7 Ekim 2011 Cuma

Berk'in halleri...

Bugün dünya çocuk günüymüş.Dün okuldan bisküvi ve bonibon istediler.Bisküviden okul yapacaklardı.Etkinlik takviminde öyle yazıyorlardı bu ayın konusu okul ve çocuk...Pasta yapmışlar.Öğretmenleri muhallebi hazırlamış,çocuklar bisküvileri kırıp,muhallebiye bulayıp,bonibonla süslemiş.


Okuldan içeri girdiğimde,Berk heyecanla eserini gösterdi...



Her ne kadar süslü poşetin içinde ilk gördüğümde, pizza sansam da,Berk'in elleriyle yaptığı ilk pasta....


Okulda öğlenleri uyumak zorunlu değil 3 yaş grubuna,isteyen uyuyor...Berk bir uyuyor,bir uyumuyor.Dün öğlen uyumasına rağmen,akşam serildi resmen.Serviste inanılmaz güzellerdi....


Oğlumun kendinden büyük,bir dargın bir barışık arkadaşı Bangusuuu (Berkçe).Ne güzelsiniz ya,omzunda uyuyor...Berk gıkını çıkarmıyor.Büyüdüler galiba...




Canım Kağan ise,"Nil beni kucağına al "dedi.Aldım tabi.Çok seviyorum ben Kağan'ı...Kankiler Berk ile..Artık daha uyumlular ama birbirlerini hem çok sevip hem kıskanıyorlar.Alamadım çocuğumu kucağıma,oğlum arıza çıkardı.Sonuç; Kağan Bengisu'nun omzunda,Bengisu Berk'in omuzunda uyudu.Berk sesini çıkarmadı,arada "pastamı yiyeceğim ben sana vermiceeem" dedi az önce yaşanan kıskançlık krizinden ötürü...


Sabah güzel kıyafetler hazırladım Berk'e...Bugün süslenip gitme günü...Dünya Çocuk Günü sebebiyle  eğlenecekler.Şık ve güzel olacaklar.Sağolsun sabah halini fotoğraflamamış babası!!! Haha ilk kez oluyor ama olabiliyor değil mi sayın babamız:)))



3 yorum:

  1. Ne şeker şey ya, çocuk olmak ne güzel, böyle çocuklara sahip olmak ne güzel, maşallah, maşallah:)

    YanıtlaSil
  2. dünyanın en nefis pastasıdır o şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Fadiş;uyurken hepsi daha da güzel:))

    Nilhan,gün boyu elinde dolaştırmış,akşam da dolaba koydurmadı,kendi de tadını sevmedi sanırım,ben bir parmakladım,muhallebiyi sevmedim:)))) sanırım dahaaa çoook çalışması lazım,duygusal açıdan evet çok güzel:))))

    YanıtlaSil