11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (mayıs 2011)

02.05.2011
Dedi

eve duş kabini ölçüsü almaya gelen ve abla ev sahibinin adı nedir diye soran cinsiyet ayrımcısı çocuğa

B:Muyat kınaycı dedi.
CAÇ:adres nedir? (ayrı bir cins geldiği evin adresini soruyor)
N:6182 dedim
B:atıbiy dedi sustu.Anneye sor dedi

koptuk:)


---

02.05.2011
Dedi

B:annesiii biz bakkaa gidiyoyruz meyak etmeee


---

05.05.2011
Dedi

okuldan almaya gittiğimde;

B:anneee,sana yüprüz yaptım.
N:aaa öyle mi,ne süprizi
B:yesim yaptııım.
N:güzel oldu mu?
B:güşel güşel odu.
I:tamam süpriz anneye bu kadar anlatıyoruz.
B:bu kayay annattım sana
koşar sarılır,
B:anneeemm güşel annneem (yanaklarımı okşayarak)


---

06.05.2011
Dedi

B:şşşş (parmağıyla sus işareti yaparak) anneye söleme,yüpriz tamam mı annesi?
N:tamam anneciğim.
B:öyretmene söleme
N:tamam anneciğim?
B:anane,babane,anne gecek,Berkler gecek baba yok gemicek tamam mı annesi?
N:tamam anneciğim
B:sana yesim yaptım söleme tamam mı annesi
N:tamam anneciğim.


---

06.05.2011
Dedi

Duş kabini montajına geldiler.Berk de, banyonun karşısındaki odada,kaka yapma eyleminde ve kalkamıyor:)

B:abiiii,beykle beni.kaka yapıyoyrum.
abi:tamam, kerataya bak.(yanındakine söylüyor)B:keyete deyil,Berk




---

12.05.2011
Dedi

Anneannesini gösterip;

Söle buna annesi,kığeşe gitçem ben,Kağan beni bekliyo.

Annemde kalıyor hasta diye,iyileşti,nankörlük yapıyor:)


---

12.05.2011
Dedi

B:seni duymuyoyrum dede,ıslal etme,bilaz sona yicem.
D:senden öğreniyor böyle konuşmayı
N:yani baba,yine beni azarlayacak birşey buldun
B:anneme kızma dedesi
D:kızmıyorum dedeciğim,sen yemeyince üzülüyorum
B:ayla o zaman
N:Berk,ayıp ama neden ağlasın şimdi dede
B:seni duymuyoyrum anne.aaa ıslal etme


---

12.05.2011
Yaptı

Oyuncağının üstüne basıp,

"kuğtacam ben seni,bekle" diyor

kendi hayalinde oyunlar başladı.genelde,vurdulu kırdılı:)


---

13.05.2011
Yaptı

kızma efekti:püüüü


---

13.05.2011
Yaptı

İnternetten,çocuk şarkıları dinliyoruz."Mini mini bir kuş" çalıyor.Berk baktı baktı,

B:eve gemiş,doğap açmış,ham ham yapmış çoğcuuk
(alakasız bir melodi ile söylemeye çalışıyor)

Bir süre düşündüm ne ola ki.Google sağolsun.Onu da çaldık:)

Hareketleriyle söyledik,çok hoşuna gitti.

Bir gün, bir gün ,bir çocuk eve de gelmiş kimse yok:)))


---

13.05.2011
Yaptı

Sofrada,boş su bardağının içine bebeklerini koydu.

N:Ne yapıyorsun Berk?
B:agamları yıkıyoyrum
N:ama anneciğim olmaz ki
B:yıkaymak güşel di mi annesi
N:.......... evet anneciğim ama istersen plastik bardak vereyim,senin küvetin gibi olur mu?
B:tamam
N:turuncu renkte bardak verdim
B:bu şeşil deyil
N:olsun anneciğim,adamların küveti turuncu olsun
B:tamam


---

16.05.2011
Dedi

Dün oyuncakçıdan,abaküs aldırdı.

Abaküslerin önünden geçerken
B:abaküüü dedi
çok şaşırdık!!! okul farkı.Elinde abaküs,sayıyor
biiir,ooonnn

:)) gerisi yok:) isterse arada atıııı da diyor:)


---

17.05.2011
Dedi

Apartmandan çıkarken,kapı hızlı çarptı

B:hödüm patladı dedi.

tabiyki benden öğrendi.benim durmadan ödüm patlar:P


---

17.05.2011
Dedi

Park yatağını kuzeni için hazırladık.Önce neden odasından çıkardığımızı,Melis'in de onunla eşyalarını paylaştığını anlattık.

Dün yatağı hazır halde görünce;o benim yatağım dedi
N:anneciğim Selim'e verdik değil mi,sonra geri alacağız
B:şimdi geyi allalım
N:Berk ama tamam demiştin
B:vayzgeçtiiim,alla alla

ikna ettik:P


---

23.05.2011
Dedi

B:çampiyooo Feyeybağçe di mi annesiii
N:evet aşkım,babana da söyle anneciğim:)


---

23.05.2011
Dedi

B:aylama Demil,anne ağaba kullanıyor

B:Demil,tikkat et düşme

B:Kuçeee yıkaydın mı sen?




---

23.05.2011
Dedi

N:anneciğim,şimdi Yağmur'un partisine gideceğiz
B:yağmul yaymasın

N:anneciğim bak Güneş...ne güzel ama değil mi?
B:görmüyoyrum yede Güneş?


---

23.05.2011
Dedi

N:haydaa,bu öksürük de nereden çıktı şimdi?
B:ağzımdan


---

24.05.2011
Dedi

Gülsüm:Berk istanbul'u sevdin mi?
B:eveet
G:ben de İzmir'e geleyim mi?
B:gel
G:beni nereye götüreceksin İzmir'de?
B:bakkala

Gülsüm'ü sevdi,Güneş'e baktı baktı "güzel di mi annesi" dedi.Gülsüm'e değer verdi,bakkala götürecek:))


---

25.05.2011
Dedi

Servisten indik,eve yürüyoruz.
B:yereye gidiyoz annesi
N:eve gidiyoruz anneciğim
B:Kuçe yede?
N:istanbulda anneciğim,kendi evinde.o da bize gelecek,Demir de gelecek
B:huçağa bincekler mi?
N:evet anneciğim.
B:kıymızı yatayk da gecek mi?
N:çok mu sevdin sen kırmızı yatağı
B:keyebek göğdüm
N:evet kelebekler vardı.
B:(ağlama modu)Kuçe gesin,Alpi gesin
N:kucağıma aldım.Anneciğim gelecekler,biz hadi asansöre binelim
B:mızıldıyarak...ben huçağa bincem,kuçe'ye gitcem,kosk istiyoyrum ben
N:kosk mu?
B:evvet kosk istiyoyrum
N:Tuğçe mi verdi kosk?
B:evvet.
N:....haaa tamam peynirli tost yaparım şimdi sana ben tamam mı?
B:tamam


---

27.05.2011
Yaptı

Gece öksürdü,uyandı...öksürdü, uyandı.Su istedi.
Öylece bakakaldım...yattı...Birden kalktı,sert bir ifade ile
"Yat" dedi.
Yattım.Hemen boynuma sarıldı,uyuduk.Öksürdü,uyandık yine su istedi.İçti,ters ters baktı baktı,"Sen git,babam gelsin" dedi.


---

28.05.2011
Dedi

İki adet iğne yemesi gerekti.İlkini yerken,ateş düşürücü de eklediler,yaktı biraz.Çok bozuldu,süreki istemiyoyrum dedim sen tuttun beni dedi.Git annesi diye kapris yaptı aklına geldikçe...

Sabah ikinci iğneyi vurulmak için erkenden yola koyulduk,Yereye gidiyoruz? Ahmet Amca'ya dedik.
Hayır istemiyoyrum.Anneciğim gitmemiz lazım.Çok arıza çıkarmadı.

Hemşireyi görünce,gidelim buradaaan diye bağırdı.Hemşire'nin adı Asude,Asu diyorlar.

A:bak şimdi bacağına ilaç süreceğim,geçecek hastalığın
B:Asuuu sülme,öp geçsin
A:tamam süreyim ilacı,sonra öpeceğim.
B:tamam

bu kez yanmadığı için az mızıldadı.İşlem bitti

Öpmedin beni dedi:)


---

28.05.2011
Dedi

Akşam yemeği yedikten sonra Melis de,Berk de daha iyi oldukları için Kipa'ya oyun oynasınlar diye gittik.

1-2 saat sonra eve dönüyoruz.Arabada
B:yeden memek yemedik
N:anneciğim yedik ya evde
B:köpte piyav yemedik
N:tamam ben eve gidince yapacağım sana

unutmadı,yaptım.Yedi.Tekrar köfte istedi altı köpte yap dedi.

Yedi köfteleri,ikinci kez.Bitince sonuncusu ağzındayken;ben köpte istiyoyrum dedi.

N:Anneciğim köfteler bitti,sen yedin köfte
B:yemedim ya ( nereden çıkarıyorsun,yanılıyorsun ses tonunda."ya" dedi

koptuk.dedim ki ağzındaki ne?
B:köpte
N:ee yedin işte
B:yedim (gülerek)
Murat'la birbirimize "yemedim ya" deyip duruyoruz:))


---

30.05.2011
İlk kez

bezsiz...

Okulda bezi çıkardılar.Beni aradılar,Berk bana telefonda;"ben abi oldum" dedi.

Gün içinde sadece 1 kere altı ıslanmış.Eve gelince,çiş gelince söyle tamam mı dedi.Sana söylemem babama söyleyeceğim dedi.gerçekten de söylemedi:)) 3 kez altını değiştirdim.Her ıslandığında,üzüldü ve rahatsız oldu.

Yatarken tuvalete yaptı.Gece alıştırma külodu veya bez koymadım.Gece boyunca hiç altına yapmadı.Tuvalete de kalkmadık.Sabah babası, Berk uyanır uyanmaz tuvalete götürmüş,biraz kaçırmış ama tuvalete yapmış.

babası giyinirken,seslenmiş;"babaaaa,gedii gedii" diye tekrar tuvalete yapmışlar.


---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder