11 Ekim 2011 Salı

berk'ten seçmeler (eylül 2010)

03.09.2010
Sözlük
Kelime: elmaa
Anlamı: elma
net şekilde elma diyor

---

03.09.2010
Sözlük
Kelime: armu
Anlamı: armut

---

03.09.2010
Sözlük
Kelime: ooo
Anlamı: alo
telefonu eline alıp ooo diyor

---

03.09.2010
Yaptı

oturmuş koltuğa, kendince melodik bir şekilde kafasını sallaya sallaya "hıhııı hııı tik tik "diyor,alkışlıyor.

kreşde öğrendi sanırım bu bir şarkı sonunda tik tik var ya da oğlum öyle diyor:))) (bunu çözemedim ,bensiz birşey öğrendi ve ben anlamıyorum büyüyor işte:)))


---

12.09.2010
Dedi

"aliiii"

telefon elinde,aliii deyip duruyor.Alo anlamında.ooo dan daha iyidir:)


---

13.09.2010
Dedi

"ssitt"
seçim sonuçlarını haberlerde izlerken biraz küfür ettim.Berk önce beden hareketlerime güldü,sonra "ssitt" dedi eliyle tv yi işaret ederek aynı benim gibi...Murat'ın olaydan haberi yok.Her kelimeyi unuttuğu gibi bunu da unutsun.eşşek herif diğerlerini, bir  seferde söylemiyor.üzüldüm aynı el hareketini yapıp söylerse küfür olduğu anlaşılacak.


---

14.09.2010
Yaptı

Nil'in oyuncakları ile sakin sakin oynayan Berk'i görünce aklına muziplik gelir
N:Berkkk,pipi nerde?
B:öyle bir kalır.Eliyle yoklar.Yoo der.ama şaşkın.Bir çırpıda odasına gider.Nil de peşinden.Berk yatağına yatar,altının değiştirmesi için.pipiyi görür,rahatlar

Evde çocuk olması ne güzel yaa durduk yerde eğlence:))))


---

14.09.2010
Yaptı

"uh ah dev adam" çalmaya başlar.Berk deve-cüce oynamaya:)))

Çok güldük dev'i deve anlıyor:)))


---

20.09.2010
Yaptı

d&r 'da kitap bakan bir bayanın kalçasını elledi

Pusetinde oturuyordu.Biz onun baktığı yöne değil,diğer yöndeki kitaplara bakıyorduk.Kadın Berk'in önünde duruyor.Gördüm ama anlık oldu.Elledi kadının kalçasını.Kadın hışımla döndü,Murat'ın esmer suratı bordo oldu.Ben pardon dedim.Kadıncağız sesini çıkarmadı.Çapkınım  Berk:))) (bu arada kesin anlıyor bu çocuk güzelden o kadar diyim yani)


---

22.09.2010
Yaptı

akşam evde boya kalemlerini ve resim defterini aldı.kendi sandalyesine oturdu.bana yemek masasını gösterdi.kalk bu sandalyeye otur dedim.Ihhhmış.sandalyesini ortaya çekiyor elinde defter,kalem eliyle işaret ediyor.Masa istiyor:)))


---

22.09.2010
Yaptı

kreş müdürü güzel bir elbise giymiş,biraz kısa kadının bacaklarını okşamış.müdürün eşi,bildiğin çapkın diyordum harbi çapkın dedi.dokunmayı çok seviyor.


---

22.09.2010
Yaptı

banyodan sonra komidinden birşey istiyor veriyorum değilmiş.söyle ne istiyorsun dedim.Berk adını söyle ne istiyorsun?
B-site dedi.
N-site ne anneciğim.
bakıyorum komidine site ne olabilir?kalktı aldı.sterimar:))) evde niye fısfıs demediğimizi dün düşündüm ama öğrenmiş site:P


---

22.09.2010
Yaptı

kreşde sınıflarına yeni bir arkadaş başlamış,öğretmeni onu öpüyor diye arıza çıkarmış.gitmiş öğretmenine anlamsız sözler söyleyerek uyarmış.öğretmeni görmeniz gerekirdi horozlandı resmen dedi.


---

23.09.2010
Yaptı

Ayak tırnaklarını,"aaa çok pis,keselim" diyerek kestim bu kez.

Dün akşam,emziğe taktım yine.Berk,çok pis duruyor anneciğim dedim. Berk kalktı,ayağına baktı:)))


---

23.09.2010
Yaptı

annesinin etli butlu kollarının farkına vardı,mıncıklıyor.eğer annesi oturuyor ve kendi ayaktaysa mutlaka ısırıyor.Isırmaya kızdığım için,ısırıp hemen okşuyor....

Yüzümdeki beni de keşfetti,çıkarmaya çalışıyor...Ne olduğunu soruyor."benek" dedim."ben" kafa karıştırıyor....


---

28.09.2010
Dedi

Aylin bana hediye göndermiş.Annem rengine bayıldı.Özge Teyzemi ve Aylin'i çok öpüyoruz ve çok teşekkür ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder