7 Ekim 2011 Cuma

bir kar masalı

İlk öğrendiğimiz gün,Nurturia'da sevinç çığlıkları attık.Yakında Appstore'da dediler.Nokia'ya ihanetim bu üç kadın yüzündedir :))

Berk ve Melis Ece ayfonda ,"Bir Kar Masalı" ile tanıştıklarında,gururla benim arkadaşlarım onlar dedim.Melis;

-Hala ,kim için yazmışlar bu masalı dedi..

Kulağına,senin için ve tüm çocuklar için  dedim.Nasıl mutlu oldu,"ama benim için de" dedi durdu.Biliyor musun,belki kitabı da çıkacak dedim.O belki, gerçek oldu!!!!


Siparişlerim geldiğinde, imza için Esra ve Oip'e yolladıktan sonra,telefonla bildireceğim Melis'e senin için kitabı da geldi diye...

Berk için; Kallı Maysal o...Ona göre,her telefonda var,illa bakıyor:))) Şimdi elinde olacak...

Nasıl gurur duyuyorum anlatamam...Nasıl seviniyorum yerlerine...Ben sayelerinde oğlumu ve yeğenimi sevindiriyorum,onlar kaç evdeki,kaç çocuğu..İyi ki varsınız,iyi ki yetenekleriniz buluştu,iyi ki...

Yolunuz açık olsun!


idefix  ve  kitapyurdu 'ndan online  alabilirsiniz....


Nurturia'nın sihiri bu bence...İyi ki varsın Nurturia...Başarılarınızın devamını diliyorum...

1 yorum:

  1. Elbette Berk için, elbette Melis için, elbette tüm minik parmaklar için :)

    YanıtlaSil