6 Ekim 2011 Perşembe

neden...

İki hafta oldu diyete başlayalı...Artık sinirlerim bozulmaya başladı,bitter çikolata yemeden hayatın anlamı olur mu?

Niye zeytinyağlı havuç salatası düşmanmış bana? Oysa ben çok severim kendisini...


Şu sıralar tv'de reklam izleyesim yok,kola reklamı çıkınca kaçıyorum.Gidip balkona sigara içiyorum.

İyi de bu kavitasyon bitince,ben formuma gelince; yine içemiyecek miyim?

Niye Eti'nin brownisini yiyemiyorum.Ya intense ya intense ???

Alçak vücut!!! Ben sana hep neşeli,güzel şeyler yedirdim,sen niye bana yağ oranı olarak geri dönüyorsun ki?

Patates kızartması,köfte,zeytinyağlı salata!! Ah ot bile zeytinyağı ile güzel kardeşim.

Kavitasyon bitince,normal birine benzeyen :P, çünkü "pilav yersin, az yersin" diyen beslenme uzmanı, yağ yok dememişti ama unu şekeri hayatımızdan çıkaracağız dedi.Böhü resmen böhü...

Pizza,kıymalı pide,ıspanaklı börek,kek ulan kek!!!! Ya tiramisu yanında kahve...

Neden be neden en sevdiklerimi aslında sevmemeliyim?

Kim lan bu,pizzayı icat eden ? Hırsımı almam lazım,hele lazanya kim yaptı ilk kardeşim hadi yapanı geçeyim,kim yaydı bunu kardeşim? Niye bu tatlardan haberim var ve neden be neden zaaararrrlı?

Geçmez hayat böyle,bir pişi davetini,üstelik en güzelini yaptığını hayal ettiğim birinden alıp,kavitasyon günü böhüüü diyen biri oldum.

Kaldı bu haftasonundan sonra 4 adet kavitasyon...Spora devam edeceğimden,önce hangisini yiyeyim

*Pizza + kola
*Pide + kola
*Acı soslu makarna+ kola
*Tiramisu+kola+neskafe
*Hamburger +kola

Kolayı içeceğim kesin...Magnum da patlatsam mı acep? İyi beee,haftada bir "yaşıyorum,hayattayım" günü yapayım ben bari...

Zeytinyağı; canım içi,meğer sen ne güzel bir tatmışsın,bundan sonra en iyi yerden alıp,sana özel muamele yapmayı düşünüyorum.

4 yorum:

  1. kıyamam sana:( senden bi tane de bizim evde var. haklısın valla.
    ama çok güzel olacaksınz yavrım hem de sağlıklı öyle düşün. çok yavan geliyor değil mi sana, haklısın biliyorum ama biraz motivasyon be güzel arkadaşım olacak olacak

    YanıtlaSil
  2. pizza+kola olsun en çeşnilisinden ben altı aydır yemiyorum pizzayı, kola ise arada bir zero olanından, onu da bir böcükle renklendiriyorlarmış ya yeni öğrendim ben belki iştahın kesilir diye söylüyorum ama bunda bile vazgeçemedim ben zerodan:)Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. ah ah bu diyeti niye hep kadınlar yapar bence önce bunu çözmek lazım.. ay belki bende türkkasımla mutluyumdur.. hayır olamazmı yani.. özel menüne gelince ben tercihimi makarna+ kolada yana kullanırdım..

    YanıtlaSil
  4. hamur işi ve tatlı olmadan yaşayamam beeennn... bu nedenledir ki ne diyet yaparım ne de yaptıranın yanına uğrarım. göbeğimle mutsuz da olsam napim? " YAŞASIN YEMEK YEMEEEEKK"

    YanıtlaSil