatamıyoruz) ama döö diyor (dört)


---

13.07.2010
Yaptı

Dün sabah evden çıktığımda 2 salkım üzüm vardı dolapta.Bizimki gelip gidip koparıp yemiş.Annem peşinden mutfağa gittiğinde üzüm tabağını bir üst rafa koymuş.Sonra Berk ortadan kaybolunca peşinden gidince Berk'i üzüm tabağına uzanmak için dolabın sebzeliğinin  önündeki yere çıkmış üzüm yerken bulmuş tabiyki saniyeler içinde:)Dün 2 salkım üzümü yemiş (salkımlar küçüktü:) ayarı ve sınırı yok


---

14.07.2010
Yaptı

arabadan indik.eve gireceğiz,parktaki düğün salonunda yine "hem kaynasın,hem oynasın" çalıyordu.yine oynadı.parkta oturanları eğlendirdik.ama bu sefer ısrarlarına kanmadım sadece sallandım:))alkışı duydukça coştu,aferin delisi:))


---

14.07.2010
Yaptı

sezen aksu dinledi,kaybolan yıllar ...alkışladı mımmmım dedi.ellerini iki yana salladı (kuzeninden öğrendi) (çakmak verecektim,korktum:P


---

16.07.2010
İlk kez

"memma"(merhaba,hem tokalaşarak,Yasemin Ablasıyla)


---

22.07.2010
Dedi

bevvk (adın ne sorusuna)


---

22.07.2010
Dedi

babba cuppp,hor hor (anneannesi ile öğlen uykusuna yatarken,babasının uyumasını anlatıyor ispiyoncu)(babası hadi cup yatıyoruz diyor akşamları)


---

23.07.2010
İlk kez

bonibon yedi,gözü döndü:)(arkadaşım berk'i ziyarete geldi,eli boş gelmemiş! zor aldım elinden)


---

23.07.2010
Dedi

Çiii (Çiçek ile telefonda görüşürken )


---

23.07.2010
Yaptı

kapı açılır açılmaz yine,komşu ziyareti yaptı.Bu sefer ev sahibi ,"5 dakika dursun,getiririz biz,noolur" dedi.(daha önce geçin nolur 5 dk derdi) 5 dakika sonra kapı çaldı,elinde meyva tabağı ile Berk içeri girdi "oooo diyerek,elini sallayarak,kapıyı komşunun  suratına "kapattı.Sonra tabağı bana uzattı,"anniee,mammaa" dedi.yiyecekmisin? "ıhhh ıhh" niye aldın o zaman? kapıyı göstererek,"all,all" (al demişler)Artık muhabbet ediyoruz:)))


---

23.07.2010
Dedi

aççh açhh,doddo,aooo,tickkk,amamam
N:Tamam anneciğim,ama bak saate daha var zamanı (dodo,uhah,tickles,yumyum babytv karakteri)

B:saati göstererek ıhhh,tv 'yi göstererek açhh(anlamadım sandı)
saati gelince açtık.kucağıma uzandı kahkahalarla izledik.İlk kez dün akşam,bittiğinde el salladı küçük dostlarına...


---

28.07.2010
Yaptı

sürekli diş fırçalamak istiyor.
N:anneciğim,şimdi olmaz,yemek yiyeceğiz sonra fırçalayacağız.
berk:hızla banyodan çıkıp,mutfağa koşar.dolabı açar,3 tane üzüm alır yer.sonra banyoya ıhhhhhh (oğlum yemeğini yemiş,dişini fırçalayacaktır yani fırçayı ısıracaktır)
N:!!!!! fırçayı verir,çünkü cevabı yoktur:/


---

29.07.2010
Dedi

çabuuu çabuuu vee vee(çabuk çabuk ver ver)
babama kahve servisi yaptım.Berk hızla salona girdi benim arkamdan baktı anladım birşeyler olacak salondan çıktım annemle mutfak kapısında bekliyoruz Berk dedesine çabuu çabuu vee vee dedi.Babam ve biz şok.Bizim kahveyi vermeyeceğimizi net biliyor.Dedesinden çabuk bir şekilde istiyor


---

30.07.2010
Dedi

aşanşöö (asansör)


---

04.08.2010
Yaptı

Parmak boyası ile el baskısı yapmış....Gösterdiler.Benim Berk mi dedim!!!!!


---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder