24 Ekim 2011 Pazartesi

vakvuyin sen bizim herşeyimizsin

Ne güzelsin vakvuyin,kurtarıcımsın.İyi ki, binyüzbeşmilyon kere izledik seni.Repliklerini ezberledik.Her seferinde ben de ilgiyle izliyorum,izlettiriliyorum!

Bir de,heryerde varsın.Evde olay oluyorsun,sen külodun üstünde yoksan,pijamanın üstünde,hatta bornoz,giyilmez.Sürekli tamam alacağım sözleriyle arıza gideriliyor.Hatta sen de giy önerileriyle,aklımda güzel bir fikirsin.Maytır (matıldan terfi ettin) ve yucii ile bölünmez,ayrılmaz bir bütünsün.Arabada hiç yapmadığı şeyi yapmak isteyip,"öne geççemm senin yanına" dediğinde,"ama vakvuyin trafik kurallarına uymadığında,nasıl ceza aldı" denilerek,durum yatıştırılır.


Hayatımızın taa içindesin,vakvuyin.Örneğimizsin,idolümüzsün,sen bizim herşeyimizsin...

Not1: Teyzelerine laf atacak kadar büyüdü.Arabaya bindik,Hayat'ı sevinçle karşıladı, efendim özlemiş.Sağına döndü,camdan bir baktı,Yeliz,Elif ve Ellif."Vaaaavv Vaaay bee,vay beee" diyerek heyecanını belli etti.Seslendim,oğlumu görün diye.Yeliz ona yumulurken,beyefendi çok mutluydu.Dikkatli bundan böyle,attığınız adıma dikkat edin,keskin gözleriyle görür ve tanır,bir de geveze ve dedikoducu.Fil hafızası da var,aman diyeyim:)

Not2: Cumhuriyet Balosu,katılım sağlanamadığı için iptal olmuş,çok üzüldüm.Oysa ne çok sevinmiştim,ben bazen masrafa zerre önem vermediğim durumlarda,başkalarını anlamakta zorluk çekiyorum.Ne yapalım,biz de oğlumla kutlarız bayramı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder