31 Ekim 2011 Pazartesi

salyaço selal çükül...

Beni şaşırta şaşırta büyüyorsun...Bazen karşımda kocaaaman minik bir adam...Bazen bebek daha...
Kelime haznen gelişti.Sürekli konuştuğun halde nasıl kayıttasın anlaşılır gibi değil...

Cuma yarım gündü işyerim ve okul...Okuldan içeri girdim,yemek yenilen yerdeler.15 kadar çocuk yemek yemekte,bir tek ses duyuluyor,Berk!!! Sezen Hanım'a birşeyler anlatıyor,Sezen Hanım karşısında büyük biri var gibi dinliyor ama gülmemek için zor duruyor.Gözüyle işaret etti,sus,belli etme geldiğini...Berk bıcır bıcır yüksek sesle konuştu konuştu...Sonra beni fark edince,nasıl sevindi.Taytil taytil diye zıpladı.

Taksi ile eve döndük.Taksi şoförü eğer,tatlı bir amcaysa,ki bu sefer öyleydi.Yolda sohbet devam eder.Tüm hayatımızı anlattı amcaya..."Annemin palası kamadı,çekel alamadık." "Ben calfulu çok seviyolum.Senin adın ne?" " Bu alaba,vakvuyin gibi hızlı gidiyol mu? " "babam işe gitmedi,nankaya gitçek,pala çekçek"

Allaha şükür; taksiden sağ salim indik,bu sefer " annee,taytil ben ananeme gitçem"  Oğlum eve gidelim. "hayıııll çok özledim ama ben"

Pazar akşamı zorla döndürdük eve...Bu arada ayakkabısının altı açılmış,onu değiştirmek için calfuldaki adidasa gittik.21 gün sonra geliyormuş!!! Leyn,yedek ayakkabı yok ki,3-4 ayda değişen ayakkabının yedeği mi olur? Oldu! İki çift ayakkabı aldık.21 gün sonra gelecek fişi,ayağımız büyünce kullanacağız.

Bir süre,"ben kendi ayakkabımı giyceeemm" diye ağladı.Oradan oyun alanına gittik.Oyun alanından çıkarken,abi,onu öpmek istedi. Berk hayır dedi.Ben sordum bu kim?

B: salyaço...
N:seni öpmek istiyor.
B:ben salyaço öpmem.

Palyaço koptu,yeni adına...

Arabada öksürük tuttu beni.Garip garip baktı yüzüme,selal selal dedi.

Sonradan aydım; helal diyor.

Bir de anneannesinde,akşam yatarken,dua etmedik demiş.Annem de sevinmiş,artık dua ediyoruz diye.Hey Allahım,ben kendi aklı başındayken kendi tercih etsin istiyorum.Neyse,okulda yatarken dua ediyorlar herhalde,ya da Berk yine uydurmada.Çünkü,annem ellerini açınca,yapıyorsun demiş.Taklit etmiş ama ellerinin içi karşıya dönük :) Annem göstermiş, "ye dicez anane" Ne diyelim annem?  "çükül çükül diyelim"...

Benden ayrı bir dünyası var,benden ayrı yürüyor bazı şeyler.

5 yorum:

  1. Olsun dua etsin annesi, iyidir:)

    YanıtlaSil
  2. ama ben senin o bıdık bıdık konuşmalayını yirim..

    YanıtlaSil
  3. Selal olsun diyorum Berk'e annesi bizim ki palyaçoları uzaktan seviyor yanına pek yaklaştırmıyor.

    YanıtlaSil
  4. Sevgi;yi valla:)))

    Fadiş; etsin tabi dua.Bilinçli olsun derdindeyim:) Biz de anneannemizle ederdik,hep de duayı bitirirken "şu oyuncak benim olsun amin " derdik,ananem duyardı:)

    Ayrıca,Berk biraz fazla gözükara beni korkutacak kadar,bir de okuldan da biliyor salyaçoları:) Deniz de alışır merak etme,okul çözüyor herşeyi:)

    YanıtlaSil
  5. koptum!!! nasıl atlamışım ben bunu. sabah neşesi oldum yeminlen hadi öptüm kaçtım gari

    YanıtlaSil